Oma lääkäriltä kysyin voinko loppuviikosta ottaa vähän teemuja kun tuo Norspam laastari on tyhjä jo torstaina, vastaus ei. Olinpa neurologian ylilääkärillä ja kysyin niin heti ilman muuta voit ottaa, tarvikko respan niin ei ku mulla on 7 pakettia kotona. Niistäkin revin mun tiedot pois ja meinasin palauttaa apteekkiin, pitää olla paketista purettu ja lappu pussiin mitä lääkkeitä ne on.
Kirjoitti ihan todistuksen mun lääkärille että tämä on OK ja potilas jatkaa näillä lääkkeillä, eli terkkarin nuori nainen ei ny tästäkään lipeä, samoin diapamia nostetaan ja sain semmosen paketin mitä lääkefirmat noille antaa. Oli noin 70v ukko ja sanoi et pamit on hyviä lääkkeitä niille keille sopii. En saa enään syödä buranaakaan koska voin kuolla käsiin verenvuodon takia. Kirjoitti kipupiikkejä joita saan hakea terkkarista, hätäkös tässä kuivas kaivossa.
No yksi yksityisellä käynti ja 85€ mutta eipä mennyt rahat hukkaan, tiedoksi kaikille, rehellisesti kertoo ongelmat ja mielellään vanhempi lääkäri. Ei terkkarissa kävellä ny tosta yli.