L-Teatiini ihme kamaa

L-Teatiini on uutettu vihreästä teestä ja löytyy kaikista luontaistuote kaupoista.

reddit.com/r/Drugs/comments … h=38819e14

Olen testannut rauhottavien,Kukan ja kahvin kanssa tuota kyseistä tuotetta. Siis kolmena eri kertana.
Kaikkien noiden kanssa ainakin pelittää.
Netin mukaan myöskään mikään lääke ei aiheuta vaaraa L-Teatiinin kanssa.
Lisäksi tämä myrkky pitäisi olla terveydelle hyväksi.

Magnesiumin kanssa miellyttävän rauhoittava ja lihaksia rentouttava vaikutus. Ei kai toi mikään salaisuus ollut? Pannullisella hyvää pitkään haudutettua vihreää teetä usein sama efekti.

edit: tarkoitat varmaan l-teaniinia?

Joo Hyvä kun korjasit. Automaatti kirjoitus oli muokannut sen. Enkä huomannut sitä.

Pannullisella vihreää teetä ei kyllä saa vastaavaa oloa kun uutetusta L- teatiinistä. . Tommonen 500 mg ku vetää ni olo on kuin ois syöny 05-1mg xanorin

Olen L-teaniinia itsekin testaillut. Sekä vihreästä teestä (pitoisuuksista ei tietoa, vaihtelee kuulemma riippuen lajikkeesta/kasvatustavasta??) että 200mg kapseleina.

Otan nykyään aina aamulla kahvin kylkeen tuon 200mg kapselin. Ainakin placebon verran tasoittaa sitä kofeiinin pärinää eli tulee kofeiinin hyvät puolet (pirteys, keskittymiskyky, sosiaalisuus), mutta vähemmän niitä huonoja (hikoilu, käsien väpätys, jännitys, ahdistus). Ei mitään hajua, että onko tuossa mitään tieteellistä järkeä, mutta olen toistaiseksi tyytyväinen. :smiley:

reddit.com/r/Drugs/comments … ons_guide/

Toi L-teaniini pitäis buustata opiaatteja hyvin… Nyt lähti testit. Otin 500mg Tramal ja 600mg Lteaniinia.
Katotaan miten pelittää… Kahvin kanssa ei tule vapinoita ku tota L:ää vetää. Kahvin kanssa olen huomannut 300mg olevan paras… piristää ja rauhoittaa.

Kunnon mainospuheita kyllä tuossa viestissä :smiley:

Ei buustannu tramalia. Tramalin vaikutus tuli kyllä sillai niinku kirkkaampana. Ihanku ois vaikuttanut silmiin… Tykkään kyllä enempi pelkästä tramalista.