Olen vuosia poltellut ja sit ku olen ilman ni ruokahaluni katoaa ja nukkuminen tai lähinnä unensaaminen on vaikeaa… nälkä on mut ei maistu .olen ollut muutaman päivän pelkän kahvin varassa ku ruoka ei maistu. Pienet savut ja johan on nälkä ja uni tulee. Samoin vitutus on poissa. Eli miten sinun mielestä…itselleni kannabis on tärkeä osa ns. hengissä pysymiseen. Työt ym hoituu hyvin koska en polta aamusta iltaan ( se passivoittaa täysin)
Tervehdys,
kiitoksia kysymyksestä.
Säännöllisen kannabiksen käytön lopettamisen tiedetään aiheuttavan vieroitusoireita: jaksamattomuutta, vähentynyttä ruokahalua, ärtyisyyttä, levottomuutta, ahdistuneisuutta, unettomuutta, mielialan aaltoilua, lihaskouristuksia sekä päänsärkyä.
Oireilu saattaa kestää viikosta kahteen, mutta jos aineen käytön aloittaa uudelleen vieroitusoireet toki häviävät. Kertomasi perusteella arvioisin, että oireesi ovat vieroitusoireita ja kun aloitat kannabiksen käytön uudelleen vointisi helpottuu. On todennäköistä, että oireet häviäisivät myös jos olisit riittävän kauan ilman kannabista. Moni pystyy lopettamaan ilman ammattiapua läheisten avulla, mutta voit myös hakea ammattiapua esimerkiksi oman alueen A-klinikalta.
Toivottavasti sait vastauksen kysymykseesi