Kopioin tämän toisen plinkkiläisen kirjoittaman vitsin tuolta Vitsi mikä vitsi -ketjusta. Tämä nauratti kovasti, vaikka yleensä tykkään enemmän tilannekomiikasta, kuin valmiista vitseistä:
Lada oli konepelti auki tienposkessa. Lamborghinimies pysähtyi ja kysyi olisiko avulle tarvis.
“Moottori taisi levitä”, arveli ladan omistaja hiuksia haroen.
“Otetaan hinaukseen”, auttaja tarjoutui.
“Kiitosta”, ladamies ilahtui.
Niin sitten matka jatkui, ladamies kuitenkin kertoi ennen lähtöä, että äänimerkki ei toimi ja jos on jotain
tarvetta pysähtyä, hän näyttää vilkulla merkkiä.
Vähän aikaa hinauksen jatkuttua kaksikon ohitti bemari melkoisella vauhdilla.
Lamborghinimies ei voinut asiaa sietää ja niin alkoi kilvanajo.
Vähän matkan päässä oli poliisipartio tutkineen ja kiinniottopartioineen.
Tutkaa käyttävä ilmoitti kiinniottopartiolle seuraavaa:
“Tätä ette kyllä usko. Sinne on tulossa bemari 200 lasissa ja sen kannoilla lamborghini vähän kovempaa. Ei tuossa vielä kaikki. Lamborghinin takapuskurissa on vanha 1200-mallin lada ja se näyttää vilkkua ja aikoo ohittaa.”
Oman syntymäni olisin estänyt. Ei pidä käsittää väärin. Tykkään elämästäni tosi paljon nykyään, olen oikein elämänhaluinen ja -iloinen, eikä minulla ole mikään kiire pois täältä. Onpahan vain tässä elämässä ollut kaikenlaista sellaista, että uusintakierrosta en ottaisi mistään hinnasta
. Enhän minä sitä itkisi, jos en olisi koskaan syntynyt. Syntymääni olen kyllä itkenyt monestikin. Kukaan ei ole pyytänyt syntymäänsä, eikä syntymättä jääminen ole kenellekään mikään tragedia. Syntyminen sen sijaan yleensä on, enemmän tai vähemmän.
Onhan näitä kaikkia Putineja, Trumpeja, Netanjahuja ja lukuisia pienempiä pahantekijöitä, jotka voisi hyvin likvidoida, mutta tuskin se paljoa auttaisi. Tilalla olisivat jotkut toiset isot paskat. Se nyt vain on ihmisluonto, että valta turmelee ja tekee psykopaatiksi. Ei ole erikseen pahoja tyyppejä ja sitten niitä muita. Onneksi en ole missään vallankahvassa. Olisin takuulla aivan hirveä psyko siinä vaiheessa, kun reseptorini kärähtäisivät lopullisesti vallantunteesta.
Minäkin olen onnellisimmillani yleensä aika arkisissa tilanteissa. Esimerkiksi rääkkiliikunnan jälkeen suihkun kautta sohvalle kiertäneenä on niin ristuksen euforinen ja orgastinen olo, kun endorfiinit virtaavat.
Kun olen saanut hienosti purkkiin jonkin projektin, vaikkapa kouluhomman ja voin levätä laakereillani tuumimassa, että hyvä minä.
Oman kullan kainalossa hyvän seksin jälkeen ja kyllä siinä viihtyy ilman sitä seksiäkin.
Just kauniina ja lämpimänä kesäaamuna parvekkeella kahvimukini kanssa.
Toisaalta olen kokenut suuria onnen hetkiä myös isojen ihmismassojen keskellä juuri hyvän bändin hyvin vedetyllä keikalla.
Uskotko, että vastoinkäymiset vahvistavat ihmistä?