Kysely

Moi. Ajattelin tehdä tällaisen kyselyn mihin voi vastata jos tahtoo. Itse ainakin monesti mietin ihmisten ikää ja tilannetta taloudellisesti täällä valtissa, ja suuntautuuko pelaaminen enemmän miehiin kuin naisiin. Eli siis minkä ikäistä porukkaa on ja paljonko pelivelkaa.
Itse olen mies, 25v ja pelivelkaa arviolta 50-60 tuhatta euroa, vakituinen työ.

50-60k vähintään ollut pelivelkaa,nyt 0 euroa.
Vakkariduuni.
Toivottavasti olen ottanut opikseni

Mies kohta 26 vuotias, tällä hetkellä n. 3,5k velkaa.
Töitä on satunnaisesti, eli tällä hetkellä ei ole vakkari duunia.
Tavoite olisi 31.12 olla velaton, mikä olisi ensimmäinen kerta pariin vuoteen.

Mies 28v pian entinen ei jaksa enää velkaa tullut kuukaudessa 8000€. Jota lyhentää se 300-400kk. Vakityö ja asunto laina meni pitkään ihan ok nyt riittää. Lupasin 10v yrittää ni tavote täynnä.

M46 töissä.Kohta neljä vuotta ulosotossa,alkujaan noin 60-70 kiloo velkaa(voi olla enempikin).Todellista summaa en edes tiedä ,kun ei pariin ekaan vuoteen kiinnostanut.Tällä hetkellä noin 40K…Noin tonni kuussa ulosottoon…

Nainen, 50 v, ja vakituinen ok palkkainen työ. Velkasaldo tänään 23.318,24 ja mikään ei ole uo:ssa eikä laskut ikinä edes myöhässä, heräsin kai viime hetkellä eli saan ne maksetua ihan perinteisellä tavalla, olettaen että tää mun päätös olla pelaamatta pitää…

Mies, 30. Määräaikainen duuni. Noin 60k ulosotossa. Lisäksi jotain velkoja mitä ei ole haettu ulosottoon vielä.

Nainen 30, vakityö, ulosotto ei vielä alkanut, mutta velkaa (peli, jälkivero, muita) 205k €.

Mies 54 vuotta. Sairaseläkkeellä. Pikalainaa ainoastaan 1546.95 €, mutta sekin on paljon pienille tuloille,

Nainen, 53-v, velkaa noin 100K, osaa vielä lyhensin… kunnes ulosotto alkoi pankkitililtä tässä kuussa, puolet netosta luontaisetujen jälkeen, napsahti pois eli 1300 euroa.

27v mies, velkaa 20k + isot korot. (n. 34k jos maksaa aikataulun mukaaan 5 vuodessa), toiseen paikkaan 27k kuluineen. Lisäksi luottokortti 2,5k ja pika vippi 2k.

Lyhennykset atm n. 1600-1800/kk. Elämiseen ei jää oikeammin mitään. Eli kaippa se 65kiloa ja rapiat on. Ei muuta ku mäkeä kohti kipuamaan takas ylös, toivottavasti ei enään yhtään tilttausta.

Toistaiseksi ei perinnässä/ei ulosotossa. 2v päästä 27k pitäs olla kuitattu ja sen jälkeen keskitttyä toiseen, mutta vaatinut veronsa (omasta asunnosta luopumisen yms.)

Nainen 32 vuotta. Useita luottoja yht. n. 50000e, yksi pankkilaina 19000e sekä pankin luottokortti 1000e. Määräaikainen työ.

28v nainen, alkuperäistä velkasummaa en tiedä mutta tällä hetkellä noin 45000€, ulosottoa takana reilut pari vuotta ja 700-800€ menee sinne kuussa.