Aah, kädessä kylmä huurteinen, takana hikinen kävelylenkki tulikuumaa asvalttia pitkin. Paksua ilmaa puhkuen, korkkaan ensimmäisen jo paluumatkalla kaupasta. Toinen aukeaa kotona, propellin viilentäessä nihkeää ihoa, surrur. Jaan nousukiidon huumassa internetissä muutaman nerokkaan ja vedenpitävän ohjeen näille muutamalle alkoholiongelmaisille, jotka eivät vaan osaa. Lopetan paskanjauhamisen netissä, laitanpa musiikin täysille, pizzan uuniin, korkkaan kolmannen, istun parvekkeella ja annan itselleni luvan nauttia kesästä! Tänään. Huomenna taas vesilinjalla. Siis kuomat, tämä kohtuukäyttöhän on aivan mainio keksintö!
Ei millään pahalla, mutta luen tätä provosoivana tekstinä, lähes röyhkeänä. Kun täällä kuitenkin pyörii aika lailla paljon meikäläisen tapaisia ihmisiä, jotka epätoivoissaan yrittää vähentää juomista, on omakohtaisesti ainakin minulle vaikea ymmärtää tietynlaista kaljoittelun mainostamista. Ah, kyllähän se on niin ihanaa lipittää jääkylmää kaljaa kesähelteellä ja antaa itsensä relata, mutta mitä tarkoitusta tuollaiset tekstit loppujen lopuksi palvelee, sitä mietin minä. Tavoitan kyllä tunnelman vallan mainiosti, itse en kykene ainoastaan tuohon juomisen “sallimiseen” ja siitä täysin sydämin nauttimisiin. Aina on pieni naputus rinnassa, kun juon ja hyvä niin. Enpä enää ikinä kykenisi nauttimaan juomisesta täysin rinnoin, sallien.
Täällä ei oikein tunnuta tuota Arkkitehtiä ymmärtävän, vaikka minun mielestäni ko. nicki heittelee ilmoille ihan hyviä täkyjä, joita jokainen voisi pohtia, siis mikäli itsekusetukseltaan ehtii . Mirtillolle sanoi kyllä aikas rumasti tuolla yhdessä ketjussa . Siitä en oikein pitänyt, mutta muuten…
T: Rehellinen itsensä kusettaja :mrgreen:
Respektiä! Winstonilla on edessään pitkä ja mukava elämä. Tuolla asenteella ansaitsee taivaspaikankin, sanonpahan vaan!