Kyllä tuli taas tällä viikolla repsahdettua, n500 euroa men pelilöihin, no ens viikolla menee luottotiedot, loppuu tuo vit-n vippailu.Mie oon niin vihainen itselleni ettei ole tottakaan. Ja jumakeuta ku tuli selvinpäin pelattua, tämä kolikkopelit.com löytyi uutena paikkana mihin ei ollut pelikieltoa. Pitäs vissiin heitää tällä koneella vesilintua, ei siitä muuten näköjään tule loppua. Mutta päivä kerrallaan. Luku alusta ,pelaamaton päivä numero yksi on tämä päivä ja toivottavasti huomenna numero kaksi. Hauskaa pääsiäistä kohtalotovereilleni.
Tänään aloitat alusta kamppailun.Ei ole muita vaihtoehtoja.Hyvää pääsiäistä . 500 meni taas jonkun toiseen taskuun ,älä ajattele niitä enää.Kaikki alkaa alusta.Ei uhkailupeli ole mikään harrastus se on kyllä riippuvuus.
Pääasia on ettet syytä itseäsi muuten on suurempi vaara retkahtaa uudestaan.
Tästä se lähtee pelaamatonpäivä nro 2 käyntiin. Pääsiäisvieraita tulossa joten ajatukset saa hetkeks muualle ku tähän kurjaan kamppailuun. Lauantain jatkoja
Niin se pääsiäinen vierähti ja PELAAMATTA.
Taitaa olla 4 päivää takana kohtapuoliin. Tää päivä menny kotona löhötessa ja pelaamisen himo ei ole iskenyt.
Kiitos siitä. Nää muiden tarinat on vaan niin tsemppaavia ettei ole tottakaan.
Rapula koetteli eilen ja jumankekka mitä pelkotiloja oli ja pikavippi ahdistus on moninkertainen rapulassa.
Täytyy vähentää alkoholin käyttöä, ei noita oloja usein kestä.
Voimia ihmisille kamppailuun ja hyvää viikon alkua.
Tänään tuli sellainen olo ensimmäistä kertaa että olen ottanut niskalenkin pelihimosta.“koputaa puuta”.
Sata euroa ollu tilillä jo toista päivää ja olo on sellanen että ei raaski pelata ja se tuntuu tyhmältä. Pari viikkoa mennyt kohta pelaamatta.Maksuhäiriömerkintä tuli 17.4. tuli kirje tänään kotia, jotenkin huojentunut olo. Ei ole vaaraa pikavipeistä vähään aikaa. Vanhoja vippejä maksamatta vielä vino pino mutta kyllä se siitä, harmittaa vaan kun pikavippifirmat eivät anna maksuaikaa paljon yli eräpäivän ja perintä ottaa sitten sen 30 euroa per lasku, tekee kivan lisäloven lompakkoon, mutta se on vain rahaa. pääasia on että illalla ei enää pyöri viimeisenä eikä aamulla ensimmäisenä mielessä nää pikavippivuoret. Tänään huomasin että olo vapaampi.
Kyllä sulla on vielä luottotiedot kunnossa. Yksittäinen perintätoimiston antama maksuhäiriömerkintä ei vielä vie luottotietoja. Itse asiassa mullakin on Svea Perinnän antama maksuhäiriömerkintä, mutta sitä ei näy Asiakastiedossa, mutta Suomen Pienlainayhdistyksen jäsenfirmoilta en saa enää pikavippejä, muilta kyllä, jotka eivät kuulu yhdistykseen.
Kyllä sulla on vielä luottotiedot kunnossa. Yksittäinen perintätoimiston antama maksuhäiriömerkintä ei vielä vie luottotietoja. Itse asiassa mullakin on Svea Perinnän antama maksuhäiriömerkintä, mutta sitä ei näy Asiakastiedossa, mutta Suomen Pienlainayhdistyksen jäsenfirmoilta en saa enää pikavippejä, muilta kyllä, jotka eivät kuulu yhdistykseen.
Moi!
Miulle tuli tänään kirje suomenasiakastieto oy.stä. Ja sitten eilen sulkeutui yksi luottokortti tästä syystä. Millonkas ne luottotiedot sitten menee?
Kai se on sitten tapauskohtaista. Olen tilannut pari kertaa Asiakastiedosta luottotietoni, mitään merkintää ei löytynyt, vaikka olen saanut heiltä kirjeen maksuhäiriömerkinnästä. Olen saanut jopa pikavipin, eli kai ne ovat puhtaat, autoon hankin juuri kaskovakuutuksenkin. Toisaalta Risicumista tuli heti hylky → Suomen pienlainayhdistyksen jäsen. En tiedä, miten nuo menevät. Pankkikorttikin on vielä tallessa, luottokorttiahan minulla ei ole koskaan ollut.
Se Asiakastiedon luottotieto-otehan on pari sivua pitkä. Luottotiedot eivät siis “mene”, vaan johonkin kohtaan tulee merkintä otteelle.
Kai se on sitten tapauskohtaista. Olen tilannut pari kertaa Asiakastiedosta luottotietoni, mitään merkintää ei löytynyt, vaikka olen saanut heiltä kirjeen maksuhäiriömerkinnästä. Olen saanut jopa pikavipin, eli kai ne ovat puhtaat, autoon hankin juuri kaskovakuutuksenkin. Toisaalta Risicumista tuli heti hylky → Suomen pienlainayhdistyksen jäsen. En tiedä, miten nuo menevät. Pankkikorttikin on vielä tallessa, luottokorttiahan minulla ei ole koskaan ollut.
Se Asiakastiedon luottotieto-otehan on pari sivua pitkä. Luottotiedot eivät siis “mene”, vaan johonkin kohtaan tulee merkintä otteelle. Ensimmäinen kohta kertoo siitä, onko asiakas oikeustoimikelpoinen ja siitä mennään sitten kaikkiin mahdollisiin kohtiin, aina velkoomustuomiohin ja alimpana on se, onko asiakas todettu ulosotossa varattomaksi, joka on kaikkein pahin merkintä.
hyvältä tuntuu,Iltaisin on ollut kiva käydä nukkumaan kun ei ole tullut pelattua eikä uutta velkaa otettua, vanhat vipit tosin vielä maksamatta mutta eiköhän nuo ajan kanssa hoidu.
Paljon enemmän on intoa tehdä kothommiakin kun on pystynyt olemaan pelaamatta.