Kuva sinun "huumeluolastasi"!

Iltaa!

Laittakaapa kuvat ”huumeluolistanne”, eli paikasta, jossa naputtelet hengentuotteitanne tälle huumepalstalle. Tässä on minun huumeluolani:

Vedot käyn kyllä aina vetämässä vessassa…

Jokeri

voi ku tekis oikeen mieli leuhkia mun kauniilla pikku yksiöllä, joka on nykyään luolasta aika kaukana :stuck_out_tongue:
mut teen sen vasta sit kun oon jääny kodittomaksi (vuoden lopussa) ku haikeus ja ikävä iskee :neutral_face:

ainiin, piti kysyä et miksi käyt vetämäs vessassa, asutko jonkun kanssa vai onks se vaan joku tapa?
aika monet tuntuu tekevän, toiset vaan seurassa, ite yksin ollessani en välitä vedänkö vaikka olohuoneessa ja naputtelenko lainit tiskipöydälle…/offtopic

Mäkin vedän vessan aina käytyäni kusella tai paskalla, myös silloin jos olen oksentanut jostain syystä. Mieskin tekee samoin. Joskus olen kyllä tainnut unohtaa vetää, kun olen ollut tarpeeksi sekaisin täällä meidän hirveässä “huumeluolassa”.

:laughing: oot ihana

^ Kale on näemmä oikein siivonnut ennen kun tänne pisti kuvan luolastaan. Onhan se kohteliasta meitä kanssaplinkkiläisiä kohtaan. Näin muuten unta, että olin Jokerin huumeluolassa :open_mouth: . En uskalla nukkua enää…

Mitä sulle tapahtui siellä? 1st someone drug u the he fuck u :mrgreen: !!!

^ Ei nyt sentään. Varsinkin, jos se huumaaja & nussija olisit ollut sinä, saattaisin kirjoitella taas aikaisintaan muutaman viikon päästä, kunhan olisin päässyt lataamosta.

^Mistä tiedät, että olen ylipäätään mies? Voihan joku sinua käsitellä myös jollain paristokäyttöisellä sauvalla :mrgreen: !

Jokeri

Jokeri taitaa olla transu, niin muuntautumiskykyinen että 10 eri nickiäkin tarvii.
ihme heppu. selässä räjähtävä reppu. päässäsi pyörii: Ei mitään…

:mrgreen:

Ransulla on käsi perseessä, eikä ilme silti juurikaan värähdä. Vaikka kai se on helppoa, jos vetää fentanyylia I.V.

Vittu DM ei ole meikäläisiä :smiling_imp: ! Katsokaa nyt, sillä on ihan parketti lattialla :confused: ! DM on trolli, joka vaan vittuilee täällä meille nisteille :unamused: !

Jokeri

Veikkaan, että moni täällä ei ole “teikäläisiä”, itelläkin on alakerta kokonaan parkettia (paitsi wc, sauna ja suihku ofc) ja yläkerran kaikki huoneet laminaatista tehdyt pois lukien yläkerran terassin.

itekkin sain just aika lukaalin hyvältä seudulta(vaihdoin taas kaupunkiakin), lattiat parkettia ja kaakelia, kaapistot on samaa sävyä kun parketti ja tottakai sieltä löytyy saunakin :laughing: toista se oli edellinen kämppä se näytti niin nisti kämpältä ku olla ja voi kasvit kaapssa kaikki käyttö välineistöt avoimesti esillä, ja paskanen patja lattialla… tahtonu nää sinkku kämpät olla niitä NS huume-luolia. dm luukkuhan on just hyvä, miks kämpän pitäis näyttää siltä ku ku siel majailis joku kusinen narkki? ei se teho niistä huumeista katoa jos kämpän siivois välillä.

Niin sehän oli DM:n luukku joo - not. :laughing:

Mut oikeestihan voi olla tosi hienoja ja siistejä koteja, joissa päihteitä käyttää tai sit ihan järkyttäviä kämppiä, joissa ei oo puhdasta kohtaa ja vaan se patja lattialla, ja kaikkea näiden väliltä.

Oma kämppä on tosi jees, mutten jaksa pitää sitä siistinä. Nyt tosin olis tarkoitus raivata täysin siistiksi, ja testata kuinka kauan pysyy sellaisessa kunnossa, et aidosti viihtyisin siellä…

Kuvaa en kehtaa laittaa,mut omakotitalo,pari läppärii,50 tuuman telkkari, sohvat ym.nokitan yleensä keittiön pöydällä tai olkkaris ja ei haittaa vaik on porukkaa vieres katsomassa.

^Laitan yhdellä läppärillä, digiboxin sijaan tietokone sekä yksi pöytäkone 37tuuman 3D-näytöllä paremmaksi subbareilla yms. Ei tosin ole minun eikä nappaa hifi vaan se itse tunnelma… Kunhan musat pelaa ja kukkia & kotoisuutta löytyy…

Itsellä kesäsiivous, huomenna kuvaan parit paketit jotka laittaa erittäin halpaan hintaan ja nostohintaan ellei pääse mattoja kuuraamaan… On helvetin huono pohjapiirrustus, voisin lyödä vetoa että mies suunnitellut. Yks fckin neukkukuutio jossa kuutiot menee hukkaan, onneksi ernopatentit peittää maalin jne… Selvänä tehdyt sellaiset niin ne jopa toimivat, en tajua esim mitä järkeä on teipata ernoteipillä bongorummut… :unamused: Sen jälkeen otimme teipin piiloon…

Kaunein paikka kämpästä on tällä hetkellä, yllätys yllätys; PARVEKE!!! JEE!! :smiley: :smiley: :smiley: Laitoin jopa 14€ kukkiin sekä alle 10€ siemeniin ja multaan mennyt alle 10€ joten jäi alle kolmasosaan normi-parveke-tyylistä…

^ Nokitan 2läppärillä, 4 pöytäkoneella (1käytössä), 50" 3d tv:llä olkkarissa, makkarissa vain 37", omakotitalo (6000neliön tontti), suht uus auto, 1000cc prätkä ja pelikonsoleita sun muita hilavitkuttimia. aiemmin asuin alle 60neliön pikku kaksiossa kun oli vain yksi muksu. Ainiin, tosiaan itse en pelaile noitten huumeksien kanssa :unamused:

Ja juu tuo DM:n postaaminen kuva on ennenkin näkynyt jossain netissä ainakin muistaakseni, tai vähintään lähes identtinen. :unamused:

Addie, mä en vain tajua miksi kehutaan aina hifillä (miehet). Mielestäni hifi on vain asia, joka tekee määrätyt asiat miellyttävämmiksi… Kuinka moni kehuskelee omistavansa esim. Alvar Aallon aidon tuolin tai jotain muuta todellista taidetta?!? Vanhat, käsinkirjaillut liinat yms. pitsit jne… Laatu parempi kuin uusilla kankailla, vaikka ikää 40-50v… Mökillä upeammat lakanat yms. vanhat emali- & arabia-kannut ja kattilat kuin omassa kotona.

Mun kämpässä on ainakin tärkeämpää juuri se sisustus… Mä arvasin että joku laittaa että on sitä ja tätä hifiä, itstelläni on aitoja lautasia, jotka ovat osa niin vanhoja että maalattu käsin. Lisäksi melko hyvä ege-kokoelma sekä jonkun verran vanhoja, suomalaisia keräilykankaita… Hifin jatkuva päivittäminen on kuin ostaisi uuden auton ja ajaisi 1.km:n jolloin arvo on -15%.

Tietenkin ihminen joka on alalla, omistaa useampia asioita. Tuli tuo eka postaus nyt mieleen… Itse en pidä kyllä mitenkään hyvän näköisenä Jokeri sinun luukkuasi… Hankkisin aidon puupöydän aivan eri väreillä, tuon näkee että miehen käsialaa sisustus… Maun mukaan… :wink: Itse pidän kaikesta vanhasta ja aidosta, voisin elää ilman konetta ja tv:tä, mutta tällöin kirjojen laajuuden tulisi olla huoneen kokoinen… :unamused: