Kuumeiseksi psykedeeleistä

Mistä johtuu kun minulle tulee vaan kuumeinen olo sienistä ja muista deeleistä kun taas tuttavilla ei ole ollut mitään kuumeisia oloja. Sieniä kun viime syksynä söin niin ekalla kerralla ei mitään mutta kaikilla muilla kerroilla pupillit olivat kuin lautaset ja jotain todella pieniä visuaaleja saattoi tulla mutta muuten oli vaan ihan kun olisi ollut kuumeessa ja näin on minulle käynyt muittenkin deelejen kanssa niin eipä ole tullut enää syötyä mutta haluaisin vaan tietää mistä tämä johtuu? Onko vaan niin että kyseiset aineet eivät vaan sovi minulle?

Veikkaan että ei sovi sulle jos monta kertaa kokeillu eikä kertaakaan tullu hyvä olo. Muista kuitenkin deeleissä että set & settings määrittää aina eniten matkan laatua.

Kerran on sienet toiminut mutta muulloin on vaan ollut olo kun kuumeessa vaikka ollut hyvä set & settings.

Niin no sienissä oleminenhan on eräänlainen myrkytystila elimistölle, ei siis yleensä pahassa mielessä mutta tuo kuume :confused:

Ne kyllä lämmittävät matkalla, mut se kuuluu siihen pitää muistaa vaan vettä juoda. Mulla 70tuoretta osa tosi isoja, niin syötiin kaverin kans kummatkin. Se matka muutti käsityksen silokeista kokonaan ikinä ole ollut niin värikästä ja siis ihan kaikki liikkui ja venyi. Meni pari tuntia sohvalla musaa kuunellessa ja ollessa:) Kaveritkin sanoi, että ei oo niin vahvoja silokeita ennen.

^Kyllähän tuo määräkin on jo aika suuri. Itse mielummin kuivatan, ei ole niin paljon proteiinia seassa… Vettä saa juoda paljon ja itseasiassa eipä ainakaan minulla tee edes mieli mitään myrkkyä jos suippuja nautin…

En pidä siitä lopusta jolloin huomaa selkeästi että myrkytystila on loppumassa. Silmät hakevat hetken ennenkuin kaikki näyttää normaalilta… Muutaman kerran vuodessa trippaus (lievä trippi), auttaa kyllä ymmärtämään enemmän itseään. En pidä lainkaan enää mistään oloista joissa on liian sekaisin…

Wiki tietää

[i]Suippumadonlakki ei yleensä fyysisesti vaurioita keskushermostoa tai muutoinkaan ihmiskehoa, ja sen vaikutukset tajunnantilaan ovat väliaikaisia. Sieni määritellään hermostovaikutustensa vuoksi kuitenkin myrkylliseksi.[2][3] Mahdollisia myrkytysoireita ovat muun muassa aistiharhat ja hyvänolontunne sekä muut psykedeeliset vaikutukset. Myös negatiivisia vaikutuksia voi ilmetä: ahdistusta ja suuremmilla annoksilla jopa paniikkikohtauksia.

Hallusinaatioiden ja sekavuuden ohella mahdollisia myrkytysoireita ovat huimaus, jäykkyys, pahoinvointi, virtsaamisvaikeus, korkea kuume sekä kouristelu. Lääkehiilestä ei yleensä ole apua, koska sienen myrkyt imeytyvät hyvin nopeasti ja oireet saattavat alkaa jo 10–30 minuutin kuluessa sienen nauttimisesta. Suippumadonlakki on lisäksi mahdollista sekoittaa hengenvaarallisiin myrkkysieniin. Myrkytystä hoidetaan ensisijaisesti rauhoittelemalla ahdistunutta potilassa ja pitämällä hänet hiljaisessa ja rauhallisessa ympäristössä; voimakkaasti oireileva potilas tulee toimittaa lääkäriin[/i]

Serotoniinin Tai Dopamiinin vaje päässä. Veikkaisin serotoniinia. Jos serotoniinit suhteessa Dopamiiniin ovat päin vittua niin tulee jo Pilven polttelusta aivan turhia kuumoituksia… Sienissä olo muuttuu kuumeiseksi ja vähitellen alkaa vihata koko sieni meininkiä, kun ei saa kuin pahaa oloa kyseisestä staffista. Olo on paniikkihäiriön ja psykoosin sekoitus. Näin ainakin itselläni joskus muinoin. Serotonien noustua normaaleihin pitoisuuksiin joko itsestään tai lääkkeillä kuumoitukset ja kuumeet häviävät pikkuhiljaa itsestään. Oma mielipiteeni onkin ollut, että psykedeelit ovat hyvä mittari tutkia oman pään sen hetkistä tilaa. Itse kuumotin joskus helvetisti nykyään voin syödä 5-10g sieniä ja lähteä baariin.

Mulla on kanssa välillä sienissä kuumeinen olo, mutta ei se haittaa kun muuten sienet ja muut psykedeelit tuo loistavia vaikutuksia. :smiley: