Kuulutko kirkkoon?

Kuulutko kirkkoon?

• Kyllä kuulun.
  • Kuulun, mutta olen ajatellut erota.
  • En kuulu. Olen eronnut.
  • En ole kuulunut alunperinkään.

0 voters

Eli?

En kuulu muihinkaan järjestöihin, joiden toiminnassa en ole mukana.

Eronnut olen. En koe kristinuskon olevan lähellä sydäntäni joten en näe myöskään kuulua kirkkoon. En ole muutenkaan uskon asiolla päätäni vaivannut. Pidän itseäni agnostikkona.

Juuri pari päivää sitten erosin. Eli käytännössä kai kuulun vielä loppuvuoden…

Kyllä kesti että sai tuonkin aikaiseksi, on nimittäin ollut suunnitelmissa siitä lähtien kun rippikoulun kävin. :smiley:

Itse olen miettinyt, että pitääkö siitä muka maksaa jos uskoo johonkin? Tässä tapauksessa siis Jumalaan.

Kuulun mä paperilla.

Eikä oikeastaan edes huvita erota. Ei tuosta haittaakaan ole liiemmin. Eihän sitä sitäpaitsi koskaan tiedä koska sitä pamahtaa uskikseksi. :open_mouth:

Kuulun Saatanan kirkkoon.

En todellakaan kuulu, kirkko on jäänne siltä ajalta kun piti selittää luonnonilmiöt ja muut jumalan avulla. Mä en usko mihinkään jumalaan, sellasta ei tarvita.

Kirkkoon kuulutaan.

:smiley: kuulun kirkkoon ja oon ylpeä siitä :smiley:

Eronnut, mutta kohta varmaan liityn takaisin. Ihan vain saadakseni isot kermakakkukirkkohäät, ilmaisen hautapaikan ja hyvän, puhtaan mielen ja armahduksen. Jeesus on tullut sydämeeni eikä ole sieltä enää poistuva. Aaa kumbayaaah my lord…

Kuulun kunnes rupeavat vaatimaan jotain, sitten eroan.

en,enkä koskaan olekkaan.

Et oo ilmeisesti vielä veroja maksellu?

En, suku kait noita hoitelee ku tietävät etten ite maksais, ja jokseenki uskovaista kansaa ovat. Tai esittävät olevansa. Siin vaihees ku itelle tulee maksettavaks niin eroan.

Erosin rippileiriltä päästyäni. Turha laitos.

Pakana olen ollut koko elämäni.

en kuulu kirkkoon.
minä en siinä mitään etua näe… ja rahaanmenoa on kyllä muuallekkin

Kuulun ja ois teidänkin paras kuulua :smiling_imp:

Ja vitut. :sunglasses: