Kuulumisia ja kuukauden tipaton

Olen vanha foorumilainen, mutta silti nuori pian 26 vuotta täyttävä mies. Aikaisempina vuosina ollut alkoholin käyttö runsasta, välillä jopa päivittäistä. Putkareissut on koettu. Sairaalareissu, (haimatulehdus, delirium) Olin huonossa parisuhteessa, pakko oli juoda kun toinenkin joi. Olin ns. liittolainen. Toinen oli mustasukkainen ja purki aina pahan olonsa minuun joten minä join jopa silloin kun tätä ihmistä en nähnyt. Tein totaalisen välirikon tähän ihmiseen viime vuoden lopulla.

Tänä vuonna tilanteeni on hyvä.
Löysin uuden paremman naisihmisen, joka ei ole alkoholisti. Juo muutaman silloin tällöin, ja baareissa/keikoilla joskus. Alkoholin käyttöni on vähentynyt hyvin. 1-2 kertaa viikossa käytän alkoholia ja sitäkin useimmiten kohtuudella. Myönnän, että joskus lipsahtaa pienen humalan puolelle mutta ei ole elämää sen kummemmin haitannut. Olen onnellisessa suhteessa kerrankin ja tästä aion pitää kiinni.

KUUKAUDEN TIPATON:
2.9.2017 join edellisen kerran. Baarissakin kävin. Sen jälkeen päätin pitää kuukauden tipattoman testaakseni itseäni, kun en ole ikinä ollut aikuisiällä kahta viikkoa pitempään selvinpäin. Tänään tulee 17 päivää selvinpäin oloa ja hyvältä vaikuttaa. Eilen alkoi “janottamaan”, joten hain tänään yhden tölkin alkoholitonta olutta.

Onpa kiva kuulla että sinulla menee noin hyvin!! Eli onnistuminen on mahdollista.