Kuulin Kosmisen Kutsun!

Makasin tänään sohvallani ja kuulin kärpäsen surinaa. Kämmenelleni istahti kärpänen. Ensin luulin sitä tavalliseksi kärpäseksi mutta se osoittautuikin Seurantakärpäseksi. Sen hiljaisesta surinasta erotin taustalka että se kutsuu mua. Se välitti viestin. Myös stereoni alkoivat samaan aikaan piippailla ja tulkitsin viestin. On lähdettävä kohtaamispaikalle metsään. eteisessä kenkiä laittaessani silmieni edessä alkoi lejua Seurantakovakuorianen. Sen surinasta erotin taas Kosmisen Viestin… Kun menin ulos, Seuranta-Talotiasen laulusta erotin taas Kosmisen Viestin. ne odottavat mua illala kohtaamispaikalla, erään metsäpolun varressa…

Tuolla toisessa keskustelussa kertoilit seuraavaa…

Olisin varovaisesti sitä mieltä, että Pepsi Max ei sovi sinulle. Kevytlimujen tapaan sen sokeri on korvattu aspartaamilla, joka ei ole oikein hyväksi aivoille. Kannattaa vaihtaa tavalliseen Pepsiin ja katsoa, muuttuuko olo.

*Tsemppiä!

–kh

Minä suosittelen kyllä ihan muumilimpsaa. Sitä saa samanvärisenä, kuin tuosta naisten lasolia ja siinä just sopiva alkoholipitoisuus. Tuollaset jenkkien vakoilukärpäset tunnistaa siitä, että niissä on softabugi. Ne laskeutuvat kattoon väärällä tavalla. Oikea kärpänen tekee sivuttaisen kierteen kääntäen lennon aikana jalat ylöspäin. Vakoilukärpänen tekee puolivoltin etujalkojen ympäri. Tämä opetetaan kyllä aikanaan armeijassa. :smiley:

Peukalo avatun pommacpullon päälle, ravistelua ja ppssshhiiihh… suoraan Siriukselle. :smiley:

Minä taas suosittelen maidon jättämisestä pois. KGB aikanaan hiipi kesäöisin laitumilla geenimanipuloimassa Suomen kansan lehmiä, niin että sukupolvesta toiseen ne erittävät maidossaan sellaisia molekyylejä, jotka aiheuttavat juuri tällaisia kosmisia hallusinaatioita. Kun tottelet kärpästen kutsuja, löydät vain itsesi aamulla rajan takaa liittyneenä puna-armeijaan. Lopeta maidon lipittely, omaksi parhaaksesi!! :laughing:

:smiley:

-Kannusaarinen 1 vuosi 12 vkoa 1 pv