Kuukausi raitisteltu

Se ois sitten kuukaus raitisteltu :smiley: Antabuksen tuella nyt aattelin mennä viellä useammankin kuukauden kun se nyt tuntuu mulle ihan hyvin sopivan. Alkuunsa oli aika helvetin väsyny olo ja vatsa vaivojakin siitä sain, mutta nyt nekin jo mennyttä. Jonkin sortin ahdistus on vaivannut jo pitkän aikaa ja siihen tilasinkin viime pe mäkikuismaa ja tänään tulitikin jo postissa. Olen sitä joskus aikaisemminkin syönyt ja itselläni hyviä kokemuksia siitä. Muuten ihan hyvä fiilis ja raittiina mennään etiäppäin päivä kerrallaan.

Dexu kirjoitti

Oikein hyvä! Yksinkertaista ja tehokasta. Kun on elänyt raittiin päivän, voi mennä levollisin ja kiitollisin mielin nukkumaan. Enempää ei päivässä voikaan tehdä.

Ensimmäiset asiat ensiksi

Sunnuntai iltoja plinkkiläisille! Se ois taas viikko kohta lusittu. Ihan helpolla ei oo tää viikko menny. Jonkin sortin janotus fiilis ollu tässä muutaman päivän ajan, johtuuko sit näistä hyvistä ilmoista vai mistä lie? Ärsyttäny ja vituttanu vaan. Mieli haikailee mökille järven rannalle kaljojen ääreen. No siihen ei oo mahollisuutta nyt, ainakaan kaljojen kanssa. Antabusta vaan naamaan,kaipa tää tästä helpottaa. Nolla oluita tuli viikonloppuna osteltua ja niillä fiilisteltyä. Ei taida nekään hyvää tehdä juopon mielelle, mut parempi vaihtoehto nekin kun oikeeta olutta ostaa. Taidan pystä jatkossa vaan vissy linjalla. Huomenna se ois taas uus viikko ja uudet kujeet.

Suosittelen sitä wissywettä, niin ei tuu maisteltua. - Onhan se vaikeaa mökille mennä, jos siellä on tottunut rentoutumaan olusien kanssa. Tsemppiä ja nauti antabuksia.

Hyvä, että olet pärjännyt raittiina, vaikka vaikeaa onkin välillä ollut. Samaa mieltä olen juomisista kuin helistin.

Päivä kerrallaan