Kusettaako?

Noniinno, eipä mua ole aikoihin kusetettu kun on oikeat kontaktit …

2/7.

3/77.

ei kusilukko

ehkä 20%

ei minua, mutta naapurin talon akka kusetti just koiran melkee mun pihalle…saatana se luuli etten ole hereil mut olin undercover tupakalla just…

Ei… Kait.

ei. oli kusilukko melkein kaks tuntia ja meinas rakko haljeta. äsken sitte sain vasta virtsat pönttöön,
ku oikee pinnisti ja koitti hengitellä rauhallisesti. huh mikä helpotus!!

:mrgreen:

Mua ei kuseta, mut mua kusetetaan aika usein, ei päihdeasiois vaan muuten. Siniset on silmäni. Jos unes on pissihätä ja menkat tulos, usein saan orgasmin herätes. Kivempi tapa se on herätä ku aamuangstit :smiley:

Kyl juu pissattas taas kerran. Kohta ravia vessaan…

Nyt kun olen muutamia kertoja subulla pelleillyt olen tajunnut mitä porukka tarkoittaa kusilukolla… Tuli vaan mieleen, offiksi ment. Sorry :slight_smile:

Kusilukko on mua vaivannu kohta viikon, aina iltasin ei pääse kuselle, kun on kusilukko.
Nyt pääsin silti kamppailun jälkeen kusemaan, joten:

0,77% / 100% kusettaa.

Khyl…
…joo’o :arrow_right:

24 / 100 niin se rakko täyttyy, oluesta tällä kertaa…

Kusettaa. niin paljon et en voi nousta tästä. apua

Ei. Toivon, ettei sitten kirvellä, kun kusettaa. En usko, hiivalääke taisi auttaa. Mielenkiintoista…

Ei ollenkaan…Alkoholistit on itsensä kusettajien vahvin ja motivoitunein “ammattikunta” eikä ne pojat lakkoile :laughing:

kusettaa mut just poltin savut ja söin lääkkeet niin tuli joku ihme kusilukko…
ei vaan kusi tule ulos… vituttaa tollanen ujopissa :smiley: no kokeilen 5 min pääst uudelleen :laughing:
ei mulle kyl normisti mitään tollast tule mut joskus… :imp:

50/60.

yöllä tuli pissi petille ku Pöllö o pipi ja äitee tukistaa ja iskä antaa remmistä pyhyy

Kusetti ja rupesi viilltään sisältä niin vitusti et tipahdin , kuuluuko toi kipu tramalin seinään lopettamiseen(kusilukon ymmärrän muteivittutota)