Hei,
Keppoista ja kapeaa alkoholistin elämää. Siihen on vuosien saatossa tultu. Kaikkiaan tarina historian osalta on pitkä. En lähde sitä nyt kokonaan avaamaan. Aloitetaan tämä tästä päivästä ja edeltävistä viikoista.
Vähän taustaa kuitenkin. Vuosien mittaan juominen on muuttunut aina vain enemmän ja enemmän humalahakuiseksi. Toki sellaista riippuvuutta en ole edelleenkään kokenut että olisi pakko juoda tai ei voisi lopettaa. Mutta mutta. Määrät ja se humalan hakeminen on kasvannu. Kun se juominen tietyn pisteen jälkeen ja yleensä useamman illan jälkeen lähtee käsistä. Niin silloin juo vaan liikaa tahtomattaan. Siitä päästäänkin tähän päivään. Viikko sitten meni näin ja nyt sitten tämän jälleen liika juomisen seurauksena asiat meni ristiriidaksi vaimon kanssa ja vaimo näytti ovea. Tuntuu että ero tästä tulee. Ja asiaa ei varmasti auta että tyhmän suomalaisen miehen pää ei ajattele loppuun asti ja juo siinä vaiheessa lisää. Korkin kyllä sittemmin suljin ja menin töihin. Ei sitä edes krapulaa juuri ollut.
Haluaisin tietenkin pelastaa avioliiton ja perheen. Tähän ylilyöntijuomiseen pitäisi joku tapa saada ettei niin kävisi enää. Tulee pahaa riitaa, ei ole itselläkään hyvä olla ja seuraukset ovat hirveät.
Tässä on nyt niin paljon asioita mielessä että ei saa kaikkea edes kerrottua.
Tämä ei toimi näin ja sitä täytyy muuttaa. En vain tiedä miten. Aina olisi vaihtoehto laittaa korkki kokonaan kiinni, mutta se ei houkuttele. Sivistynyt muutaman ottaminen olisi se minun juttu ja siinä pystyn pysymään muutamaa kertaa lukuunottamatta.
Voiko tähän olla jotain konkreettista tapaa? Jatkan myöhemmin ja avaan ehkä asioiden historiaa paremmin.