Kuntotus ja katko

Kun menin päihdeklinikalle minulle tarjottiin vaihtoehtoa 30 päivän kuntoutukseen kunnan laskuu.
Tutkin netistä ja luin arvosteluita, yksikään kaupungin kanssa sopimuksessa ollut ei herättänyt mielenkiintoa.
Varsinkin kun olin lukenut epäkohdista, varsinkin laitoksista missä on ihmisiä ilman omaa halua kuntoutukseen, vankeja esim. kärsimässä rangaistustaan kuntotus mestassa, oli ongelmia kun siellä osa käytti hoidossa ollessaan ym. Sitten on kaksitoistaaskelta tai Minnesota hoitoon pohjaavia, no ei helvetti en halua moiseen. Aino joka olisi pelittänyt oli toipumo, mutta kun sillä ei ole sopimusta kaupungin kanssa.

Pähkäilyn jälkeen tulin siihen tulokseen, että kyselen avohoidosta. Ok olen avohoidossa, käyn kerran kahdessa viikossa tapaamassa työtekijää ja lääkärin olen tavannut kerran. Mitään enempää ei ole tarjolla.

Eipä tuo näköjään minua estänyt raitistumasta, mutta kun maailmassa on ihan muutakin tapaa hoitaa kuntoutus.
Tuolla on kovat onnistumis prosentit, in ours deams ja lehmät lentää, ennen kuin…
redrockrecoverycenter.com/o … am-denver/