Kuntoilu

Ostin nyrkkeilysäkin oikein kengurun nahkaa, nyt kestää mätkiä. Sampura et tekee selälle hyvää ku tulee kiertoliikettä, ehkä akressioiden purkaminenki on hyväksi mut miksi eloton säkki saa mehut isosta miehestä muutamassa minuutissa ulos. Sitten käsipainoja niin kauan et hauis itkee, on nopeesti ukko valmis suihkuunn. Niin pieni harjoitus ilman painoja jolloin saan yhteyden sisimpiin lihaksiin ja voi mielen hallinnalla nostaa ylös ales. Siinä mun harjoitus ja päälle leuanvetoa, ei mene montaa.

Mites muut kotioloissa hommaa hoitaa, kerran viikossa fysikaalisessa sit päälle.

Moni k-hoidokki on kehunut kuntoilua. Täällä meidän kaupungissa tuntuu olevan oikein kuntoilutrendi k-hoidokkien seassa. Moni käy salilla ja moni vaan lenkkeilee. Se on mun mielestä ehdottoman positiivinen juttu. Itse kävelen joka aamu lääkkeelle, matka yhteen suuntaan n.4 km. Ihan hyvää se tekee ja alkaa aamu hyviin kun on puoliksi pakko lähteä liikkeelle. Kotilääkkeitä en edes haluaisi vaikka ne saisin. Ihan tarkoituksella haen joka aamu lääkkeen kiskalta.

Mun pitäisi alkaa kuntoilee enemmän. Selkäjumi alkaa levii pakaroihin ja takareisiin, vaikka kuinka niitä venyttelen joka ilta. Ja aamulla herätessä, muuten ei pysty ees liikkuu kunnolla. Vika onkin varmasti siinä, että venyttelen ihan hulluna, mutta lämmittelemättömiä lihaksia… :unamused: Auttaisi varmaan, jos keskittyisin enemmän liikkumiseen, pitkiä kävelylenkkejä tai kevyttä hölkkää. (Kun vaan keksin jonkun kivan reitin, en mä tuolla pitkin poikin kalliota haluu koikkelehtia. Hesarin tai Hämeentien liikenteen viertä nyt kiinnostaa vielä vähemmän.) Ja sit kun lihakset ois ton liikkumisen jälkeen jo lämmenny, niin sit venyttelis, varovasti. Joogailua harrastan kyllä myös aina välillä, ois vaan ihan hyvä saada se jokapäiväiseen ohjelmistoon. Pitäis ja pitäis ja pitäis… Huoh. :neutral_face:

Kävelen ja ajan fillaria kunnon salliessa. lisäksi on tanko ja romut joilla rinta-olkapää-hauis-treeniä. jumppakuminauhalla pitäs venytellä enempi mutta jotenkin se aina jää tosi lyhyeksi.

Miten miehet aina skippaa venyttelyosion? Tai tekee sen jotenkin tosi vastentahtoisesti. Ite haluisin vaan venytellä! Niin ihanalta se tuntuu, kun saa kipeän ja kireän lihaksen venyy auki. Voisin vaan maataa venyttävissä asennoissa enkä muuta tehdä. :smiley: Mut sit ne on seuraavana aamuna entistä enemmän jumissa… :frowning: