Olen ongelmapelaaja, joka pelaa ajallisesti vähän, mutta sitten kun pelaan niin summat ovat pöyristyttäviä. Ennen pelasin pokeria, nykyään rulettia ja black jackia. Olin jo pokerin suhteen peliongelmainen, mutta erityisesti ruletissa sen nopeatempoisuuden takia saa kyllä melkoisia summia palamaan kun pelihimo iskee.
Minulla oli pahimmillaan velkaa vähän alle 7000 € ja vielä monesta eri paikasta (vippejä + visa). Selvisin siitä ja sain vähennettyä pelaamista melko tehokkaasti. Yrityksenä oli nollatoleranssi, mutta välillä lipsuin. Kuitenkin velka lyheni tehokkaasti ja sain sen jo 1400 € tiputettua. Sitten löysin yhden pelitilin jossa oli vain määräaikainen talletuskielto ja se oli rauennut. Puolessa tunnissa tungin sinne 1300 €.
Tili nyt suljettu. Juuri kun näytti, että velkavuori selvitetty niin sen sijaan että jouluna olisi saanut juhlia velattomuutta niin itseinho valtaa mielen. Matka on vielä pitkä ja kuivilla ei tosiaan olla vielä lähellekään. Päivä kerrallaan sitä pitää nyt taas lähteä pysymään poissa pelien julmasta maailmasta.
Itse pystyn pokeria pelaamaan hillitysti, mutta ongelmana on myös nuo kirotut ison panoksen blackjackit. Millä panokislla oot pelannut, ootko saanut isoja (väliaikaisia) voittoja?
Olen pelannut 100 € värille tai 30 - 60 € neljälle numerolle per kierros. Isoin kotiutettu voitto 4000 €. Isommissa lukemissa on käyty pelisessioiden aikana, mutta ne eivät ole olleet kuin numeroina näytöllä.
Pokerissa pelasin Nl 200 - 400, ongelmaksi siinä muodostui kassanhallinnta. Pidän itseäni hyvänä pelaajana, mutta jos rollista on puolet aina kerralla pelissä niin ei voi voittaa. Tyypillistä oli myös, että pitkän pokerisessioin jälkeen, päättyi se plussalle tai ei, menin tahkoamaan rullaa koska pokeri on liian hidastempoista pikavoittojen hakemiseen.
Tyypillistä on, että pelaan 1-3 pv kuukaudessa. Nyt tuossa oli viimeiset 5 kk todella pienellä pelaamisella, jolloin sain lainoja lyhennettyä hyvin. Pitäisi saada tuo visa kuoletettua, mutta kun velat ovat siellä niin eka ne pitäisi maksaa pois. Tarvitsen luotto-ominaisuutta, jotta talouteni pyörii nyt kun pelivelkaa taas kertyi. En voi ottaa pelkkää luottoa vielä pois ennenkuin velka taas pienempi.
Päivänro 1 käynnissä, en pelaa tänään.
Netissä en ole pelannut, mutta korvikkeeksi olen hakenut kauppojen hedelmäpelejä sekä pitkävetoa. En ole oikein sitten teinivuosien perustanut noista negatiivisen odotusarvon peleistä, mutta jotenkin sillä täytän ruletin aukkoa ilmeisesti. Pitkävedosta vielä nassahti mukava voitto, joka vaikeuttaa lopettamista. Nytkin olen tehnyt yhden lapun sm-liigakierrokselle. 10 e panos toki vain ja normisummiini aivan mitätön, mutta surullista on se, että olen sen tehnyt, vaikka yritän nollatoleranssia. Vaikeaa on.
…
en todellakaan suosittele. ELI PYSYKÄÄ POIS PELI HOMMISTA!!!
voimia!
Yrittäjä miten kävi? Tuliko vai menikö?