Kun jotkut eivät vain osaa LOPETTAA!

Pakko laittaa nyt ylös nämä, koska mä en vain tajua miten joku viitsii ilman omaa kokemusta laukoa mielipiteitään ainoana faktana ja vielä tulee tuonne puolelle jossa on rekistöröitymispakko sitä tekemään kun ei täällä saa tarpeeksi huomiota asiaansa…

Tässä tää eka topicci jossa oli pakko olla kaikkitietävänä paikasta jossa ei itse ole edes käynyt… Lainaan nyt pari pätkää…

Se on huvittavaa että on löydetty aivoista erilaisia reseptoreja. Myös riippuvuudelle altistava geeni on löydetty; eihän se koskaan aktivoidu jos ei koskaan ota mitään päihdettä, mutta jos ottaa ni silloin leikitään vakavalla asialla… Silti jotkut jaksavat väkisin nostaa itseään muiden yläpuolelle kun heille on määrätty lääkitys oikeaan kipuun, ihemtytti vain se että ennen sitä lääkitystä ei ollut kipuun vaan se haettiin kadulta, se lukee koti-kanavalla. Mut mä en tehny noin; mä pidin ite nimenomaan välipäiviä jne etten jäis koukkuun. Mä en tahtonu koukkuun, toisin kävi. Ku on vain tutkimuksia jossa on todettu perimän, ympäristön ja yksilön itsensä vaikuttavan riippuvuuteen, niin onko Jepellä vain niin perkeleen huono itsekuri?!? Jeppe kun juo asunnon, vaimon, lapset ja työt sekä elää lopulta sillan alla; Jeppe vain päätti juoda niin paljon, että jää aivan yksin viinan kanssa?? JeeS… Mielipiteitä on suuntaan ja toiseen mut jos ei ole järkeviä faktoja ni musta aivan turha esittää ainoaa oikeaa näkökulmaa joka puolelle…

Eipä tässä mitään muuta, mut eipä osannut tämä henkilö vieläkään lopettaa tuota mun mielipiteen mollaamista ja itsensä yläpuolelle nostamista vaan tuli sit kuivaukseen laittamaan vielä tällaisen viestin…

Re: Tilanne tänään? 16 Syys 2010 18:01

Edelleen tuo Tukholma-Helsinki akseli on sellainen jossa töitä on, se joka ei ole käynyt kehä 3:sen ulkopuolella ni voi vain miettiä ku muissa kaupungeissa suuri osa ihmisistä tekee 9€/pv ja niihinkin on puolen vuoden jonot… :open_mouth:
Tämä koulu-juttu on taas niitä asioita jotka on vain keksitty jostain; totta hemmetissä mä tiedän koska kouluun mennään ja paljon se maksaa, en mä muuten olis siellä ollut yli kk:tta… :unamused: Tästä tekstistä käsitän myös et nasaalisti maksaa kaikki lääkkeet itse ja on käynyt yksityiskoulun sekä ala- että ylä-asteen sekä mahdollisesti vielä yksityilukion tai ammiksen… Tuostakin piti päästä kommentoimaan vaikka ei ollut mitään tietoa mikä asia on… Uusi laki, joten vaikeuksia Kelan ja työkkärin asiaa ymmärtää mutta nykyään ilmeisesti entinen nisti ei saa edes käydä koulua, joka maksetaan hänelle vaikka tarvikkeet maksetaan itse! :laughing:

Jatkuu tuo valitus edelleen… Mä mietin et kuka on tässä ongelmakeskeinen :laughing:

Kukaa muuhan ei ole asioille tehnyt mitään, tuo oli valitusta koko perkeleen ketju ja piti tulla se vielä tuonne toiselle puolelle sepostamaan vaikka mitään asiaa ei ollut; mä oon sitä mieltä et tässä on aika paljon ristiriitaisia asioita ja jo se että jaksaa tulla tuonne jatkamaan kun ei edellistä ketjua saanut lopetettua haluamallaan tavalla; toisaalta kirjotin mäkin tän, mut ihan vain näyttääkseni (tää ku oli helppo kopioida), et kuinka paljon toiset näkeee vaivaa vain siksi, että muut uskois että HE ovat oikeassa; eikö tässä maassa ollut sanavapaus sallittu?!? :wink: :unamused: :laughing: :sunglasses: :stuck_out_tongue:

PS. No sen verran on kuitenkin itse pakko kommentoida et mun mielestä nasaalisti on erittäin itsekeskeinen väittäessään kamankäytön kuuluvan vain hänelle itselleen. Mä olin joskus sellainen mutta ymmärsin että myös mun läheiset kärsivät! Oli vain pakko tehdä tällanen pieni (siitä määrästä jota tää tyyppi on kirjottanu samaa paskaa jossa hän itse on kaikkien narkomaanien yläpuolella vaikka sitä ei myönnäkään) portfolio, koska tää alkaa olla jo tosi huvittavaa että on pakko saada tuo mielipide faktaksi keinolla millä hyvänsä… Ikävä ettei kaikki tajua että ihmisellä on oikeus päättää mitä mieltä hän on mistäkin asiasta… :unamused:

…joten?

Suora vastaus kysymykseen. Pari päivää sitten tämäkin tultiin taas todistettua. Vittu, että on turhaa.

Tuo on liikuttavaa ja hyvä asia, miten jotkut ihmiset jaksavat sitoutua ja kommentoida pitkiä tarinoita ajatellen kaiken maailman vääryyksiä ja sitä miten nämä “bullshit”-löpinät kohdistuvat heihin ja heidän ikäänkuin oikeampiin mielipiteisiin.
Ei millään pahalla Malibu mutta välillä tuntuu kuin olis trolli asialla.

Kyse on siitä yksinkertaisesta asiasta joka sanotaan laissakin eli mielipidevapaudesta!! Valitettavan moni ihminen nykypäivänä väittää kivenkovaan että heidän sana on laki perehtymättä asiaan, asenteesta että “mun sana on laki ja kuka ei sitä usko ni on väärässä”. Joo, ei oo salmiakki mitään muuta tekemistä :mrgreen: … Mulla on sentään vapaus valita mihin käytän vähän vapaa-aikani joten jos vaikka sit trollaan eipä siin mitää :laughing:

Mutta sekin on toki mukavaa keskustella ihmisen kanssa, joka perustelee joka asian tyyliin “Tää on mun mielipide”
Hyvin hedelmällistä keskustelua… Oisko kaks tai kolmepiippunen asia… piipusta puheenollen :arrow_right:

EDIT… nii ja mun mielipide tästä asiasta on että vitun turha keskustelu :mrgreen:
ja mulla on oikeus mielipiteeseen, joka on että mun mielipide on ainut oikee

Olen pahoillani Malibu, en ain jaksa lukee pitkiä tekstejä ja esim. kaikkea Sinun kirjoittamaa en ole lukenu kunnolla.Tarkemmin luettuna hyvää se teksti on, en ol vaan jaksanu keskittyä. Helppoa on olla tyhmä kuten minä.

On kyllä totta että on kurjaa jos ihmiset kirjoittavat vaan mutu-tunteista. Sitä minäkin tääl usein yritän et kertoisin “totuuksia”, siis vaik tutkimustuloksia tai esim. jonkin aineen todellisia tutkittuja vaikutuksia. Tai sitten ihan vaaralliseksi koetusta MDPV:stä joitain ulkopuolisia varoittavia kokemuksia.
Kerroin täällä kerran mun siskon tytön antupoidusta jalasta, ja se oli surullista ja se on totta. Hänellä on nyt tosi “ufon” näköinen lisäke siinä tyngässä. Mua loukkasi ihan saatanast kun jotku kirjoitti et taitaa olla trolli koko juttu. Siksi laitoin “vahingon kiertämään”.; mikä oli hyvin raadollista ja vitun lapsellista. Pyydän anteeksi Sinulta Malibu.

Tärkeintähän on tai siis tärkeää on saada vertaistukea ja tuulettaa tunteita.

kyllä ne osaavat mutta teivät viitsi/halua. kun vanhuus tulee…alkaa todellinen sairaala kierre se on totuus. :imp: :imp:
jos vain ymmärrät tilanteesi ja olet fiksu kansalainen…´varaa buranaa, benzoja, ruokaa ja savua. näillä pääset reflojen yli…selkäranka ja sisä elimet tykkäävät puhdistua. :slight_smile: :bulb: