kumpaa ennemmin???

Kumpi ennemmin?

• pore
  • essot

0 voters

En oo pitkään aikaan tänne pitään topikkia pistänyt pystyyn joten nyt vois sit… Elikkä kumpi ennemmin pore vai essot??? Kuvitellaan nyt vaikka, että essot olisivat vaan MDMA:ta…

Molemmilla on paikkansa.

MDMA:lla ei voi hoitaa ADHD:tä eikä amfetamiinilla PTSD:tä.

Viihdekäyttäjän näkökulmasta MDMA on minusta antoisampi ja ongelmattomampi.

Riippuu laadusta, jos oletetaan et ihan tykkiä molemmat, niin sitten piri.

Noin mäkin luulin ennen kuin olin vetäny kunnon keltaista metamfetamiinia. En ollut koskaan saanut kummastakaan aineesta mitään erikoisempia kiksejä ennen tota. Niistä on aina tullu vaan tyhjä ja paska olo.

Ja toi “huippulaatuinenkaan vauhti(esim. hyvä pinkki)vedä vertoja kunnon mdma:lle.” on kyllä ihan täysin makuasia. Minun mielestä vetää.

Jos ihmiset ovat tosiaan niin typeriä, että olettavat vaikkapa pinkin pirin olevan hyvää ja maksavat ilolla enemmän. Diilerinä minä silloin värjäisin vaikkapa ihan karamelliväreillä sen pirin. :smiling_imp:

Laamapaita: En minä sen takia sitä väriä siihen sanonut, että luulisin että keltanen on aina hyvää … Kaikenhan voi värjätä, jne. kuten sanoitkin.

Pointtini oli se, että se vaan sattui olemaan keltaista. En tiiä oliko sillä keltaisuudella merkitystä tuon taivaallista kyseisissä oloissa, koska en tätä ainetta yleensä harrasta, mutta sanoin vaan sen tuohon, koska se nyt sattui olemaan keltaista ja parasta amfetamiinia mitä olen koittanut.

:unamused:

:bulb:

Aseella uhkaamallakaan piriä, mdma sillon tällön :slight_smile:

Mulla on tullu himokammo essuihin, yök
Jotenka piriä vetäsin

hyi helvetti, ei kumpaakaan :imp:
jos nyt ois pakko jompaa kumpaa ottaa niin nipsun söisin, olettaen siis että se olisi pelkkää mdma:ta. ei kiitos mielialamäkeä enää…

ainiin, kuulin joskus vuosia sitten jonkun urbaanilegendan, että jotkut lisäisivät piriin omaa vertaan pieniä määriä, ja tämä “pinkki” tulisi juuri siitä? aika uskomattomalta kuulosti jo silloin, muita teorioita? silloinen tuttuni väitti kivenkovaan, että piristä voisi saada nokittamalla c-hepatiitin sen takia :open_mouth:

tuli vaan mieleen…

Muistaako kukaan ku tänne pohjoseen tuli pirierä ja kaikki, jotka sitä vetivät sairastivat A-hepatiitin. Meijän kaveripiirissä oli tosi sickin näköstä porukkaa sillon :imp:
Onhan se totta, että siihen sekotetaan verta, siinähän vaikka mitä paskaa seassa.

joo siis toi et siinä verta on, ei todellakaan ole yleistä.
Yleensä pinkki on ihan ok, eikä pinkki nimitystä siitä tule et siinä verta olis.

Mut tosiaan tiedän kyllä ton c-hepa pirissä jutun, ihan tottahan se on.

Kumpiakin menee harkitusti ja harvoin… ja naksuja syön vain jos tiedän niiden sisältävän runsaasti mdma:ta… muuten ehdottomasti puhdasta mdma.

Kumpaakaan roskaa en vetäs, mutta jos vanhojen kokemusten perusteella sitä putsia.
myydma pukkaa ahdistamaan nousuissa ja se on muutenkin niin out.

Joo, mutta inhottavaa se olisi… En vapaaehtoisesti todellakaan ottaisi kumpaakaan.

Jos aseella uhattais niin luultavasti vetäisin molempia vaikka kerralla ja happoa päälle, riippuen toki aseella tähtääjästä. Mutta jos ihan itse vapaastatahdosta saisin valita niin piriin en koskisi pitkällä tikullakaan ja nipsut maistuis vaikka heti. Muistuu mieleen eräskin kerta kun yksi pirinsäätäjä ei keksinyt muuta jatketta niin jonkun naisen menopaussilääkkeellä jatkoi pirit. Ei kiitos.

Katos minä oon miettiny ihan samaa. Puhutaanko nyt Mallorysta?

Pore on minusta ihan miellyttävää pieninä annoksina juoman seassa satunnaisesti nautittuna. Essoja haluan ottaa hyvin harvoin ehkä korkeintaan muutaman kerran vuodessa.

Mä taasen päätin tässä hiljattain olla koskematta enää piriin…Syy tähän oli ehkä se, että viime kerralla sain hyvin unirytmini ja hermoni täysin sekaisin. Väsytti, mutta ei saanut unta. Vittumainen tunne. :imp: