KUMMITTELU

Moro! kansalaiset,nyt avataan uusi keskustelu aihe. On varmaan paljon ihmisiä joille on sattunut ja tapahtunut niinsanotusti yliluonollisia asioita,joita ei voi järjellä selittää :unamused: en tarkoita nyt demooneja vaan ihan puhtaasti kummitteluun liittyvää keskustelua. Tavaroiden itsestään liikkuminen katsotaan myös kummitteluksi skidinä tuli jonkunverran pelailtua kavereiden kanssa spiritismiä, siinä oli kans aika jänniä kokemuksia kun yhtäkkiä kesken pelin tippui keittiönkaapista kaikki lautaset ales :unamused: myös öisin lasi liikkui itsestään sänkyn alla. Viimeisimmästä kummittelutapahtumasta ei ole kuin kuukausi takaperin kun hyvän kaverini kanssa kuuneltiin netistä yle arena elävä arkisto (parikkalan piru) silloin kesken tarinankuuntelun sellainen tiimarin muovinen tavarakori lensi itsestään bassokaijuttimen päältä lattialle. Ei ollut bassoa ollenkaan päällä,vaan volumi ihan normaalissa aikaisemmin on myös vc:n hanantakaa kynsiharja lentänyt kauas lattialle nurkkaan ilman että vc:ssä ketään ollut, puolisoni ja minä olimme molemmat olohuoneessa kun tämä tapahtui kuulimme vaan kovaa kolinaa. En ole minkään sortin uskovainen vaan ihan normaali rehti Suomalainen mies :slight_smile: kertokaa muutkin omista kummittelu kokemuksistanne, vaikka se tuntuiskin turhauttavalta olisi kiva jakaa kokemuksia muiden kanssa :smiley: toivon asiallisia kommentteja lukijoilta kiitos! ja hyvää syksynjatkoa.

Minulla ja siskollani, sekä vanhemmillani on todellisia kummitus tapahtumia koettuna. Käykääs sikkon blogilla “Kirkuva Zombi”! :smiling_imp: :open_mouth:

Krapulassa kummittelee ja Aku Ankkasssa vasta pelottavan näköisiä mörköjä näkeekin.

Salettiin ootte ollu hapoissa!.. :laughing:

Hei! nyt pelleilyt sikseen ja jos on oikeita kokemuksia niin kirjoitelkaa :unamused: eihän tähän ole pakko kenenkään uskoa, mutta näin vaan on tapahtunut kaverini kans epäili mut ei epäile enään kun on itse nähnyt tavaroiden liikkumisen ilman mitään järjellistä selitystä :unamused: kai ne on jotain sellaisia voimia joita me emme tiedä emmekä osaa käsitellä.

tähän ei tietenkää voi olla mitään järjellistä selitystä, eihän.? yöllä ottanu huikkaa jos suuta kuivanu ja sitte
unisena lasi takas siihen johonkin. sitte aamulla ollaan jo ihmeissään kun lasi on tyhjä ja se on liikkunut 15cm
koilliseen.

hmm, bassokaiuttimen päältä tippui tavaroita, voi kuule multa tippuu kirjahyllystäkin tavarat jos innostun musiikkia
kuuntelemaan. eikä siihen oikeastaan bassoa kummemmin tarvita. kai sekin on sitten sitä kuuluisaa kummittelua.

no ei tietenkää ollut bassoa, kummituksethan ne vaan. en osaa tosta viimisestä sanoa miten kynsiharja on lennelly,
koska en jaksa uskoa näitä juttuja kovinkaan helposti.

Kyllä se on oman päänupin luomaa kuvitusta.
Psykedeeleissä tuota kummittelua nyt tapahtuu vähäväliä.
Kirjahylly voi olla vaikka takka ja tavarat on ties missä ja kellot muuttuu mittareiksi. Kuolemankin voi kokea.
Useampi ihminen joka lätränny viinalla tai pirillä näkee kans välil kummituksia ja
ihan niin pitkälle et herääkin sitten lanssista tai siteistä.

Jos mulla selvinpäin kummittelis niin kyllä vetäisin eka xanorin ja jos ei kummitukset häviäis
ni soittaisin psykiatrilleni välittömästi jos siihen kykenisin.

Mutta uskoohan joku Ufoihin joku kummituksiin ja joku jopa johonki jumalaan tai jumaliin.
Laittakaa jotain arkaluontoista todistusaineistoa näkyviin niin minäkin liityn remmiin!

Toi on kyllä pakko olla totta. Otitko pölynimurilla vangiks vai millä?
Tonhan vois (poistettu päihdelinkin toimi.Sisältää valmistusohjeita) Tai sitten riisua (poistettu plinki toimitus. Sisältää hehkutusta) ja sorvata kov… (poistettu päihelinkin toimet. asiallista) Ja sitten (Tämä ketju lukitaan. Sisältää todistus aineistoa ja haitallisempaa käyttö tapaa, hehkutusta, ohjeita yllyttämistä, pyromaniaa ja kansanryhmien kiihottamista itse kummitusta ja muita minua kaikkia vastaan)

OLETKO OMAN KUVAN PISTÄNYT TÄNNE ? :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :imp: