Kumma juttu..

Ensin. Kirjoittelin täällä viimeksi 2010.

Moni aika meni oikein hyvin tällä välillä ja olin aika tyytyväinen. Jopa elämäniloinen :slight_smile:. Tämä talvi alkoi taas näyttää huonolta. Eli pitkästä aikaa vetäisin muutaman päivän kestävät kännit kerran joka kuukausi ja vanhat kivut tulivat takaisin. Totesin, ettei se sovi minulle ja niinpä kävelin A-klinikalle kertomaan tämän haluten saada varmuudeksi Antabuskuurin. Luulin sen toimivan “manulle illallinen” tapaan. No, ekana maksa-arvomittaukseen ja tuloksia odottelemaan ja sitten kerran viikossa käyvän lääkärin tulkintaa aiheesta. Vähintään siis kaksi viikkoa. Samana päivänä ( siis tänään ) soitto terveyskeskukseen, missä tietenkään ei vastattu eikä ole edes soitettu takaisin. Ilmeisesti pitää käydä paikanpäällä saadakseen “palvelua”, mikä myös se kestää…
Tätä kirjoittaessani sitten kuitenkin soitettiin, mutta työntekijä jolle tosta ekasta paikasta ohjattiin onkin yllättäin lomalla. Ensi viikolla voipi odotella aikaa, ehkä.

Pari vuotta olin “kohtuukäyttäjä” alle keskivertokulutuksen… Näköjään vain nolla on kyllin hyvää.

Ei niin kummallista sittenkään :slight_smile:

Tarinan jatko…

Aikani odottelin sitä soittoa ja kun ei kuulunut niin kävelin sitten vastaanottoon. Kävi ilmi ettei minuun ollut saatu yhteyttä. Järjestelmässä oli ollut vanha numero. Eipä hätää. Taas vähän odottelua ja sieltä ohjaus takaisin A- klinikalla. Lusikka kauniiseen käteen ja takaisin A- klinikalle. Nyt viimeinkin Antabus- kuuri päällä. Oikein hyvä, sillä ton pingismatsin aikana tuli vielä yksi romahdus. Olisi ollut mukavaa jos sitä ei olisi tarvinnut kärsiä. No. Joskus elämä vaatii veronsa…

Terve! Näyttää siltä, että olet hyvin liikkeellä ja ehkä aika määrätietoisestikin. Voi tosiaan olla, että sinullekin on lopulta helpointa elää kokonaan ilman alkoholia. Eihän siinä mitään varsinaisesti häviäkään ja onhan sulla jo kokemusta siitä, mitä juomisesi sulle aiheuttaa. Uusvanha mukana vipeltäjä olen minäkin. On tämä toisinaan pitkänsitkeää taiteilua, mutta lopulta aika palkitsevaa. Olemme hyvässä seurassa :slight_smile:

Hyvä, olet sitkeä! Sitä tarvitaan :slight_smile: Pysyttele Plinkissä mukana ja pidä kiinni hoitosunnitelmastasi. Tsemiä!