kertokaahan omista kukkaövereistänne kokemuksia
Itseasiassa, omani on tapahtunut kännissä (Siis minulle ei sovi tippaakaan alkoholi + kannabis yhdistelmä, tipahdan melkein heti, erikseen molempia menee erittäin paljon ilman mitään), mutta itse asiaan, olin pari päivää ryypiskellyt ja juonut melkoisesti ah tuota ihanaa absinttia ja olin menossa yhden lempibändini keikalle ja pajautettiin oikein mojavat kukkapaukut ennen baarin sisään tuloa, kas ei aikaakaan kun alkoi päässä tuntua se tuttu tunne, että alkaa jalat väsymään ja sen verran sain oltua baarissa, että sain tilattua viskiä ja viemään takin naulakkoon, seuraavat muistikuvat onkin sitten baarin vessassa minkä luulin olevan jonkinlainen kellari mihin minut on lukittu
tätä jatkui erittäin kauan ja pomppoilin oikean vessan ja tämän ns kellarin välillä ajatuksissa, joku oli kuitenkin huomannut sitten minut vessassa, että olin oksentanut pytyllisen verta ja sitten valkotakkiset olikin jo molemmissa käsissä viemään sairaalaan, nolona siinä sitten aamusella odottamaan baarin aukeamista, että saan ulkotakkini takaisin yms muut tavarat
Tästä tosiaan sain oppini, ettei alko + ganja sovi ollenkaan minulle, erikseen kylläkin hyvin
Myöskin ihmettelen vieläkin noita hallusinaatioita mitä koin siellä vessassa, muistan ne vieläkin kuin eilisen ja aikaa tapahtuneesta noin 7vuotta!
Sama täällä, savu ja alko ei sovi yhteen jos molempia nautitaan runsaasti. Mut jos mulla on kavereiden kanssa “leffailta”, niin tykkään kyl 2-4 bisseä ottaa savun kanssa. Mutta pelkällä ganjalla on aika vaikea övereitä vetää. Se vaatii laadukasta budia ja ison bongin tai älyn. Sit saattaa paukkua yli. Mut kuka sitä sitten haluaa? En minä ainakaan. Piripäissään on mielenkiintoista polttaa settiä, pystyy vetämään överit, mutta hyvällä tavalla. Mutta älkää kokeilko.
Juu siis eihän tuollainen six-päkki vaikuta, mutta kunnon keitolla ei sovi ottaa ollenkaan, varsinkin jos on pidempi ryyppyputki päällä.
Muutaman kerran tullu öykytettyy, mut eipä noist nyt oo paljon kertomista ku on ollu nii paskana et on vaa tyylii tipahtanu.
Kerran istuin vaikka kuinka kauan jossain ihme hylätyssä rakennuksessa puhe- ja liikkumiskyvyttömänä ja kuuntelin kuinka ihmeellistä sade on. Kerran kävelin pitkin seiniä ja hyvä ettei laatta lentäny ja kaverit vaan yllytti imemää vielä loputkin…
Mulla ainoastaan yhdesti, ne kyllä oli "hyvät"överit kun sit niitä muutaman päivän päästä sit mietti. Tahtoisin saman olotilan joskus takas mut ei ole tullut vielä vastaan.
Kunnon överit kukasta on kamalat. Ei pystynyt liikkumaan ollenkaan. Paikkaa missä oli ei tunnistanut ja skitsotti ihan helvetisti, suoraan sanottuna luulin kuolevani. Vietin tunnin vessassa oksentamassa (tuntui vuorokaudelta) kunnes pää selvisi hieman ja pystyin liikuttamaan itseni sohvalle jumimaan. Tuo kokemus sai minut pysymään erossa cannabiksesta kahdeksan vuotta.
Just tuommosta jumitusta. Halluja… Kaikki tuntu niin vitun kireeltä ja kaavamaiselta. Ahdisti. Pelotti että kuolen. Vitunmoiset skitsotukset. Huhhuh.
Ei pidä aliarvioida tota ganjaa…
En muista mitä ne tuollaset on,pystyn valehtelematta polttamaan just niin paljon ku huvittaa,häkämyrkytys iskee ennen övereitä.
Oiski se noin.
Heavysmoker ilmottautuu joten pätemiset polton laadusta voinee jättää sikseen.
Pelkkää kotikasvatettua kukkaa tullu poltettua viimoset 1,5v ja hyvin huuheltua,viimoseen viiikkoon asti kukitettua heavy stone indicaa ja edelleen sitä pystyn polttamaan niin paljon kun huvittaa.
Ei ole mitään suvituulen nussimaa vinkuheinää.
Haha olin takuuvarma et pistät paremmaks.
Btw,suomessa ei oo jalostettu hirveen stydejä lajikkeita verrattuna moneen muuhun maahan,että maakunnan stydein ei puhuttele paljoa,kova juttu nykyään on outdoor meiningit ja niiden jalostus,sillä tasolla suomi on jees.
Tutki elä väittele ihan vaan sen takia et saisit taas olla oikeessa.
Näissä asioissa missä halusit päteä ei hirveesti ole tekemistä uskon kanssa.
Edelleenkään suomessa kannabiksen jalostus on aika lapsen kengissä.
Riita poikki ja voita väliin. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Mullakin
Laitetaan vaan voita väliin,mutta jos joku haluaa väitellä mun kanssa aiheesta kannabis niin antaa tulla,mulla saattaa olla pari sanaa sanottavana siihen asiaan.
No johan on.
En sanonut tietäväni sinun henkilökohtaisista kokemuksista,vaan puhuin omistani jota saavuit morkkaamaan ja kun otin kantaa siihen että en ole mitään paskaa polttanut,niin sinä herra vedät peanutsoupit nokkaan,great!
Nyt mietinnän hetki.
Ja lastenkengät voit tunkea anukseen,mulla ei sellasia koskaan oo ollut.
Tehän kinaatte kun teinit
Minua tässä keskustelussa huvittaa 2 päivän blackoutti KANNABIKSESTA ja se kuuluisa mystinen oopiumhasis jota aina joku joskus on polttanut, oikein oopiumia ovat menneet hasikseen sekoittamaan. aika veitikoita. Heillä on varmasti liikaa opaa ja sitä pitää tunkea hasikseenkin. kiinnostaa kovasti tämä valmistusmenetelmä ja motiivit.
Eihän kyseessä voi olla urbaanilegenda? Ei kai? Varmasti toisilla on vaan suhteet kunnossa harvinaisen eksoottisiin ja tehokkaisiin kannabistuotteisiin, jotka (jos oiken luin) sisältävät 50% thc:eetä. Mikäköhän tuote on oikein kyseessä?
Mietin hetken aikaa että olisin jotain kirjottanut,mutta taidan jättää väliin ja postata kivan kuvan.
^Yea!
Nyt ollaan niin övereis,saattas olla jopa china whaittiii seas,pärisee kö cärcki.