Kukan syöminen

En osaa käärii sätkii, eikä muita poltteluvälineit löydy, ni mitenköhän saisin syömällä alas? Otin äske vähä, mut tuli heti oksennus. Ny ois viel jonkiverran tota tos jäljel ja mieli tekis… Mitenkähä saisin menee?

keitä rasvasta kaakaota, askartele oma bongi, tee cannabutteria, keksejä, kakkua… yms.
tsekkaa hamppuforum.

Jointtihan on tosi helppo kääriä :confused: Ostat vaa sätkäpaperia ja katot netistä ohjeet :slight_smile:

Edit. niija yleensä kaikki menee alas jugurtin kanssa jos on pakko syödä, niinku esim sienet :smiley: Ei mul muuta.

Jos on peruna ni voi tehdä perunapiipun. Samoin useammasta muust asiasta, pullost voi tehdä bongin, vesiputouksen tai älyn… Sätkä tosiaan on aivan älyttömän helppo kääriä; ite pidän molemmil käsil peukaloiden ja etusormien kans kii ja kääntelen röökit vaa sisää; kandee kokeilla ihan vaik röökil alkuun… Mä en ite pidä siitä, et saa änkeä niin vituksee rasvaa jos syö thc:tä… Etoo liika rasva. Mun mielest hyvä kukka menee hukkaan jos tekee siit safkaa, mä teen vain lehdistä ja varsista kaakaoo… Jos ei muuta keksi ni hakee ärrält sit maissarin jolla saa poltettua kukat pois…

Tietty olihan tuossa monia tapoja syödä myös, mut mä en pidä siitä et on niin prkleen pitkään sit savuissaan ku syö liikaa tuota… Mut tapansa kullakin, mul tuli mielee et aloittaja ei kovin vanha ole… :unamused:

Joo, pakon edessä ostaisin jugurttia, niin menis alas vauhdikkaasti. Vaikutus alkaa tosi hitaasti, mutta toisaalta kesto on pitkä. Tuhlaamistahan tuo on, mutta jos on rahaa niin mikäpä estää? Amsterdamissa boitsuna söin melkein ainoastaan kukat, joita sai ostaa eri leivonnaisina.
Syy oli, että kun käärimiskykyinen kaverini ei ollut läsnä oli pakko jotain keksiä. Mutta saahan sätkäkoneella jonkinnäköisiä.
Varmaan on terveelisempääkin, kun ei keuhkot rasitu kitkerästä savusta.

Itsehän opiskelin sätkän käärimisen todella myöhään siihen nähden miten pitkään olen/olin (lakon kanssa olen tässä näprännyt) polttanut tupakkaa. Käsin ei vieläkään mene mainittavan mallikkaasti, mutta koneella on tullut kietaistua yhtä lailla nortit kuin jointitkin käden käänteessä. Suosittelen siis sätkäkoneen käytön harjoittelua aloittajalle, kone + paperit maksavat yhteensä alta viiden euron (muistaakseni). Filttereitä voipi sitten rakennella vaikka karamelliaskin pahveista, tai käydä ostamassa suoraan aktiivihiilifilttereitä tai vastaavia hifistelijöiden vehkeitä, joihin minun kaltaisilla kolmen pennin prinsessoilla ei ole varaa (lue: jaksamista).

tosi nopeesti sen käärimisen oppii, ite alotin agenteista mut sit yks päivä vaan kääräsin sen jointin ja kappas; ei se ollutkaan niin vaikeaa :slight_smile:
nykyään poltan röökitkin sätkinä, halvempaa ja paremman makusta mun mielestä :smiley:
nii, tosiaan jossei sitä sätkää saa käärittyä niin sitten voi agentin väsätä jos vaan ihmistupakkaa löytyy :slight_smile:

edit: konetta en oo käyttäny mihinkään ikinä, toki se on ihan hyödykäs mut mulle turha (:

no itse opettelin kääriin sätkiä joskus alaasteella vaikka en tupakkaa polttanutkaan…
kävin aina nyysiin kaupast rööki toppia ja väänsin niist sätkiä polttelin pari röökiä ja heitin loput menemään
vitun viisasta :laughing: … mut oppipa ainaki sen käärimisen jalon taidon…
no onhan jointit vähän erillaista kääriä mitä normi sätkät jos haluu saada hyvii sauhuja…
mut ite tykkään polttaa kukan aina jointis se on kivaa eikä pilaa sitä kukan makua jos nyt on hyvää niin röökil…
mut itse joskus syöny kukkaa sillain et ostanu tummaa suklaata ja margariinia ja eka tos rasvassa paistanu kukkaa ja sit lisänny siihen tumman suklaan ja sit joksiki aikaa pakastimeen niin ai et on hyvää…
[poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin toimitus] :sunglasses: :smiley:

Taitaa erilaisten reseptien ja muiden ohjeiden neuvominen täällä olla kielletty, mutta on minulla yksi vinkki alkuperäiseen kysymykseen ‘Leary Cake’. Helppoa, hyvää ja ravitsevaa. Raaka-aineet saa sitä ruohoa lukuunottamatta kaikista hyvin varustelluista elintarvikeliikkeistä.