Kuka sitä aina jaksaa olla selvinpäin..;o)? *GJAH*;o)

Eixje…?;o) Kylmää Kalijoo nautiskelen…Aijaiiiiiiiiiiiii…;o) Fågelit sjungaa ulkona ja gimmat valmistautuu bailaamaan jokapuolella…;o) Aijhaiiiiiiiiiiii…;o) 99,9999999999999999999% suomalaisista on The Päissäämn tänään…;o);o) GJAH;o) Irwin sen totuuden laukas… Kohtuus kaikessa Vain pullo päivässä…;o) siinä se opn…;o) eixje?;o) muodokkaita Donnia bailaa tänään baareissä ja nauttivat skunppaa pickinikllä Hkis…;o) meen pokailemaan piukat Onlyt jalas olevan muodokkaan Chiksin ja Kicksautan sitä…;o)

Tuolla ajatuksella allekirjoittanutkin kirmaili kesälaitumilla, misuja jahdaten. Kunnes elämä johdatti tielleni sen kuuluisanmsielunkumppanin, elämäni rakkauden. Olin surkimus tuhota tuon kauneimman asian elämässäni, rakkauden. Onneksemme “kohtalolla” oli sormensa pelissä. Tänään ei enää tarvitse misuja jahdata. Istahdan tällekkin iltaa, lasten nukahdettua kuuman kisuni viereen, puhumaan pehmeitä. Kymmenen vuoden jälkeen rakastan vaimoani, päivä päivältä aidommin. Aidommin siksi, että joka päivä tiedostan enemmän mitä tuo rakkaus kohdallani merkitsee. Elämä on ihanaa. Raittiina. Tänään.

Jeps, tuota tuli tehtyä palttiarallaa 10v. Kyllähän minä tänäänkin tästä lähden katsomaan tyttöjä, tosin selvinpäin. Homma on huomattavasti helpompaa.

Täälläkin kissat tältä päivältä bongailtu ja yhden kanssa ihan tälleille saakka päästy viime viikolla. Ja ihan selvin päin, muuten. Eikä ole kauhea ikävä ankeita yhden illan sutinoita, itsesäälin sekaista läheisyyden ja kosketuksen kaipuuta, kohteena kuka vaan nyt sattui kohdalle, sekä päihteillä tyrittyä potenssia. Näillä asetuksilla seisoo siihen malliin että meinaa taju lähteä aivojen hapenpuutteesta. Suosittelen.

R-R

Diuudiuuudididjuuuuh, mäkin aion tänään juoda skunppaa!!! :sunglasses:

Niimpä… Laitetaan Irwinin lopputuotantoa kehiin! :laughing:

Klassikoita:

youtube.com/watch?v=HtsIZHx9UaQ Vanha juoppo
youtube.com/watch?v=1Y9SXVotmps Ota minut nyt
youtube.com/watch?v=hSa5kTqmLX0 Kaksi katupoikaa
Kun kansa hylkää loisensa, niin rentut tuntee toisensa…
Tämä on hyvä: youtube.com/watch?v=HKkwl2F3VIQ ikuinen kapinallinen

youtube.com/watch?v=mWnil0X_Efs Rentun ruusu sanoilla (Niitä kannattaa lueskella…)

youtube.com/watch?v=ogGMlM6ZNMc Ainoa ystävä

youtube.com/watch?v=lLjW6W-AFo4 Maailma on kaunis

Jee jee: youtube.com/watch?v=FzAGZzkr_ds Läpi elämän helvetin

heheh: youtube.com/watch?v=IuTUMD-WzlM Eletään vaan vaikka piruuttaan

youtube.com/watch?v=zT6WVR8 … Q&index=27 Vimeinen laulu

Naamaltani olen kuin punatulkku ja kavereiden mielestä täysi mulkku… Alkaa yksi Irwinin laulu…

Hups, ai tää ketju olikin lopettajissa! Oli linkki tänne tuolla saunan puolella, ja oletin vaan, et saunan ketjuissa ollaan. Nii et zorba vaan, kun tänne lopettajiin tulin hehkuttaa mun skumppailua.

No saunassa sitä ilolientä yleensä otetaan. Jatkele niitä löylyjä… :wink: