kuka osaa kertoa pian seulasta?tällä on kiire ja tosi hätä!!

kuinka kauan amfetamiini näkyy pika seulassa, menin retkahtamaan pitkän tauon jälkeen , otin parina päivänä, onko mitään mahollisuutta että seula olisi ok alkuviikosta, tiedän että juominen auttaa…minulla nyt vaan kaikki pelissä en todellakaan ylpeä :blush:
jos jjotenkin tästä selviäisin , en varmaan koskaan enää tätä itse inhoa hankkisi tietoisesti…jos vaan joku osaisi kertoa jotain??? :question: :cry:

Kusareissa amfetamiini ei näkynyt viikon jälkeen ottamisesta itsellä. Oon kuullut että 3pv riittää.

kiitän tästä…ainoa ongelma että aikaa jää kaksi vuorokautta :confused: eli oisikohan tällä nesteen nauttimisella vaikutusta asiaan? entä kuinka paljon laatu vaikuttaa, vai vaikuttaako? koska vahvaa ei ollut…
nyt varmaan valvon tuohon päivään ja stressaan asiaa… :frowning:

Mä otin joskus yhdet vedot piriä perjantaiaamuna, suht huonot mutta toimivat kuitenkin. Sunnuntaina 7.00 kusin purkkiin ja ihan ihme juttuja näky yllättävän pitkän ajan takaa mut piri negatiivinen. [Poistettu seulanpuhdistusohjeita - Päihdelinkin moderaattori]

[Poistettu seulanpuhdistusohjeita - Päihdelinkin moderaattori]
no onneksi ei ite tarvi enää seuloja annella… kun ei koulussa tai mitään tärkeetä tee…

:sunglasses: Minun mielestäni aine kestää elimistössä kaksi viikkoa.

Kaverin puolesta kys et hää oli ottanu alfapeeveetä pe ja ti oli thl seulat (hää o khoidossa) ni onko se kerenny puhistuu siin kolmes pvässä ettei näkys enää niis tuloksissa vai kandeeko vaa tunnustaa ettei lähe kotilääkkeet kkdeks? Siin ois kolme pv ollu aikaa puhistuu eikä ollu ottanu ku tosi ministi

Mä oon menos kh:n ja max 1,5kk vielä niin oon siellä. En oo vetäny piriä 10 vuoteen ja ja vaikka ette uskokaan niin join tänään väärän kahvikupillisen ja siinä oli kuulemma 0,1mg piriä…auttakaa nyt rehellisesti. Koska voin mennä seulaan? Lasten kotiutuminenkin tästä kiinni…perkele. mikä moka…ja arvatkaa uskooko mua kukaan kun selitän ton. No ei todellakaan.

Tuskin näkyy päivää kahta kauempaa…