Kuka on saunan leuhkin kirjoittaja mielestäsi?

Leuhkitaanko täällä?

• kyllä
  • usein
  • joskus
  • ei
  • ihan vitun sama…

0 voters

Paha sanoa voitanko ykkössijan.

Täällä mitään leuhkita. Niin surkeita tapauksia joka ikinen et tajuaa sen kyllä itekin.

Surkeimmat tapaukset tuppaavat leuhkimaan pahiten. Koen oman selviytymiseni ja kun kerron mistä, eräänlaiseksi leuhkimiseksi. Ainakaan Malibu tai LoisLane jne. eivät leuhki imo.

Monet tapaamani nistit tuntuvat hyvinkin ylpeiltä omasta käytöstään. Jokin aikaa sitten puhuin entisen herskanistin kanssa, joka hyvinkin ylpeänä kertoi käytöstään; onhan heroiini sentään se kaikkein kovin huume… Okei, itsekin tunsin joskus ylpeyttä siitä, että olin maistanut rocktähden elämää käyttämällä kovan luokan jet set -huumeita ulkomailla…

Mä en ole ylpeä heroiinin käytöstäni tai mafiajutuista. Häpeän niitä. Alinta saastaa. En ole ylpeä muusta, kuin siitä, että haistatin ja haistatan edelleen pitkät paskat koko touhulle ja elän ihmisarvoista elämää, josta olen ylpeä. Hehkutan elämäntapaani, vaikka siihen kivunlievitykseksi kuuluukin opiaatit.

Say no to illegal drugs, criminal lifestyle and everyting that comes with that.

Lainaus Ummonilta:
“Okei, itsekin tunsin joskus ylpeyttä siitä, että olin maistanut rocktähden elämää käyttämällä kovan luokan jet set -huumeita ulkomailla…”

Samoin, mutta en enää. Kaikki se oli paskaa, heroin cafe, prostituoituineen jne. Häpeä valtaa alaa nyt. Miksi tein sitä ja tätä, olosuhteiden pakosta. Vaihtoehtona kuolema. Silti häpeän kaikkea mitä olen tehnyt.

Eivät niin, koska

Ja tämä siis kaikella kunnialla. Et tajuaa omat puutteensa. Samoin sinä, Junkie.

p.s. toi oli myös osittain läppä, et kaikki ois aivan surkeita tapauksia. Esim. Loiskauksen taistelua irti metadonista arvostan ihan hirmupaljon.

No ollaan me plinkkiläiset varmaan aika jalat maassa, jos vertaa johonkin perus facebook-tyyppeihin. Mä ainakin saan alemmuuskompleksin tapaisia oireita hyvinkin nopeasti, kun lueskelen ihmisten päivityksiä facebookissa: “Oli taas niin hienoa siellä ja siellä, oli taas niin sitä ja tätä ja mun elämä on vaan ihanaa…” Vaikka ne valittaiski, ni ne onnistuu kuulostamaan loistotyypeiltä. “Onko mussa oikeesti jotain vikaa, ku en päässy sinne ulkoministeriöön?” Ja siis vaikka olis mikä mörkö, niin kyllä naamakirja auttaa jo pitkälle!

Mutta siis me nistit… Ainahan sitä on käyttöhistoria. Mä oon ainaki syöny enemmän sieniä ku 99% täällä! :sunglasses: Ja voihan sitä kehuskella, et on kuivilla. Siis en minä ole. Mut harva päihteetön tänne kirjottelee.

Ja sit on tietty kotikemistit ja viisauden rakastajat! Että jos ei muulla, niin pädetään nyt sitten jollain tieteenalan sivistyksellä. Tai argumentoidaan ja piilovittuillaan niin hemmetin taitavasti! Veivataan kunnon ad absurdumeja, bongataan kaikki kehäpäätelmät ja syytellään ad hominemista. Täällä tuskin kuitenkaan saa omantasoistaan vastusta, niin egoboosti on taattu.

Eli siis pointti on kai se, että keskustelukumppania/yleisöään pitää kunnioittaa. Silloin kun pitää toista tyhmänä tai jotain, mennään sinne leuhkimisen ja halveksittavan käytöksen puolelle. Eli kunnioitetaan toisiamme, ja jos tekee mieli leuhkia, niin tekee sen ainakin kieli poskessa!

Suoraan sanottuna Arpa tulee ekana mieleen. :sunglasses:

Kirjoitin jotain, mutta deletoin sen pois, koska en haluaisi loukata ketään. LoisLane :wink:

Perun sanani. Piilovittuiluhan se tosiaan on yksi tapa asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Kaikki täällä eivät todellakaan tunnista omia heikkouksiaan, tai sitten eivät omassa surkeudessaan vaan välitä edes tehdä asialle mitään.

Sehän on muuten totta, että nettikirjoittelun perusteella voi tulla ihan täysin väärä kuva ihmisestä, aina ei esim. sarkasmi välity ja jotain luuleekin tosissaan kirjoitetuksi…
Mietin että viittinkö itekään sanoo tähän mitään, mutta tuo on vaan sellanen kuva, mikä mulle on melko pikaisista vilkaisuista täällä tullut. Voi hyvinkin olla, että käsitykseni ei vastaa ollenkaan todellisuutta; enkä sano olevani millään tavalla parempi kuin kukaan muukaan.