Kuka on palstan paras kirjoittaja?

Tervehdys!

Minusta Petri678 ja HappoHuppu ovat palstan parhaimpia kirjoittajia.

Joskus kun tämä kysely tehtiin 2006, niin monen suosikkikirjoittaja oli Viimeiset Hitaat, VH tai Viimeinen Hidas.

viewtopic.php?f=1&t=10366&hilit=viimeiset+hitaat&start=180

Ketä sinä pidät palstan parhaimpana kirjoittajana?

Arpakuutio

junkie oli musta paras kirjoittaja siihen aikaan kun mä olin täällä aktiivinen…siitÄ on ollu monta vuotta…hmm pitäis tutkaista,löytyykö vielä hänen kirjoituksiaan täältä…

Minen osaa sanoa, kuka on paras, mutta mieleen on jäänyt jostain hyvin kaukaa ajassa Frontin oliko se raumanmurteella vai millä kirjoittama juttu, joka oli kertakaikkiaan h i l l i t ö n. Siitä lie jo vuosia. Ainaski nauroin todella paljon sitä, ja se oli hyvin taitavasti kirjoitettu.

Heh, määritelkää “parhaus”… :laughing:

Edottomasti Tulkku!
… silloin kun tämä eksentrikkoherrasmies täällä vielä vaikutti joskus 02-03…

Jostain syystä Stuff jäi aikanaan mieleen niin täälä, kuin perustamallanikin foorumilla. Se kaveri oli hassu persoona. (RIP)

Olen samaa mieltä! Stuff oli todella reilu kaveri. Harmi, että hän lähti niin nuorena :frowning: . Jarrujen käyttäjän oletettu elinikä on vain 10 vuotta. Joten varokaa vain kaikki jarrujen käyttäjät!

Menikö Stuffilla niska poikki vai mikä oli tarkka kuolinsyy (Pikkukoskella)?

Tämä Arpa ei voita! Kiitos osallistumisestasi!

Hukkuminen, käsittääkseni.

Malibu ja Dahlia mielestäni. Olen saanut erittäin paljon tietoa heidän asiallisista ja informatiivisista kirjoituksista. Suurin osa kirjoittajista loistavia, mutta nuo nyt tulivat mieleen, jos pitää valita. Kiitos niistä!

tarkoitetaanko sitä kirjoitusasua vai sisältöä vai kuinka monta postausta tullu vai juttujen tasoa tai argumentointia??

Mielstäni silloin aikanaa 06-09 Steve oli hyvä kirjoittaja. Osas ainakin tarpeeksi kertoa faktoja sekä varoitella.

Mä tykkään Malibun rehdin agressiivisesta tyylistä. Samoin Dark Maguksen jutuista. Stuffin juttuja tulee ikävä, niin päätöntä kohellusta. (anteeksi tahaton vihjaus)

Mä pidän muutaman ihmisen kirjoituksista jotka ovat päässeet aika pitkälle riippuvuutensa päihittämisessä. Mä en vain näe mitään järkeä hehkuttaa aineita koska en itse niitä enää tahdo. Junkiella eniten kokemusta ja kuten DM sanoi ni sitkein sissi täältä, nyt kun olen ymmärtäny DM:sen sarkastisuuden ja huonot päivät ni pidän kyllä tavasta perustella kirjoitukset. MCOT:stä pidän myös, samoi Robosta ellei oo aivan qtsil samoin LL:stä ja Alexandrasta jos käyvät täällä enää (nyt on kaikki mainittu jos ed. lasketaan ja ketää ei unohda). Sit pakko mainita Dahlia tuolta läheisten puolelta, iteasiassa siellä on monia muitakin mut mikäli tää palsta kyseessä. Aiemmin maininnu pari, mut niin harvoin käy että he tietävät itse keitä tarkoitan…

Enemmän ratkaisee topic, hyvät perustelut ja kiinnostava aihe (+ offi parasta :laughing: ) ni mukava lukea :smiley: … Kiitos jos mun jutuista pidetään, mulla on jo hemmetin suuret mahikset tulla tunnistetuks mut samapa se, miks vaihtaisin nickiä ku oon kiskon tänne rekatessani mitä vain ja nyt oon ööö… 7 vuodes reilu toipun tosi pitkälle… Toivottavast antaa edes jollekin toivoa et on mahollista yrittää parempaa ja lopettaa (itse katon omalla kohdalla vuoden sisällä mut joitakin on) vaik mitä olis historiaa… Mul on välil nuttura liian tiukalla mut mä sit korjailen jos itse katon että ampuu selkeest överiks, joskus tarkotuksel vedän aivan päinvastaiset jutut samaa ketjuu ja kattelen reagoiks kukaan; viimeks vain negatiivisest jutusta tuli karsee haloo yhel ihmisellä vaik aiempi kirjotus päinvastainen… Profiloinko henkilöitä :open_mouth: Netin perusteel :neutral_face: :smiling_imp: :imp: :sunglasses: :open_mouth: :wink: :laughing: :laughing:

Ennen oli foorumi kyllä paljon hauskempi, porukka enemmän tunsi toisensa jotenkin… Moni joukostamme poistunut :frowning: :frowning:

onhan heitä. vaikea olisi peruteluineen päivineen valita vaan yhtä mieleisekseen kirjoittajaksi,
mutta itse tykkään seurata ainakin seuraavien tekstejä, ja kommelluksia/temmellyksiä: dm, mcot,
malibu, junkie, nk, SoiKannel!, Optimus- C, pölönen, Maago, gekko, Robo!, ja listasta voi puuttua joitakin
nimiä kun ei nyt heti ainakaan sytytä, ainahan voi editoida. ja meditoida.

edit:2kpl.

Junkie on omalla tavallaan kiinnostanut aina. Samoin kylläkin myös Arpa, jonka juttuihin on viha-rakkaus-suhde tietyllä tapaa… Dark Magus on myös loistava, joskin välillä aikamoisen…hmm…erikoinen :question: Monet muutkin on huippuja :sunglasses:

“Paras” voi tietty tarkoittaa vaikka mitä. Junkien jutut kiinnostavat kyllä kaikessa banaaliudessaan, viksuimmat ajatukset on ilmaissut Nyyty. Kirjoittajista paras tyyppi on faksi.

No mä olin kyllä tosi hyvä kirjoittaja silloin kun vielä kirjoittelin.

Dark Magus kirjoittaa paljon salakavalan avoimesti ja sympaattisesti kuitenkin, vaikka välillä ärsyttääkin…määrän ei aina tarviste korvata laatua.

Itse kirjoitan vähän ja huonosti.

Mun mielestä tää on jotenkin ikävä aihe. Ei pitäis vertailla ihmisiä sen perusteella, kuka on “kiinnostavin” tai jotain… Me ollaan yhteisö ja meiän pitäis olla nostamatta täällä jotain kuninkaita muiden yläpuolelle. Tietty voihan sitä tsemppaa muita kiinnostavista jutuista, en mä sitä… Mut jotenki mä vähän tunnen ikäviä väristyksiä tän topikin takia. Ehkä se on vaan mun jotain omaa herkkänahkaisuutta.

Totta Facsimile, ei täällä kuulu nostaa ketään kunniakorokkeelle. Se miksi me täällä kirjoitamme, johtunee siitä, että samaan junaan ollaan joskus noustu. (Ainakin suurehko osa)

Kaikki vahvasti panostavat jäsenet ovat jollain tapaa “parhaita”

^ Kyllä, tuo on totta. Ilman heitä ja meitä kaikkia tämä paqikka menettäisi merkityksensä.

Loisille haluan silti antaa kehuja siitä, mien hän on niin aidosti kiinnostunut jokaikisestä kirjoittajasta, ja on aina tsemppaamassa ja antamassa palautetta.

[size=85](Paitsi mun töistä, vaik eka pyysit nähdä niitä et voisit antaa palautetta, mut et sit sanonukaan mitään… :frowning: )[/size]