Kuka on idolisi?

Ketä ihannoit? Jos pitää valita yksi ylitse muiden, niin kuka on eniten arvostamasi henkilö? Useammankin voi toki mainita…

:blush: … Idolit vaihtunut, eipä oo Kurt enää…

Ihmisiä ketkä elävät onnellista elämää, osaavat olla stressaamatta turhia ja nauttia pienistä asioista… Saavat elantonsa työstä jota haluavat tehdä… Mä en tahdo olla julkkis, mä en ihaile julkkiksia; ihailen ihmisiä ketkä oikeasti ovat tehneet virheitä, mutta oppineet niistä… :slight_smile:

Albert Einstain.

Minun täytyy melkeinpä sanoa useampi nimi. Jaetulla ensimmäisellä sijalla ovat Robert Gordon Wasson ja Albert Hofmann. Myös Jonathan Ott on melko kova sana.

öööh…en kerro :stuck_out_tongue:

Häpeän tietämättömyyttäni muttä kuka on Robert Gordon Wasson?

Tuon tiesivät kaikki tätä palstaa vähänkin seuranneet, olihan sulla onnittelutopicci Hoffmannille :slight_smile:

Mies, joka on yhtä kuin teonanacatl.

Robert Gordon Wasson (1898-1986)

Kannattaa katsastaa myös Wassonin artikkeli ‘Seeking the Magic Mushroom’ LIFE-lehdessä vuonna 1957: imaginaria.org/wasson/life.htm

Tarkkasilmäinen ja sivistynyt lukija huomannee nimien olevan tarinassa muutettuja (esim. Maria Sabina on tekstissä Eva Mendez).

Se on Einstein, prkl. :open_mouth:

Oma ihana, viisas ja pitkämielinen ISIni…Annoin jopa tatuoida nimensä takapuoleeni :blush:

No totta kai se on. Minua ihmetytti tuo kahteen kertaan eri kirjoittajan toimesta tehty virhe (Einstain), mutta en viitsinyt puuttua siihen, sillä muuten täällä ei juuri muita viestejä pilkunnussinnan ja oikaisujen lisäksi olisikaan. :mrgreen: Täytyy antaa jonkun muun välillä tarttua pikkuseikkoihin, jottei itse saa emäpilkunnussijan mainetta - tosin se taitaa olla jo myöhäistä. :open_mouth:

Niinpä…eikä lisännyt isänrakkautta laisinkaan! Eikä siinä lue kutsumanimensä, vaan “isi”. Älä kuule Apo naura :wink:

Kerta olisi vielä mennyt, mutta että kaksi…

Niin on :mrgreen:

John Lennon.

John Lennon

Jos mietitään kvanttiteoriaa yksinkertaisesti se sanoo että ainetta on syntynyt “tyhjyydestä” todennäköisesti sattumalta. Ei kuulosta hyvältä pohjalta millekkään.

Se on se copy&paste -kirous… :mrgreen:

Sylvia Plath.