Kuinka voimakas

tuo Medipam 10 mg oikein on, sitä näyttää olevan 5 mg:kin.

Ilman toleranssia huomaat olossa kyllä muutoksen. Sama kuin 10mg Diapam eri nimellä vaan.

Siis kysyin kun ei pohjia ole.

Testaa.

15v sitten mulla toimi pari. nyt tarvii pari lätkää.

Semmosta se on.

Eipä tullut mieleen tempaista sitä nassuun huvikseen, mietin vain, uskallanko ottaa kun täällä on kyettävä olemaan ajokunnossa. Ehkä teen sen toisen vaihtoehdon ja nostan sitä annostusta citalopramissa.

En suosittele testaamaan ennen autolla ajoa. Kokeile kuten määrätty, ahdistukseen niin, että sun ei tarvitse enää hypätä samana päivänä auton rattiin. Nuo poistavat hyvin masennusta ja itse asiassa mulla aluksi teki todella hauskan olon. Niissä on kuitenkin se inha vaikutus, että monesti se vie pahan olon niin hyvin pois, että kohta niitä tulee otettua päivittäin…

Paras on, että otat oikeaan tarkoitukseen ja sen yhden kerralla. Kuten lääkäri on määrännytkin. Ekan kokeilun jälkeen tiedät, että paljonko vaikuttaa ajokuntoon. Ei yhdestä mene aivan sekaisin; ahdistus lähtee ja ehkä hiukan euforinen olo jos ei ole aiemmin ottanut… :slight_smile: Itse pidän pameista ehdottomasti (nykyään) eniten tuohon karmeaan ahdistukseen, joka välillä kummittelee… Otan itsekin vain sen 1-2kpl:tta useimmiten… Mulla kuitenkin on vähän enemmän tolea… Tolettomalle 1 vie pois ahdistuksen ja aiheuttaa varmasti mielihyvääkin hiukan… Muista että 4-5vkoa pidempään ei saa ainakaan päivittäin syödä…

Sama homma :frowning:

Nyt vaikuttaa siltä, että taisin kysyä tosi tyhmiä :blush: Kunnia meni mutta maine kasvoi, tai jotain…

Ei sun kysymys ollu tyhmä. Päinvastoin, mun mielestä on fiksua selvittää asioita ennemmin kun heittää ryynin naamariin ja lähtee ajaa. Mutta niinkuin malibu tossa jo sanoi, ei missään tapauksessa kannata testata ennen kun hyppää ratin taakse. Rauhassa kotona, ei toi kuitenkaan niin vahva ole, että siitä voisi jotain vaikeita haittoja tulla.

Kyllä on selkeästi pihalla kun menin ottamaan. Paniikki kyllä on kadonnut :laughing:

Vastaus on siis löytynyt tiltattuani tuon viestin jälkeen. Kaikkia myrkkyjä sitä ihmisille syötetään, prkl :blush:

juu noi kybän medipamit saa niitä aika lailla järsiä tietty jos ei tolea niin pari/muutama riittää… sama ku diapam “erinimellä”…

Tyydyn kyllä tuolla kokemuksella korkeintaan puolikkaaseen.