Kuinka usein olette poliisien kanssa tekemisissä?

Eiköhän otsikko jo sen kerro…

Mulla nimittäin kännissä tulee tavalla tai toisella oltua just niiden kissalan poikien kans tekemisissä. Erilaiset örvellykset ympäri ämpäri kyliä ja joskus jotain tappelua tms. selvinpäin ei koskaan mitään ongelmaa niiden kans.
aineissa en koskaan ole joutunut tekemisiin. sentään.

Ei jaksa laskea. “Kykenemätön huolehtimaan itsestään”. Oli varmaan yli 10-15 v taukoa, kunnes dokailu alkoi lipsua käsistä. Yks hyvä syy antabuksel: sellis on helkkarin kylmä.

Äläs ny, Pöllöpää, onhan siellä nykyään patjat ja kaikki. :laughing: Muistan ku ekan kerran heräsin betonilta putkassa vuonna miekka ja kilpi. Ihana kokemus.

Michael. Mut riisuttiin puolialastomaks, varmastikin ohjeiden mukaan, kun vahingoitin itseäni. En saanut huopaa, kyl tärisin ihan kylmästä. Aamul teekoohon “arvioitavaks”. Noin niinku mielenarviointi. Täysi ymmärrys vai ei. Eskorteeraus ol ihan. Onneks oma lekuri… Ei mtn lähettei, vaan verikokeitten jälkeen antabus. Ei tuu toistuun enää…

Viimeks kesällä juoppoputkassa 3 tai 4 kertaa, joista viimeisellä reissulla meinas pää hajota sinne iha totaalisesti. Aika kulu niin helvetin hitaasti ja joku spurgu oli vielä samassa putkassa…Pidätyssellissä on sentään vähän mukavempaa kun on sänky ja vilttikin eikä vaan sitä orassia kumipatjaa. Jospa sitä jatkossa pysyisi järki päässä, ettei tartteis tuon paskalaitoksen asiakkaana olla.

no on tuolt putkast muutaman kerran joutunu heräämään…
ei se koskaan mikään kiva herätys ole… :unamused:

Mä oon ollut aikoinaan tekemisis mulle jo liikaa sen verran et muutaman kerran putkas istuttu, mun nimen sekä naaman tunnisti. Monen entisen frendin sinilakit tuns kyl turhankii hyvin. Nyt vuosikausia tuosta asiast eikä kyl kaduta pätkääkään et saan kävellä vapaast kadulla ilman et oon joku silmätikku jota pitää kytätä. Sellaset 7-10v sit oli eniten “tuttuja” noiden kans mut onneks nykyään ei varmasti tule tunnistettua kadulla… :laughing: :smiley: :confused:

Öö… Ainoa kerta tulee viime kesältä mieleen, oltii festarialueelle menos sisään niin huumekoira oli haistavainaan mussa jonkin hajun ^^ Onneksi olin polttanu spliffini jo matkalla, varmaan sen takia “tuoksahdin” :wink: Kyttä kollas ja penkoi ja huusi. Eipäs löytäny mtn, kjeh kjeh…

Tuo on siis ainoa “negatiivinen” kokemus kytistä. Mun luukkuihi ei ole koskaa tehty mitää kotietsintöjä, en ole ollu epäiltynä mistää, en ole koskaan joutunu juoppoputkaan yms… Mutta eihä sitä koskaan tiedä, mitä sattuu ja tapahtuu :sunglasses:

Joskus HYVIN paljon, nykyään HYVIN vähän… :wink: tainno kaikki on suhteellista ilmeisesti… :open_mouth:

Ne on ikäviä kokemuksia… Aina ne ottaa pois kaiken mihin voi esim koettaa kuristaa itseään. Betonilattialla T-paita päällä ja ainoa muisto tapahtuneesta tiukalle vedettyjen rautojen veriset jäljet ranteissa. Siitä kun herää niin on taas kiva alkaa koota itseään. Jos on useampi äijä samassa kopissa on sentään jotain kohtalotovereita. Yksin taas on tuskallista odottaa joku määrittelemätön aika että koskas sitä suvaittaisiin tulla avaamaan ja kertomaan että pääseekö heti pois vai onko jotain muutakin.

Niin. Virkavallan kanssa olen ollut tekemisissä huomattavan monta kertaa. Sitten kun lopetin juomisen, en ole enää ollut kertaakaan. Mitä tästä opimme.

^ Juu emmäkään sillon kun en juonut. Olin vuosikausia ilman. Hämmästyin, et noin helposti se palasi. Mul ennen kaikkea se, et sattuu ja tapahtuu, isken päätä katuun ym. Ei jatkuva dokaaminen, fyysinen riippuvuus. Enkä juo nytkään. Otan aamuantabukseni itseäni suojellakseni :slight_smile:

Kerta kymmenee vuotee, eiku nythän passit on enää vaan max.5v voimassa joten täytyyhän niiden kans
useemmi vaihtaa kuulumisia.

mut harvoin siis muuten olen joutunu ongelmiin tai muuta kyttien kans, kerta olin putkassa toista en.
silloinki kyseessä oli jopa niinkin vaarallinen asia ku et mun repusta löyty vesipiippu.

ja ku olis penkonu tarkemmin olis voinu löytää poltettavaakin, mut eihän ne osaa vaikka alasti jouduin kyykkii
niille asemalla. luuli et olin työntäny rektumii ilmeisesti sauhut :laughing:

farkkujen pikku taskussa olis ollu pilveä, mut ei ne osannu sitä taskua tutkia. → asemalta jointille läheiseen
puistoon.

Sattui ja tapahtui minullekin… En o luonteeltani mikään roisto - en ole koskaan esim varastanut mitään - mutta kun tuo alkomahooli tekee sen, että mitä tahansa kummallista saattaa tapahtua. Juomisen loppuaikoina suojelin itseäni niin etten enää lähtenytkään kotoa mihinkään. Sen kuin jurpotin omissa oloissani. Sitten oli kyllä selässä joku mystinen 30x30 cm ruhje tai päässä ventti, josta on valunut verta pitkin vaatteita. Mutta ei se haitannut kun “kukaan ei nähnyt”. Yksin oli hankala joutua mihinkään konfliktiinkaan - paitsi itsensä kanssa.

Mystisin tapahtuma oli joskus ihan nuorena, kun sain aamulla kuulla että “sä olet poika koettanut varastaa auton”. Siis joillain johdoilla käynnistää tms. On kyl kummallista kun en minä OSAISI semmoista tehdä edes selvin päin. Mutta eihän ne uskoneet. En tiedä uskoinko itsekään. Olin varmaan ollut joku ihan toinen ihminen.

Juu se mun erittäin fiksu lekuri teekoos oli sitä mieltä, et “voimakas alkoholipäihtymys muuttaa persoonallisuutta”. Ai nii. Tulihan ne kerran mun kotiin, tai yks siin oli. Huolestunu ystävä oli soittanu hätäkeskukseen, oli toisel paikkakunnal. Ambulanssikuski oli tosi kiva. “Jos et hyväl lähde, sitte soitetaan lähete ja tulee lisää poliiseja!” Lähdin vapaaehtosesti ja lekuri kysy, et millon sä olet niitä bentsoja ottanu, kun ei ne veres näy. Hah!

Nii

Toine koti tuntuu olevan pasilas, eli lähes viikoittain.
Ite valittu elämäntie, ei oo mahiksii normi työelämää, eikä sossuntuilla pitkään juhlita.
Massii pitää vaa kehittää kokoaja, ei valittamist :wink:

Joo, rööki maistuu kyl sellis aina hyvältä :stuck_out_tongue_winking_eye: Ja mikäs siellä, pitätettynä viihtyy ihan pitkänkin ajan ku ruoka tulee eteen ja lukemista riittää :mrgreen:

O.T. Oletko Michael harkinnut antabusta…? Mä otin sen ny kun alkoi todella ottaa pannuun.

Jonkin verran on tullut kyttien kanssa oltua tekemisissä, mut pääosa on ollut asianomistajajuttuja, joiden takia oon istunut kuulusteltavana. Silloin tällöin vähän muutakin, mut ikinä ei oo syytettä nostettu tai pidetty tutkintavankeudessa tms. Eli hyvin puhtaat paperit on ainakin vielä :wink:

Tarpeeksi, tälki viikolla parit kuulustelut ollu. Muutaman kerran ollu lusimassakin , mut koittanu rauhoittaa menoa.