kuinka tässä näin kävi ?toinen osa

Taas täällä,vaikka mihinkään en ole kuitekaan kadonnut.
Vuosia on vierähtänyt ja taas ollaan pulassa,enemmän kuin aikaisemmin,vaikka alkoholi ei enää kuvioihin kuulukkaan.
eldellisen tarinani voitte lukaista Kuinka tässä näin kävi viewtopic.php?f=2&t=18232
en tainnut osata linkittää :confused:
Aihe on arka,mutta olen itse arempi,eikä varmaan oikein kuulu tälle palstalle.
En uskalla kunnolla kertoa,mutta olen alkanut tajuta,että taas minua vedetään 6-0,apua ei tunnu saavan mistään,tai en ole uskaltanut sitä pyytää tarmokkaammin,mutta kun ei uskalla.Miten voikin olla niin,tai sitten
tilanteeni on niin “hölmö” ettei tilanteessani olevaa oteta huomioon,koska aihe on niin arka ja me olemme toisten mielestä itse syyllisiä tilaneeseemme.Yleensä meitä syyllistetään ja olemme kaiken paha ja alku.
Itse en halua ketään syyllistää,paitsi itseäni-Olen toinen nainen,ajautunut umpikujaan ja masennukseen.
varovasti eteenpäin…en tullut tänne takaisin hakemaan haukkuja,vaan tukea,kuinka selviäisin tilanteesta.
enempää en vielä uskalla kertoa,kuinka tilanteeseen olen joutunut ja mikä se on nyt.

Hei Mira,
Ikävä kuulla, että tunnet elämäsi olevan solmussa. Paljon enempää en osaa sanoa, kun en rivien välistä osaa lukea muuta kuin sen mitä kirjoitit. Sanoit, ette halua haukkuja - kukapa niitä haluasi :slight_smile: Tässä kohtaa pitää kuitenkin sanoa niinkuin Juice Leskinen -vainaa ‘en ole jukeboksi’ ts. kun asiansa esittää, ei voi valita sitä, minkälaisen vastineen saa :slight_smile:

Niin kauan kun kyselee ‘miksi mulle käy näin’ ei ole päässyt oman itsensä ytimeen. Ehdotankin siis, että vastaus on ‘siksi, koska haluaa niin kovasti, vaikka tietää, ettei se ole hyväksi’.
Sopiiko tämä sinuun?

Miksi olet toinen nainen? Haluatko olla?

Kirjoituksestasi ei selviä, miksi olet liemessä ja mikä tilanteesi tarkemmin on, mutta luin edellisen ketjusi ja ajattelin, että sussa oli voimaa erota juoposta. Onko se kadonnut jonnekin? Nousit tilanteesta, johon moni jää tarpomaan ja selvisit hienosti? Luin kirjoituksesi, jossa kerroit, kuinka elämäsi on mukavaa ilman miestä. Mihin tarvitset miestä, joka pitää sinua kakkosena, kun pystyt olemaan onnellinen ilman miestäkin? Ja mikä mies on sellainen, joka pitää toista naista? Mieti, miten mies kohtelee vaimoaan nyt, samalla tavoin hän kohtelee sua, kun olette olleet yhdessä yhtä pitkään kuin he nyt. Sitäkö haluat tulevaisuudeltasi?

Aiemmin kirjoitit läheisriippuvuudesta. Oletko enää pohtinut sitä teemaa kohdallasi?
Eihän vain ole niin , että sinulle riittää yhden juopon jälkeen se, että miehellä ei ole ongelmaa juomisen kanssa?