Kuinka nopeasti subusta reflat?(väitelty aihe) Ex/Käyttäjät?

Mä itse tiedän, että se on henkilöstä ja painosta ja käyttötavasta ja aineenvaihdunnasta ja muista aineista kiinni mm. Mutta aiheesta on käyty niin paljon väittelyä, joka on ollut offtopicia, joten käyttäjät/exkäyttäjät eivät ole päässeet sanomaan mielipiteitään.

Tai ton pitäis olla, et kuinka nopeest siint saa viekkarit? Mä ku olin silloin aikoinaa 47 kilonen, ja vedin n. kuukauden kahta päivää lukuunottamatta putkeen, sain parin päivän jälkeen viikon kestävät viekkarit, jolloin en osannut nukkua, heräsin kylmään hikeen tai kuumuuteen jatkuvasti, tärisin, paikkoja särki, en muista muuta, siintä on jo kaks ja puol vuotta. Ja mä vedin sit kyl sillee, et nukahtelin hetken välein mm. bussis, syömäs… Lopetin siks, ku se loppu koko prkl:een kaupungista. Kolme päivää mä suunnillee rukoilin tän paikan sen hetkist diilerii, joka tuns kaikki (mä olin sen tosi hyvä frendi ja hetken muijafrendikii), et se ettis, mut kukaa ei tienny mist sais (selvitykseks et tääl on yks hakija, joka tuo kaikille diiloille kerral kunnon määrät, jos ootat texii kolmelt kaverilt, ni ne kaikki soittaa yhtä aikaa…). Neljänten päivän sanoin, et älä anna, vaikka sais. Eli oonko mä kuvitellu noi viekkarit, ku kaikki ei usko, et kk käytön jälkee vois saaha jotaa viekkareit.

Etenki ku exänkans saatettii vetää 3 viikkoo ehkä 4 kertaa viikos se neljä millii per naama kerrallaa. No mähä olin siint viäl seuraavanaki päivän sekasin, joten oli se “melkee 3 viikon putki”. Tän jälkee exä ihmetteli ku mä tärisen sohval ja muuta, ku mul tulee viekkarit muutenki helpost, et asiantuntijat annan puheenvuoron teille… Voitteko kertoa, olenko ehkä vain psyykannut itseni tuohon tilaan, vai voiko subusta saada viekkarit noin lyhyessä ajassa?

Fyysisestä en tie mut henkinen tulee ekoista vedoista. Jos tää ny jotenki liitty asiaan, oon rivoista sekasi ni en jaksa lukee.

Todella hitaasti. Kaks vuotta kesti kun ensimmäisen kerran oli yli kahden viikon putki.
2004-2005 Loppusyksystä talveen oli kolmen kuukauden putki. Annos pysyi mulla yleensä 1-2 millissä päivässä, joskus meni tietenkin enemmänkin. Mulla ei ollut kuin aluks lievät fyysiset mutta henkinen puoli oli jotain sietämätöntä… ja se tulee olemaan joka kertaa vittumaisempaa. Perusmielialani muutenkin masentunut :unamused:

Mul eka kerta oli 3 pvä, sen jälkee aina 1-2 vko. Yleesä muutama kk väliä jona vedän kaikkee muuta, yleensä piriä.

Ei tuossa ajassa itseään saa koukutettua, muutakuin psyykkisesti. Tietenkin aina jotain lievää fyysistäkin voi ilmetä mutta se on kaukana kunnon viekkareista. Sinulta jäi maintsematta reflojen kuvauksessasi ripuli joka tulee poikkeuksetta ja kestää viikkoja.

Minulla kesti puolivuotta huomata että olin koukussa, en katsokaas tiennyt että menee 3vrk ennen kuin kunnon reflat alkavat. Olin välillä aina päivän ilman eikä mitän oireita. Sitten tulin “flunssaan” sopivasti juuri kun oli ollut pari päivää ilman, toki aluksi luulin sitä ihan flunssaksi mutta kun kolmas kerta tuli kun pirin taukoa ja taas tuli “flunssa” niin asia selkeni. Viime kesästä asti olen koittanut päästä irti, ensi kesäksi olisi tarkoitus hoitaa itsensä terveeksi…

Sanotaanpas vielä että sellainen kuukauden putki niin on jo lievä fyysinen/psyykkinen riippuvuus taatusti päällä. Toki jos on vetänyt hc:na yhden kuukauden joka päivä kiekon hihaan niin sitten on todella koukussa. Mutta kyllä kunnon vahvan opiaatiriippuvuuden syntymiseen menee monia kuukausia. Itse olen nyt 1.5v vetänyt säännöllisesti, sitä ennen n.2v satunnais käyttöä.

Subureflat kestävät kolmeviikkoa ja se ei vaihtele todellakaan vaikkapa noin, että joillakin kestäisi vain viikon, varsinkaan kun topicin aloittaja oli vetänyt putkeen ainetta, tosin jos et ollut 24h kamoissa muuttaa tilannetta. Ei kuullosta oikein realistiselta tuo refla-aika sitten mitenkään korvaani. Siksi tahtoisin että kertoisit lisää asiasta , jos vain tahdot. Kuinka monta päivää sinulla meni sitten että ne alkoivat tai aloit tuntea olevasi kipeä?

Kuitenkin kannattaa ottaa huomioon, että bubrenorfiinin puoliintumisaika on noin +/- 24-60h. Subureflojen pahin vaihe alkaa vasta siinä toisen viikon kohdalla eli silloin ainetta ei ole enää juurikaan ole elimistössä ja toisen viikon aikana se alkaa olla poistunut.

Malibu: Noi reflat mitä sinä kuvailit ovat erittäin miedot reflat , mitä voi tulla, silloin kun ollaan koukun ja ei-koukun välimaastossa. Kyllä ne subureflat kestää sen kolmeviikkoa, mutta olet ehkä huomannut tuosta silloin vain sen pahimman viikon eli tosiaankin reflasi, jos niitä nyt on siis ollut, ovat olleet äärimmäisen helpotkin ajallisestikin

Silloin jos on koukussa opiaatteihin/opideihin ei myöskään vedetä piriä, koska piristä jos mistä tulee käsittämättömän paha olo silloin. Reflat tuntuvat silloin todella vittumaisen pahalta ja sitä ei kestä järissään, puhumattakaan pirilaskuista refloissa.

Texiin voi kehittää addiktion viikon jo jatkuvalla käytöllä. Jonkin verran on henkilökohtaisia eroja ja jotkut voivat vedellä sen seitsemän päivää ilman refloja, mutta useille siitä voi jo jonkinlaiset reflat tullakin.

Huomioitavaa on myös, että piiitkällä aikavälillä kerran viikossa tapahtuva käyttökin johtaa riippuvuuteen - tällöin jos riippuvuus pääsee syntymään reflat alkavat esiintyä vasta seitsemän päivän jälkeen viimeisestä annoksesta. Tämä on mahdollista texillä, mutta ensimmäistä kertaa kuulin tällaisesta harvassa käytössä ilmenevästä riippuvuudesta jossa reflojen tuloa saa odotella yhtä kauan kuin käytössä on normaalisti taukoa kertojen välillä heroiinista keskustellessa.

Tuskin olet kuvitellut - itseasiassa todennäköistä jo saada tuossa ajassa reflat.

refloissa on erojakin, ei kaikki kärsi välttämättä kaikista oireista. Mulla esim ei mene maha sekasin erikoisemmin. Ja nykyään vaikka olisin ollu putsi jo jonkun aikaa ja vedän vaikka vaan 5 päivää , niin siitä saa jo yllättävän vahvat reflat aikaan. voi olla niinkin että tosiaan nykyään tietää tarkalleen mistä joku oire johtuu, kun olis ehkä alkuaikoina tosiaan pitäny sitä vaan flunssana ja masennuksena. Mutta varmasti kuukaudessa saa itelleen reflat. Pollea kun aloin vetää niin ei kestänytkun joku 10 päivää niin alko jo tuntuu kipeeltä.
Yäk, toivottavsti ei tartte noista enää ikinä kärsiä.
,faeh
ps, sori jos on sekavaa, aika sekava olo.

Ihminen saa itselleen noin viikon kestäneellä vetämiselle takaisin maksimitolensa, eli sen mitä se on ollut joskus korkeimmillaan.

heitämpä oman tilanteeni kehiin:
jarruja vedellyt silloitällöin noin 3vuotta, mut aina olen pitäny tauon ettei fyysisiä tulis, ja olen onnistunutkin siinä. taukoa oli esim viime kesäkuusta joulukuuhun. tässä ajassa muita roineita. joulukuussa multa murtui kantapää sirpaleiksi ja siitä asti mennyt kontteja, tramboja, dolaneita ja nyt viimeisen puoltoista kuukautta teemuja. kokoajan on maistunut paremalta ja paremmalta: lääkeitä usealta lääkäriltä. :confused: nyt on kaikki lopussa, kaapissa kaks 0,4 teemua ja omalääkäri vasta parinviikon päästä. rahat loppu joten yksityiselle ei pääse. terkkari ei enää niitä kirjoita. mitäs nyt? onko kokemusta jollain 4kuukauden päivittäisestä käytöstä, mitä odotettavissa? pelottaa oikeesti kuin käy. panacodia varmaan saisin, onko mitään apua…

niin ja onko mitään mikä autaisi refloihin jos ja kun en mitään opiaattia helpotukseksi saa?

Panacodit lieventää refloja… Bentsot auttaa pää nuppiin.
Muista panacodejen sisältämä parasetamoli.