Kuinka nopeasti katkolle?

Mulla alkais korvaushoito 3vkon päästä avopuolella,mutta emäntä hyväksyy vain laitoshoidon.mun kohdalla järvempää.Sisälle "pitäisi"päästä jo heti maanantaina…
Mulla ei ole mitään sisään menoa vastaan,mutta tuskin lääkärini pystyy saamaan,-/onko suljetulla edes tilaa ottaa vastaan.Onko jollain kokemusta miten nopeasti voi päästä sisään.Vaihtoehdoksi emäntä tarjoaa erilleen muuttoa.Käsittääkseni jotain lähetteitä ym. tarvitaan.Yritän toki saada esim. lääkärin tms.puhumaan rakkaalleni,et odottaa sisään pääsemistäni.

sen verran voin “siippani” riippani tapauksesta sanoa, että katkolle pääsy tapahtu päivässä, 1.pvän puuskutti promillet pois terveyskeskuksessa ja sieltä suora siirto katkolle kun promillet oli 0

paljon zemppiä sinulle! helppo reissu ei varmasti ole tulossa mutta sisulla ja puolisoa muistamalla tarvo läpi “harmaan kiven”

pidän (ja varmasti moni muukin) peukut pystyssä! alkoholin vuoksi ei kannata perhettä hajottaa, on todella hyvä että olet huomannut alkoholin tuomat haitat ja varmasti puolisosi jaksaa tukea sinua päätöksessäsi!

Kiitti aidosti,mut mulla alkaa supu,-vieroitus/katko.Ja oikeassa olet ns. huomaamisesta, kun homma lähti “käsistä”,niin olen sen sata kertaa yrittänyt "vasikoida"itteni lääkärille.Nyt vihdoin kerroin,ja pääsen katkolle.Nyt katotaan sit kuka on kuka.Toi itsensä käräytys tai huonoutensa kertominen saisi olla pikkusen helpompaa.Munkin kohdalla säännölliset pisu,-verikokeet ym seuranta,lastensuojeluilmoitus,tai suvun/kavereitten häpeä,ei ole kuitenkaan mitään jos kelaa sitä määrää mitä on puhunut paskaa,ja aiheuttanut vaaroja ympärillä oleville.Turha kai anteeks pyydellä.Tekoja

Elämä saisi olla helpompaa, joo. Mutta vaikutat kaverilta, joka on valmis kohtaamaan todellisuuden. Pyydä anteeksi sitten, kun tarkoitat sitä, ja niiltä ihmisiltä, joilta sun pitää pyytää anteeksi.

Niin ja katsokin, että sieltä löytyy mies eikä hiiri. En mä osaa sulle voimia toivotella, sulla on voimia jos on tahtoa. Hyvää toivotan.

juu, hei ja huomenta!

olen kultakalan kanssa samaa mieltä…älä pyytele anteeksi…olet varmasti tilanteessa jossa ei enään sanat auta vaan nyt on tekojen vuoro!

anna puolisosi löytää sinusta se johon hän on aikoinaan rakastunut, se on parasta mitä hänelle voi tapahtua! ota se kanta, että nyt on sinun vuorosi antaa hänelle ja muista että sinun tulee näyttää lapsillesi elämänsuunta, sinun on opetettava heille löytämään oikea väärästä, se ei ole vain puolisosi velvollisuus!

Se, kuinka nopeasti katkolle pääsee, riippuu monesta asiasta. Periaatteessa jonoa on aina, mutta moni jättää tulematta, jolloin tilaa vapautuu seuraaville. Varmaankin näin kesän jälkeen jonoa on tavallista enemmän, jos ihmisillä on ollut kostea kesä. Harvoin katkolle kuitenkaan ihan päivässä pääsee, yleensä väh. viikon jono, jona aikana voi hakea avokatkolääkkeet kotiin.

Pääasia toki, että sulla on hyvä motivaatio hoitaa itsesi kuntoon, tuskinpa se päivästä parista on kiinni jos todellinen halu muuttaa elämänsä pysyvästi on olemassa. Kovasti onnea ja jaksamista!