Kuinka monta kerralla???

Kuinka monta pancodia olette ottaneet kerralla??? Mä sitä maksatoksisuutta pelkään…otin aamulla neljä, yritän kyllä päästä eroon enkä ole mikään himo käyttäjä, ardinexejä tuli otettua enemmän mutta … :unamused:

4-8 oon ottanu yleensä sellasenaan. Enempää en ottas, parasetamolia 500 mg per tabletti, 8 x 500 = 4000 joka on käsittääkseni parasetamolin maksimiannos vuorokaudessa. Plääh, kannattais erotella varmuuden vuoks niin ei maksa sano poks :confused:

Kerralla en viittä enempää ole uskaltanut ottaa.Kuinkas muuten jos esim on aamulla ottanut 5 panacodia uskaltaako illalla ottaa lisää ? Itsellä muuten näitä poremuotosia käytössä,mut samaa paskaahan nää on ku tabletitki vai ? :unamused:

En viitti uutta ketjua aloittaa niin kysyn tässä samassa ketjussa,eli kuinka nopeata toleranssi laskee kodeiinissa.Itsellä noussu aika nopeeta toi tole,ennen 2 tabletilla sai sen olon mitä ei enään edes saavuta viidellä tabletilla.riittääkö kuukausi laskemaan tolei edes vähän ? :confused:

Kirjotin justiinsa aiheesta tähän topicciin: viewtopic.php?f=1&t=23556
Luepa sieltä, paljon asiata onpi.

6 oon kerralla ottanut erottelematta. Mutta siis mulle jossain vaiheessa kirjoitettiin Panacodia moneksi vuodeksi annoksella 8kpl/vrk. Itse sitten aloitin sähläilyn ja nykyään erottelen melkein aina, jos on mahdollisuus, mutta neljää enempää en kerralla ota enää erottelematta. On nimittäin ollut pahoja maksaongelmia, joista olen kai päässyt vihdoin kuiville, niin en viitsi riskeerata.

No oho. Kuten kirjotin tuos toises samaa asiaa käsittelevässä topicissa, apteekkari sanoi mulle, et maximi annos päivässä on 6 kpl. Sen yli on homma maksatoksista. Itelle määrätään mikreeniin.

Joskus 6 vuotta sitten, kun ekan kerran sain panacodeja pidemmäksi aikaa, niin silloin oli kai aika yleistä, että kirjoitettiin 8kpl/vrk. Joskus oon saanut 6kpl/vrk -respojakin, mutta lähinnä vain noita 8kpl/vrk-respoja. Ja kun tuli vielä noihin aikoihin dokattua paljon, niin ei ihme, että maksa oli tiukilla.

Huijasi perkele apteekkari akka. Moni on tääl sanonu et 8 kpl. Ei vaan halua että syön mikreeni lääkkeitä perskules sentään!! Halusi et kärsin vaan…!!

5 oon ottanu erottelematta kerralla. Joskus aikamoisessa jurrissa otin 4 ja siitä vielä baariin jatkamaan. Eipä ole baarireissusta minkäänlaisia muistikuvia. Kaverin mukaan olin luvannu lähteä saattamaan jotain random tyyppiä a-klinikalle seuraavana aamuna. Ei tolla kertaa onneks käyny mitään, mut ei kyl ehkä tosiaan paras yhdistelmä toi alko ja pannarit. Ei välttämättä ihan terveellisin vaihtoehto maksan kannalta.

Nykyään käytän max 8kpl/Vrk…taukoa välillä 24h vähintään…toleranssin hallitsemiseksi otan vain yhtenä päivänä viikossa…pisin pätkä oli 2 viikkoa,joka päivä oitin 24h välein 5-8,…mut sit alkokin oleen vieroitusoireenpoistoa vain…sitäkin 1.5 tunniks vaan…en vesierottele ikinä…liian hämäräperäistä…ja ei ole käytössäni menetelmää,jolla vois todeta parasetamolipitoisuuden… joku mainitsi tuossa Ardinexin…se on turvallisempaa…siinä on vain 200mg ibuprofeenia/pilleri…eikä se pimauta maksaa…mut voi tehä mahahaavan kyllä.

Siis mieluummin otat sen 8kpl/vrk, koska et tiedä, paljonko kylmävesierottelun jälkeen jää parasetamolia? Tuohon kylmävesierotteluunhan löytyy hyvät ohjeet netistä, tänne niitä ei vain voi kirjoittaa.

Kysy äkkiä erottelu ohjeet ennenkö lukitsevat tän topikin.

Juu, olen lukenut vesierotteluohjeet netistä joten osaan ne. Ardineksia mäkin uskalsin ottaa enemmän, vaikka se vatsa-ja suolistohaavoja voikin tehdä eikä mikään lääke kai munuaisille ja maksalle nyt liikaa käytettynä olen kovin jees :unamused: Ardineksiä otin joskus 16 kerralla mutta viekkarit olikin sitten niiiiiiiin kamalat kun ei yht’äkkiä enää saanutkaan mistään. Tuo reseptiongelma kai suurin on ja tuo mistä noita saa…mullakin alkaa olla jo finaalissa codit enkä tiiä mistä niitä saisin. Tk ei enää uusi ja kaikki lääkäriasemat olen käynyt läpi ja arvaavat varmaan jotain. 10 vielä ja sitten alkaa helvetti taas…pakkoko sitä on aina ittse tähän jamaan ajaa?? just pääsin eroon muutama kuukaus sitten ja nyt sitten taas :angry: Mutta KUN ON PAHA OLLA!!! :cry: :arrow_right: oppi ei mene perille edes kantapään kautta… :open_mouth:

Jos viihdekäytössä meinataan tätä, niin otan 300 - 450mg kodeiinia. ( eli vastaa 10 - 15 panacodia/ardinexia )
Tietenkin vesieroteltuna kodeiini pois muusta parasetamoli moskasta pois.

Kipuun en koukuttavia kipulääkkeitä syö edes…

Mä olisin saanu melkeest mitä troppia vaan tossa 5v sitten, ku jalka murtu pahasti.
Mut en valittanu…
Ei kiinnostanu napit, vihasin nappeja! lääkkeitä! yök!
ja nyt…
:unamused:
Mut nii. Tolleen… Jos oot uus kodeiinin kanssa taplaaja menninkäinen, niin kyllä 5kpl riittää ihan hyvin :slight_smile:
Kun mulla tulee ( välil jos otan ) helpottava olo, ku otan 1-3:kin vaan niitä. jos oon buprenorfiinirefloissa.
Mut toki nii…

Ei siin hei muuta, muista vesierotella ne aina ku nautit kodeiinia! Pystyisin sen ny kertomaan miten se tehään SITEN ET SEN VOIS NAUTTIA TURVALLISESTI MUTTA PÄIHDELINKKI ESTÄÄ SEN, niin nauttikoot sitten maksat paukkuen päihdelinkin sääntöjen puitteissa… :smiling_imp:

Lait mulle meilii jos haluut, ni kerron sulle paremmin…

Täällähän toitotetaan tauotta haittojen vähentämisen näkökulmaa? Kodeiinin erotteluhan on nimenomaan haittojen vähentämistä! EihUUmeidenvalmistusohjeitapaskaan ei pitäis voida vedota, eihän sitä kodeiinia valmisteta, vaan poistetaan haitallinen aine siitä.

Itellä ei kyl yks panacodi/anrdinex sano mitään buprerefloihin. Vähintään kolme pitää ottaa, et auttaa. Mut mielellään se viis kpl on hyvä määrä, noihin tiloihin kerta annoksena.

Noi panacodit on vähä kinkkinen juttu jos on opioidireflat. Maksimi mitä oon ottanu kerralla on 10kpl (mikä lie vahvuus vai oliko niissä edes vaihtoehtoja?) ja laatta lensi. IMO älkää missään nimessä ottako kuin max. n. 5kpl päivässä. Parasetamoli on tappava aine.

Saman vahvusia ovat.
Eikä niitä reflatiloja voi verrata.
Ite käyttänyt buprea nyt about 6-vuotta ja ardinexejä about 5 kerta annoksena jeesaa, et saa pahimmat oireet pois. Mut sit esmes mun mies ottaa kaksinkertasen annoksen yleensä noita arttuja refloissa, kun ei sillä jeesaa niin kauan aikaa kun mulla…

Jos oon refloissa, niin otan yleensä aamulla 5 ja illalla 5 ja mahdollisuuksien mukaan päivällä viel 5. Jos riittää.
Miehellä saattaa mennä 20 kpl maksimissaaan jonain päivänä… (eroteltuna kuitenkin)

Tosta oksentelusta viel, et ite en niinkään kodeiinista oksentele (maha menee kyllä ihan kovaks), mut sen ensimmäisen annoksen kutina ja ihon polttelu on mulla ihan sietämätöntä! Siis mua rupes joskus ihan ahistaan, kun se ei vaan loppunu. Mun onkin pakko mennä suihkuun kun ne alkaa vaikuttaan :slight_smile: Kylmää vettä niskaan puolt tuntia niin ehkä vähän helpottaa…

Niin siis en tarkottanutkaan että olisin kodeiinista laatannut vaan nimenomaan siitä seassa olevasta parasetamolista :slight_smile: Ja siis tarkoitan nyt tietenkin erottelematonta shittiä :slight_smile: