Kristus on Tie Totuus ja Elämä

Mikko Ainasoja tervehtii saunan väkeä, armo ja rauha Herrassa.

Minä voisin kertoa teille paljon asiaa päihderiippuvuuksista ja muista sen alan asioista, mutta en kerro. Sillä minä en enään ole se ihminen, joka muinoin kulki synnistä syntiin, vaan olen ripustanut hänet ristille, hänet synteineen. Minä olen nyt Herrassa Jeesuksessa Kristiksessa, enkä kulje himojeni mukaan, vaan Pyhän Hengen johdattamana. Ongelmaa minulla ei ole, mutta tunnen maailman ongelmat. Kirkkoon en kuulu, vaan Jumalan seurakuntaan, josta todistaa Pyhä Henki, en siis yhteenkään maailman seurakuntaan kuulu. Minua on pidetty myös mieleltäni jäkkyneenä ja mielellään pidetään yhä, koska puhun toden ja todistan maailmaa vastaan. Sain tietää, että minä en ole sairas vaan maailma on pahan.

Kunnia Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalalle! amen.

Luekekaa lisää: mikkoainasoja.blogaaja.fi/
mikkoainasoja.blogit.fi/

mikko.ainasoja79@gmail.com

Olkaa rohkealla mielellä ja rohkaiskaa toisianne.

Mikko Ainasoja tervhetii sinua, Voi sinua ja sinun kaltaisiasi! Hyvää sanaa ette ota vastaan, vaikka mielummin itkette yksin nurkassa ja nurisette vähiä rahojanne! Voi sinua! Kuule nyt kun olet niin nokkelakin! Minä olen parantunut siitä mistä sinä et! Ymmärrä tämä! ja kysy itseltäsi mikä saa sinut nousemaan hyvää vastaa, ellei paha? Tee parannus sinä säälittävä ja puhu asiaa, mutta muuten olisit hiljaa. Jokaiselle kyllä avataan, joka koputtaa ja jokaiselle annetaan, joka anoo ja etsivä löytää. Mutta jätä joutava ja turhanpäiväinen pois ja ota vastaan Herra, meidän rakas Herramme Jeesus Kristus. Tämä on rakkaus sanomaa. Tässä on pelastus. En minä tahdo olla sinulle julma, mutta sinun on herättävä, nyt.

Kunnia Jumalalle!

Hohhoijaa… Tälläset turhat topicit poistoon. Vaikka sinne bittiavaruuden helvettiin.

Tere.
Paljon on Mikko kirjoituksissasi, joihin voin tavallaan yhtyä.
Tuo yhden uskonnon(vaikka sanotkin, ettet kuullu uskontoihin) korostus häiritsee.
Se sulkee liian paljon pois.
Oma tieni tänä päivänä ja on kai pitkäänkin ollut taolaisuus lähinnä,eli tie.
Eli siinä tavallaan, miten tuon käsitän, pyritään kulkemaan oikeaan suuntaan,
oikeaa tietä. En suinkaan halua vähätellä omaasi, mutta yhden tavan julistaminen
on siinä mielessä huono, että se menee julistamiseksi ja sillä on karkoittava vaikutus.
Henkistä kasvua monet hakevat ja hengellistäkin, vaan tapoja on monia hyviä ja
itse toivoisin suvaitsevaa suhtautumista kaikilta osapuolilta.
Olkoon voima kanssasi, Mikko.

Mikko Ainasoja tervehtii sinua ihmis poloinen, en herjaa sinua nyt. Kuule.

Kun käyn keskustelua uskon ihmisten kanssa niin törmään todelliseen vastarintaan ja kyykäärmeen mykkyyn, täällä asiat käyvät paljon helpommin. Sinun ei pitäisi harmistua siitä, että tulen esiin omalla nimelläni, että uskalla nostaa päätänä tässä maassa. Olisit ylpeä minusta. Katsohan sinä voit jatkaa tuota linjaa ja joku tulee todennäköisesti aina välillä luoksesi ja pyyhkii sen minkä olet rinnuksillesi taas sylkenyt. Olisi vain paljon hepompaa jos et sylkisi, saisit ravintoa ja vahvistuisit. Sinun tosin on helppoa jatkaa tuota linjaa ymmärrän sen, se käy kuin itsestään. Nyt tarkkana siis, älä mene tuon virran mukana jossa nyt olet, ui vastaan, yrtä, yritä edes vähän kerrallaan ja kun olet saanut muutosta, niin rakenna siihen linna, jota puolustat ja sitten yritä lisää ja niin edelleen.

Minä todella toivon sinulle hyvää, olen vilpitön, koska rakas Herrani on myös.

Kunnia Jumalalle nyt aina ja ikuisesti, amen

Amen to that!!!

Kiitos Mikko!

Uskonto on vaarallisin huume.
Siitä kuten fentanyylistä puhuminen täällä pitäisi olla kiellettyä.

Smoking kills, Satan saves :smiling_imp:

Hyi, ihminen. Yök. Laattaa tähän väliin. Niinhän se jumbe sanoo. Ei ateisti ja uskovainen tule koskaan kai toisiaan ymmärtään, mutta turha sitä sotiakaan on.

Eiks tää ala vasta oleen mielenkiintosta, kammaan hei.

mikko on päässyt käytyä aa: 12 askelta kokonaan käytyä…
eihän se onnistu ilman jeesuksen löytämistä…
eli itse en varmaan voi koskaan raitistua…
olen samaa mieltä et toi jumala on aika vaarallinen huume… sille kun antaa pikkurillin niin se vie kokonaan…
itse tein testin että mikä uskonto minulle sopii… niin tuli vastaukseksi budhalaisuus… :smiley:
en usko mihinkään persoonalliseen korkeempaan voimaan… ja olen joskus ollut kait ihan täysi ateisti etten mihinkään yli luonnoliseen ole uskonut… mut viimeisten vuosien hörhöilyn takia tuntuu välillä et jotakin saatta olla… mut en kirkkoon kuulu ja en halua lokeroitua mihinkään uskontoon…
mut mielenkiintoinen topikki…
en kyllä usko et kukaan löytää jeesusta mikko sinun tekstien avulla. sori… mut kerro toki lisää… :unamused:

MItäs täällä oikein sekoillaan? Taisi nyt trolli saada mahan täyteen ruokintaa, namskis maiskis.

Mulla on ollu tapana ( on vieläkin, ja tulee varmasti olemaan ), kuunnella itseäni, toteuttaa unelmiani ja elää niitten mukaan - tavoitteena onnellisuus omaan elämään, eikös se loppujen lopuksi ole aivan sama, mihin uskoo mikäli on syvällä sisimmässään onnellinen itseensä ( ja täten myös säteilee elämän-iloa eteenpäin muille? )

Olen uskovaisten kanssa monta kertaa “väitellyt”, kuunnellut kärsivällisesti - enkä mä myöskään tuomitse teidän uskoa, mutta mikäpä oikeuttaa teitä uskovaisia tekemään toisin? mielestäni on hieman itsekästä ajatella, että teidän uskomus on ainoa oikea, tie pelastukseen jne. Tahtoiko jumala luoda teistä hänen sanansa seuraajista toisia tuomitsevia? tahtoiko hän tosiaan että katsotte toisin uskovia alaspäin?

Mikäli näin on, pistää ihmetyttämään hieman… Jumala loi ihmisen kuvakseen, mitä se kertoo jumalasta?

Mä olen onnellinen elämääni, ja elän aika pitkälti sellaista elämää, kuin mikätahansa omnipotentti jumal-entiteetin profetia, sanat tai elämän-ohjeet suovat mulle. En tee pahaa toisille, kunnioitan elämää - rakastan.

Se että sinä tai toiset kaltaisesi voitte tosissanne mulle sanoa, että tämä on väärin löytää minänsä jostain muualta kuin sieltä mistä se teidän mielestä pitää löytää - kertoo tasan vain sitä, että uskonnot, ja ihmiset jotka noihin korkeempiin tahoihin uskovat, eivät itse ole kovinkaan varmoja itsestään, vai onko “vääränlainen” onnellisuus jotain joka tulee kitkeä?

Eipä siinä, rakkautta ja lämpimiä ajatuksia sulle mikko, seuraa jumalaa mikäli se sinut tekee onnelliseksi, mä seuraan sitä tietä mikä täyttää mut onnellisuudella - jos jumalasi ei sitä hyväksy, ei hän edes olisi uskomisen arvoinen.

“jumala on tyhmä kusipää” niinkuin robosilmä sanoo :laughing:
eiköhän se onnellisuuden hakeminen ole tässä maailmassa se mitä haemme ja sen toteuttaakseen kannattaa seurata omia arvoja… ja ei yhden uskonnon uskomukset ja arvot voi sopia kaikille ihmisille…
jos muhamed ei tykännyt sian lihasta niin ei mun mielestä sitä tarvi kokonaisilta kansakunnilta kieltää…
ja jos jollekkin uskonnon aloittajalle ei ole alkoholi ja muut päihteet sopinut, niin miksi kieltää se kaikilta
helvetillä pelotellen :confused:

Mä uskon Jeesukseen. En silti ole täydellinen. Pahasti rikki vielä.

Mikko Ainasoja tervehtii Foorumin väkeä, Tulkoon Totuut teidän pelastuksesksi, amen.

Tämän viestin vielä haluan teille antaa vielä Foorumin väki, kuulkaa siis. Ei ole hyvä, että jatkamme tätä keskustelua näin, sillä teillä on taipumus nousta herjaamaan Jumalaa, kun kirjoitan kanssanne. Minun ei ole tarkoitus saada ihmisiä herjaaman Jumalaa ja Pyhää Sanaa. Ei ole tarkoitukseni kartuttaa teidän syntienne määrää, vaan johtaa siitä pois, rakkaaseen Herraamme Jeesukseen Kristukseen, hän on tie. Hän on ainoa tie, muu on viettelystä. Kun te tämän muistatte niin voitte pelastua, kun etsitte Jumalaa ja haluatte tehdä parannuksen. Etsivä löytää, koputtavalle avataan ja anovalle annetaan.

Kristus teidän kaikken valinnoissanne ja kaikesta kunnia Jumalalle nyt ja aina, amen

Lisää asiaa näistä blogeista, olkaa rohkealla mielellä.
mikkoainasoja.blogaaja.fi/
mikkoainasoja.blogit.fi/

Heippa. Nyt varmaan kaikki rynnätään kiireellä lukemaan blogisi
ilosanomaa. Ei mitään, peace, brother ja respektii.

1:29 Ja Jumala sanoi: “Katso, minä annan teille kaikkinaiset siementä tekevät ruohot, joita kasvaa kaikkialla maan päällä, ja kaikki puut, joissa on siementä tekevä hedelmä; olkoot ne teille ravinnoksi.”

…Juu, päihteeksi en mitään ole koskaan ikinä käyttänytkään. Päihteetkin kieltää laki…Ei jumala. Ravintoa, nam. Kuuluu ihan ruokaympyrääni, amen :smiley:

Mikko kerroppas minulle miksi minä JOUDUN käyttämään näitä huumaavia aineita? Lääkäri ne kirjoittaa reseptillä ja niiden avulla saan kotini pidettyä siistinä ja lapselleni hänen tarvitsemansa huomion sekä säännöllisen ja hyvän päivärytmin, ja lisäksi ruoan pöytään.

Ilman näitä aineita makaisin sängyssä kykenemättä liikkumaan lainkaan. Onko oikein vai väärin siitä en tiedä, ja jos jumala olisi miksi hän antaa minun vain kärsiä?

Jos et saa häntä jota rakastat,niin rakasta häntä
kenen kanssa olet! - Mick Jagger-

Aamen :mrgreen:

Minä olen satanisti ja heti lisään,että en tuhoa hautakiviä,polta kirkkoja ym.idiootti toimintaa.En myöskään julista/yritä käännyttää ketään mihinkään koska kokaisen ihmisen tulee se itse selvittää mitä haluaa olla.Samoin jokainen on vapaa tekemään itselleen mikä tuntuu parhaalta,oli se sit douppailu,kännäily tai vaikka kuolema.Pidän vaan matalaa profiilia,enkä tee itseäni tykö toisin kuin esim.jehovat.Mutta en tuomitse heitäkää,koska se on heidän valintansa elää.Enempää en jaksa kertoilla koska siitä tuskin olisi kellekkään mitään hyötyä.

^Aihe kiinnostaisi. Olisiko laittaa jotain linkkiä, josta tuosta olisi asiallista
tietoa?