krapulassa tulee huonoja fiiliksiä pilvestä

Onko se mitenkään erikoista?välillä tulee hyvien fiilisten aaltoja, välillä tosi paskoja olotiloja. . Hiisailin eilen noin gemmin tasaisesti päivän aikana ja illan

Ei. Itse en ole darrassa pajauttanut about koskaan, mm. mainitsemiesi syiden takia. Enpä kyllä muutenkaan ko. substanssista ole yli 10 vuoteen varsinaisesti perustanut.

Ei ole, vaan pikemminkin aika perussettiä. Itse en krapulassa suostuisi pajauttamaan(On tullut nuorena tuotakin virhettä tyhmyyksissään toistettua), vaikka mulle maksettaisiin siitä, koska hyi nyt vittusaatana :open_mouth: :angry: . En tosin suostuisi nykyään pajauttamaan maksustakaan muutenkaan, koska hyi nyt vittusaatana, mutta krapulassa se olisi monin verroin hirveämpää ja luultavasti sekoaisin lopullisesti.

Jotkut kyllä tykkäävät, että kannabis on hyvä krapulalääke ja hyvä heille, mutta jos on oikein ammattilaiskrapula, kuten sulla, Kale, hyvinkin saattaa olla, niin tehokkain ja turvallisin lääkitys siihen ovat edelleen bentsodiatsepiinit.

Nyt ois krapulaan 2 kpl 10 mg pameja. . Bentsoja ottanut viimeksi 3v sitten. . Ehkä toimii senverran, että juomisen saa tänään lopetettua