Kotikonsteja suburefloihin??

Jeesatkaa jos tiiätte jotai kotikonsteja suburefloihin. Nyt tramalitkin loppu ja tiiän että uneton yö edessä. Kestän vielä sen kylmyyden ja hikoilun ja tuskaisuuden mutta en sitä särkyä ja pakotusta, voihan vittu mua ahdistaa jo nyt ku tiiän et se on pian edessä…
Auttakaa jos ois jotai "luontaistuote"konsteja??
Varmaan tääki kyssä ollu tääl monesti mut en ainakaa nyt äkkiseltä löytäny mitää ketjua ku selailin taaksepäin…

No mitä tähän vois sanoa, sisua ja sinnikkyyttä! ja jos et ole käyttänyt bentsoja, tai ei ole toleranssia niin niistä on suuri hyöty, mutta ei kannata koukuttaa niihin itteään, noi supuviekkarit kun on lastenpäiväleikit vrt. benjoreflat. ← mun mielipide. Niin kauan oot käyttäny, reflojen pituus riippuu siitä, jos vaikka vuoden, ni etköhän pääse fyysisistä lusimuksista 1kk ja 1vuodella että päänuppi osoittaa jotain positiivisia ajatuksia. Mmm. kerros mitens hommat etenee.

Tsenmppiä!

hae kodeiini pitoista yskänlääkettä joko ripuli-respectiä tai vitun kallista mustaparran mixtuuraa

^ Mä en oikein ymmärrä tuota yskänlääkkeiden juomista opparirefloihin, ellei sitten ole kyse joistain hyvin pienistä kodeiinirefloista. Noissa yskänlääkkeissä on kuitenkin niin vähän sitä kodeiinia, että niitä pitäisi juoda aika paljon, jos niistä apua meinaisi saada ja se ei sitten ole hyvä idea siinä mielessä, kun oksennus ja paska lentävät muutenkin tarpeeksi.

Myös mun mielipide.

Itse kestän ne kivut, taitaa olla sen verran kova kipukynnys. Yritän aina kävellä ja muutenkin urheilla päälle, niin ei tiedä tarkkaan mistä kivut johtuvat. Vatsalääkkeet, kodeiinia sisältävä yskänlääke ja jos jostakin saa Britlofex-verenpainelääkkeitä; itsellä ne auttoivat sydämentykytykseen ja vapinaan. Tosin verenpaine ei saa olla liian matala. Akupunktio, tulehduskipulääkkeitä voi kokeilla särkyyn. Itselle suurin ongelma on varmasti se kylmä-kuuma-hiki, johon herää vuoron perään lakanat märkänä ja aivan jäässä/ hirveään kuumuuteen. Joskus säryt vaikeuttavat nukkumista, mutta vaikka bubrerefloissa on inhottava käydä suihkussa (se vesi itselläni jotenkin pistelee ihoa), lenkin jälkeen kunnon suihku lihaksille ainakin tuntuu auttavan…

Tärkeää on myös syödä terveellisesti, kanakeittoa ja paljon vitamiineja yms. Psyykkiset ovat omasta mielestäni aineessa kuin aineessa ne pahemmat oireet. Paras on jos saa asenteen päälle että “itse hankittu, itse kärsin”. Sitä respavapaata kodeiinia ei kannata vetää bubrerefloissa kuin max. ohjeen mukaan… Muuten menee maha vielä pahemmin sekaisin… Itselläni on varmaan lopun ikää muistikuva kun järkyttävissä refloissa leikkasin suuresta pihasta nurmikkoa… Suomalaisen sisun voimalla sen tein ja sen jälkeen huomasin että prkl jos selviän arjesta vaikka en hereillä pysy, pääsen eroon viekkareistakin. Ainoa ongelma on, että nuo viekkarit olivat melkein 10v aiemmin ja olen sen jälkeen kokenut sen verran monet viekkarit, että nyt olen kh:ssa. Silti pudotan annosta ja olen suuren osan jo pudottanut joten tiedän kyllä mitä tuo on. Silti ajattelen että “se mikä ei tapa, se vahvistaa”, heikkoina hetkinä “se mikä ei tapa, katkeroittaa”… Tsemppiä!

PS. Itselleni on pahin olla paikoillaan vaikka särkee. Ennemmin kävelen vaikka ympyrää…

ite selvisin pikku refuista satunnaisilla tramaleilla ja benzoilla, olihan ne vittumaiset en tiiä kuka saa kärkipaikan reflois subu, bentsot vai lyrica, ehkä lyrica vittumaisen luonteensa vuoksi, varmaan seuraavaks subu mikä on tasaseen sen 2vikkoa hirvee, benzot saa nopeesti lähtemään ku on niin pieniä noi mun annokset muuten vittumaiset…

mut asaan koita hoitaaa ittesi kontoon :mrgreen: nii siis jos reflois kärsit, nyt setä on hyvis viel eilisen jäliltä

ps.ite vedin pikku hiprakat nii olokin oli hetkittäin ihan jees

Hyviä konsteja. Syö. Nuku jos pystyt. Vaikea sanoa kun en muista kuin rennot enää on subu"reflat".
Siis että aika helposti ne kestää kuitenki… :unamused:

Itse oon aina ottanut refloissa tulehduskipulääkkeitä isoilla annoksilla. Kaikista paras on, jos on sekä lyhyt- että pitkävaikutteisia tulehduskipulääkkeitä, jolloin saa pidettyä sen kylmä-kuuma -vaihtelun aika minimissä. Lyhyen aikaa voi ottaa aika isojakin annoksia esim. buranaa, kun sitä saa ottaa 3200mg vuorokaudessa. Tosin silloin kandee muistaa mahansuojalääkettä. Ja ripulilääkettä kandee myös aika paljon ottaa, jotta mahdollisimman vähän lähtisi nesteitä pois…

Tsemppiä yyberbitch!

Vatsansuojalääkettä kyllä ehdottomasti peliin, jos tuollaisia annoksia vetelee Buranaa, kun vatsa ei niissä Subu-refloissa muutenkaan ole parhaimmillaan. Jos vatsa ei kestä tulehduskipulääkkeitä, niin sitten vaihtoehtona on parasetamoli, mutta sitäkään ei huoli suuria annoksia vedellä ja jos maksan kanssa on jo valmiiksi jotain häikkää, niin sitten ei ainakaan. On myös heikkotehoisempi kivunlievittäjä, kuin tulehduskipulääkkeet IMO.

Yksilöllistä(sieltä se “yksilöllinen” taas tuli :stuck_out_tongue: ) miten ihmisillä nuo Subu-reflojen oireet vaihtelevat, tai ainakin, miten kokevat ne. Mulla oli sama juttu kuin malibulla, että eivät ne kivut, vaikka niitäkin toki oli, olleet ollenkaan se pahin juttu. Mulla pahinta olivat ne kaikki vatsaan liittyvät oireet ja niiden, sekä hirveän unettomuuden aiheuttama heikotus, joka oli todellakin megalomaanista.

^Itse mietin aivan samaa. Oma vatsa kärsii jo 4*400mg ibuprofeiinia/pv, joten niskojen tähden menee Somac 40mg… Täällä klinikalta saa Pronaxenia, osalla auttaa toisilla ei… Itse koen hyväksi myös kipugeelit sekä kylmä/kuuma-pussit… Verenkierto lisääntyy jos vaihtaa vuoroin kylmään ja vuoroin lämpöiseen, mutta liikunta auttaa myös… Kipeitä jalkoja kannattaa myös hieroa… Lihasrelaksantit tuskin auttavat, itse koen kivun enemmän tulevan “luista”, mutta vaikea sanoa… mikäli lihaksista tulevat niin tällöin uskoisi auttavan… :slight_smile:

Mä mietin vielä tuota Britlofexia…onko kellään kokemusta että esim. yksityinen lääkäri olisi määrännyt ihan kotona käytettäväksi.? ?
Lääke siis mulle ihan uus tuttavuus. mikään -ei päihdyttävä lääke aikasemmin oo ollut yhtä tehokas mun refloihin. katko mult jäi kesken koska poistivat koko lääkityksen multa…diapam ja vatsansuojalääke ainoat mitkä sain pitää. plus tuo uutena lääkkeenä. ihme pelleilyä. jopa sydämen tykytykseen tarkotetut lääkkeet pois…nukkunut koko aikana melk. ollenkaan jne kivaa. mut mut.

Kellekkään siis kukaan yksityinenkään määrännyt tuota kotona käytettäväksi.?
Väittivät et ei määrätä muualla kun osastohoidossa. mut aika monesta muustakin asiasta puhuivat mitä sattuu niin en tiedä…et uskaltaisinko yksityiseltä kuitenkin pyytää. lääkäriltä joka aikaisemmin mua on auttanut kun pystyny mun tilanteen mun tilanteen rehellisesti kertomaan(mitä en mun yleisen puolen lääkärille/lääkäreille oikein nyt just voi…) uskon, et pärjäisin tuolla Britlofexillä kotona nää viekkarit loppuun…jos muun lääkityksen saisin pitää edes jossain määrin pitää samana.

Onko siis kukaan saanut Britlofexia kotiin käytettäväksi.?

Se jää tä vä kylmyys mitä en vaan kestä…sydämen tykytys. niihin tai oikeestaan kaikkiin mun vierotusoireisiin tuo tuntui auttavan tosi tehokkaasti. enkä mä huomannut edes mitään sivuoireita…pientä väsymystä.suun kuivuutta. ehkä. tosi pientä kun miettii et pärjäisin britlolla kotona loppuun nää vierotusoireet. kestäisin kyllä .uskon niin jos sitä kotiin käytettäväksi ylipäätänsä saa. kuvittelis kuitenkin että kyllä…kun mitään viihde arvoa ei ole eli päihteenä tuskin harrastetaan
Eli siis määrätäänkö muualla, kuin laitoshoidossa?? ???

Hei kiitti neuvoista, joo tosiaan bentsoja tulee syötyä mut niihin on jo aika hyvä tole…eli nelin pitäis täs lopettaa pikkuhiljaa.
Mut sitä tulin kyseleen et ootteko kokeillu lopettaa subua tramaleilla? Oon menos katkolle 28. päivä, ja ajattelin et jos pystys oleen ilman subua (tosin nyt “pakko” pari päivää vetää ens viikon alus et pääsee kaupoille jouluostoksille ja mummolle siivoamaan) siihen asti…onko helpompi lopettaa sit ne trampat? Et olis sellanen “pehmosempi” lasku, ettei iha seinään lopettais tota straalia. Vituttaa vaan tää piikkihiuko…kyl näil tramaleilla pärjää mut vähä meinaa olla ankee olo ja kylmyys vaivaa. Sori tää mariseminen…

En tiiä miten toi tramal auttaa pubre viekkareihin mutta ainakin oxyconttien aiheuttamiin viekkareihin auttoi näin jälkikäteen sanottuna aika hyvin.