Kertokaas jos joku saanu noit xone film eli liuskoja muuttuu kokonaan niihin näinä päivinä
^ Voisitko kirjoittaa kunnolla jos pystyt? Helpottais ymmärtämään, mitä oikeastaan haluat tietää.
Siis nä liuskat on kuulem 12 mg vahvusia läpinäkyviä liuskoja, jotka liuoteetaan kielellä. Kaveri kerto noista. Ulkomailta homattuja, mutta alkaa kuulemma käyttään jossain kohtaa suomessa khoidoissa noita liuskoja. Enempää en tiiä…
Googleen voi laittaa hakusanan suboxone film strip…
Samaa paskaa mitä nykyäänkin ellei vielä huonompia esim: BA/hyötyosuus sublinguaalisesti taitaa olla vielä huonompi mitä tableteissa on. Bluelight foorumilta lukenut noista kokemuksista ja kyllä porukka ennemmin pillereiden puoleen kallistuu siis ihan näin korvaushoidollisessa mielessä ei niinkään väärinkäyttö potentiaalin takia tms, ja niitäkin voi kuulemma pitkittää yms myös kunhan pari niksiä taitaa…
Omasta mielestäni taas yksi lääkefiman (rb) konsti tehdä RahAA ja pitää lääkkeeseen patentti ja yrittää estää halvempien valmisteiden markkinoille tulo yms…
Saada samaa skeidaa, samaa vaikuttavaa ainetta, markkinoille tupla hintaan esim: subutex suboxoneen (ja nyt löytyy jo vaikka mitä lääke muotoja samalta firmalta buprelle) Mikä hinta ero ,mutta kun päättäjät luulevat naloksonin olevan hyödyksi ,niin kyllä menee kaupaksi. Normi subut noin puolet halvempia!, no onneksi meillä Suomessa käytännössä on ilmainen “halpa” terveydenhuolto, vaikka esim päihdetyön ja kipupotilaiden sekä vanhusten osalta vielä aika lasten kengissä ollaankin.
^
Niinpä niin, mikäs tavara se piikkinistille olisi mahdotonta piikittää?
Meidänkin klinikalla olen noita nähnyt käytettävän, mutta mulle ei, koska annos on ollut niin pieni. Olen ymmärtänyt että ne on otettu käyttöön lähinnä niillä tyypeillä, joiden on epäilty pistävän lääkkeensä. Eräältä asiakkaalta kyllä kuulinkin siinä mielessä positiivista palautetta niiden käytöstä, että oli kuulema se xonejen jemmailu sulatustilanteissa loppunut, ja sitä myötä myös piikittäminenkin loppunut - tai ainakin vähentynyt.