Korvaushoidon keskeytys

ANNA OLLA! Se ei ole matalan kynnyksen paikka, mene kysymään hoitajilta!! Mä en jaksa enää asiasta keskustella…

Mä pärjään omillani, koska mulla on asenne kohillaan. Ei resurssit riitä jos kaikki pidetää messissä.

Lahti, Raisio??? Kallio Helsingissä. Lääkäri jos saa päättää niin myös Loviisa ja Porvoo…

Siis mä en ensinnäkään myyny omia lääkkeitäni. Harvoin tulijollekkin jotain pientä poisettuu ku sille ei mitää ada että niitä kysellään.
Mä en käyttäny xonea suonensisäisesti koko hoidon aikana ollenkaan.
Paitsi alussa piti testata. Oli mulla ptkää apteekkisopimus ja kaikkee ku olin sitoutunu hoito ja pyrin lopettaa kaiken.

Ennen tätä kertomaani tapausta olin vuoden verran ilman oheiskäyttoä ja joo kyl mulle alko texi maistuu ku annos kääs nollissa.

Mitä Metkuu tulee ni en suostunu sulattaa omaa bupre annosta ollenkaa noina päivinä ku sitä otin ja onnistuneesi laskin annokseni.

Lahti on täynnä bupren myyjiä ja monen motiivi hoitoo mennessä on raha. Ei toi systeemi toimi alkuukaa. Ne kattoo vuodesta toisee samoja naamoja kellä näkyy siellä aina lähes poikkeuksett amfetamiini tms.

Mun mielestä kaikille metku ni toi hoito toimis paremmin.

Kyllä mä ite sain elämäni siltikin tonhoidon avulla kondiksee. Mullaon vaatteita, elektroniikkaa, uudet huonekalut ym. ym. Nyt ku toi hoito on ohi ni en jatka enää nistaamista ku en halua vapaaehtoisesti vetää itseäni siihen paskaa takas.

Siis kaikenkaikkiaa oon aika tyytyväinen tilanteeseeni. Tottakai alkuu tilanne oli vieras ja pelottava et mitäs nyt?
Ehkä ost tekstistä ei saanu ihan realistista kuvaa mun hoidosta ku jossain vaiheessa mut meinattii josiirtää terveyskeskuksee ku mulla meni niin hyvin.

^Ei auta sähkö-respat… Ihmiset ketkä ovat siinä tilanteessa tarvitsevat vähintään kassillisen bentsoja + muita kivoja nappeja/kk laillisesti + kh-lääkkeet yms. Mikäli testejä otetaan epäilyttäviltä, he alkavat dokaamaan+ vetämään ganjaa; laillista… Paras olisi saada amfea tai johdannaisia että saa putken poikki, koska mikäli alko näkyy, ei saa lääkkeitä :open_mouth: … Juuh… matala kynnys… “Pitää vetää Edii jos ei saa pirii”… :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: Yks stnan korvaus-narsisti-paska sano taas yhtenä päivänä ku bongas mut pysäkiltä.; mä vaihdoin aikaa ettei olisi tarvinnut nähdä sitä debiiliä!!! Mä tästälähin ratsaan auton ni tarvi katsoa tuotakaan sääliporukkaa… Oikeasti taso laskenut NIIN pahoin että riittää että pirinarkki käyttää 3vkoa bubrea päästäkseen eroon piristä; klinikka ehdottaa KORVAUSTA :smiley: JEE!! Näitäkin on ketkä sanovat että “tulen korvaukseen vain jos saan pelkkiä teemuja”… Sehän onnistuu. Ota alle 4mg, annos ei riitä, pakko rännätä… Mutta en tahdo xonea!! BTW hinnat laskeneet :laughing::laughing:

Thank God, mä oon pois kuvioista… :smiley: Muutto toiseen kaupunkiin ja vapaus! :smiley:

Moi!

Minusta korvaushoidossa pitäisi ottaa tiukka linja oheiskäyttöön. Olisi hyvä, jos olisi esim. näin: Kun kärähdät vaikka pirin oheiskäytöstä kolme kertaa, niin sinun korvaushoito loppuu siihe. Voit tietysti hakea uudestaan korvaushoitoon, mutta se kestäisi vähintään sen vuoden, kuten muillakin jotka sinne hakeutuvat ensimmäistä kertaa.

Arpa

tsemmppii vaan… takas huipulle! siel tuulee…trololololoooooo :laughing: huumoria huumoria mutta mietin omalle kohalle et jos vitutuksissaan postaa kuin asiat kusee ja tällänen loistolinkki tulee kohdalle nii ei tietäs itkeäkkö vai nauraa :laughing: :laughing: :smiling_imp:

Miten iv-käytön tapauksessa pitäs menetellä? Senhän ei katsota kuuluvan edes ylläpitohoitoon, jossa muuten toki päihteettömyys ei ole edes tavoite.

Toki mustakin oheiskäyttöä pitäisi pystyä nykyistä paremmin kitkemään pois. Keinoja en osaa juuri sanoa. Muuutakun nämä nykyisin käytössä olevat eli tarvittaessa hoidon tehostaminen osastolla jne.

Myös pistoskohtia voisi useammin tarkistaa…Taristetaanko sulta Arpa muuten ne miten usein tai siis onko koskaan edes tarkistettu?

Eilisessä 45 minuuttia -ohjelmassa oli muuten vielä lisätietoa korvaushoidon väärinkäytöstä sekä etenkin Helsingin Diakonissalaitoksen kuvioista. Löytyy MTV 3:n katsomosta.

Kyllä niitä on tarkastettu, mutta koskaan ei ole mitään löytynyt. Viimeksi tarkastettiin kaksi viikkoa sitten. Minulla on kyllä todella arpiset kädet siltä ajalta kun käytin enemmän. Nykyään pistän aika outoihin paikkoihin, niin kukaan ei ole osannut niitä kohtia tutkia (en kuitenkaan jalkoihin). Lisäksi yhdestä piikityksestä ei jää juuri mitään jälkeä.

Arpa