Konttorityö on kuuma!

KONTTORITYÖ ON KUUMA

Kollega tahtoisin jakaa kanssas tämän hanttityön mut asuntolaina-ahdistus liikaa lyö.

Pätkätyökierteen toistuvaistyöttömyysääni liian voimakas on olen levoton.

Tahdon nähdä tilin jonka savua jo haistelen kitupalkka soi toiveissa, tuoksuu konttoreissa olen ahdistuksessa. Rintaa pakottaa, sydän tahtoo palkkaa, nousta alimpien toimihenkilöiden kelkkaan.

Vaikka tilisi on samettia ja maailma on konttoreita.

Sisko tahtoisin jäädä, mutta konttorityö on kuuma. Toimistojen valot mulle huutaa. Tahtoisin selittää, mutta työpaikkahakemustehtailu odottaa, sä olet mulle menoerä mutta konttori on totta, on, konttori on totta, on, on

Lähden työnhakukurssille etsimään itseäni syvältä itsestäni.

Kun sen löydän tuon klemmaripaketin sulle lahjaksi ehkä ainiaaksi.

Ei ole oikein lähteä mut on seurattava tilinpäätösjuhliin palkattua B-luokan tähteä.

Hakemuspinot on jossain kuuskyt metriä korkeat, kun paperisilppurit juuttuvat.

Rekrytointikonsultti on kuulemma ruosteenpunainen, ja niin vittumainen.

Mä en usko mitään ennen kuin näen omilla silmilläin

Sisko tahtoisin jäädä, mutta konttorityö on kuuma. Määräaikaiset ylimieliset taulukkopalkkaa saavat plösöt alimmat toimihenkilöt mulle näsäviisaina ja vahingoniloisina pallifalsetissa kiekuu. Tahtoisin selittää, mutta karenssipelko ahdistaa, sä olet mulle menoerä mutta gininukutus on totta, on, laskupino, on, on.

Vai on se kadoksissa ollut pieni sanoittajasielu asustanutkin koko ajan meidän tuplamaisterin kynäkotelossa.

Kiitos Arska. Oikein osuvaa ja monen elämään suoraan osuvaa, kantaaottavaa pohdiskelua ajan hengen ytimessä.

Muutoinhan täälläkin palstoilla olevilla konttori - tai tstotöitä tekevillä lienee ilmastoidut tilat, ettei tule kuuma,

siitä syystä ainakaan !

Jos konttorityö on kuuma, voi sanoa että sisko tahtoisin jäätä.

Minä puolestaan sanoisin että sisko tahtoisin mennä, mutta moottoritie on jäässä. :unamused:

Loistavaa kynäilyä lasolmiehellä!

Kun ehdit niin sanoita “rappiolla” biisikin uusiksi!