Sana vapaa (saunan säännöillä)
Offia,grillausta&trollausta.
Asiaa päihteistä ja asiaa asioiden vierestä …
Kysymykset ,jupinat ,kipinät , kopinat,nousut,laskut ,hyvät ,pahat ja rumat jne.
Sana vapaa (saunan säännöillä)
Offia,grillausta&trollausta.
Asiaa päihteistä ja asiaa asioiden vierestä …
Kysymykset ,jupinat ,kipinät , kopinat,nousut,laskut ,hyvät ,pahat ja rumat jne.
Vittu ku menin heräämään “päikkäreiden” (4h) jälkeen, unta tulee todnäk seuraavan kerran vasta aamuneljältä
Sataa sataa ropisee. Ihmeen hyvin tuli nukuttua vaikka ollut ilman alkoa ja lääkkeitä.
Heräsin salamointiin ,mitkä näytti olevan tässä todella lähellä . Taivaan ukkeli murisee niin ,että ikkunat helisee . Jos vähän selkenee lähden pojan vesselin kanssa pelaan futista ,saas nähdä.
Mahtaako tälle topicille olla kysyntää. Nostetaan ny vielä ylöspäin ja katotaan.
Mä heräsin viideltä, odotan et klinikka aukee et saan lääkkeen. En halua lomia, koska tykkään lähteä liikkeelle aamulla. Ens viikolla sitten mökille, kunhan nyt antavat pidemmän loman.
Ruokahalu on nollassa, ku on niin kuuma.
Luen Tikli-nimistä kirjaa, by Donna Tartt. Silloin kun en roiku netissä. Oon saanu ainakin nauraa aika monessa kohtaa, mut en tiä viel mimmonen opus on kyseessä, ku oon vasta sivulla 150 ja kirjassa on 900 sivua.