Moi!
Haluan nyt kertoa omaa tarinaani, vaikken (vielä) olekaan hävinnyt mitään kovin suuria summia. Kaikki alkoi pari vuotta sitten, kun armeijassa voitin pokeriturnauksessa 50e. Voittaminen tuntui hyvältä, ja päätin avata PAFille pelitilin. Pelasin siis nettipokeria. heti alkujaan hävisin siinä 160e, ja päätin että lopetan pelaamisen koska se alkoi tuntua pakonomaiselta…
Kului kaksi vuotta, etten pelannut juuri lainkaan, jos jotain 2e suuruisia yksittäisiä häviöitä RAY:n koneisiin ei lasketa. Yhtenä päivänä sitten päätin mennä katsomaan onko PAFin tunnukset vielä tallessa, siitä tulikin kallis reissu…
Aloin tutkia Black Jack strategioita netissä, ja aloin pelaamaan BJ:tä helpon rahan toivossa… Eipä mennyt kauaa kun olin hävinnyt 300e. Tähän havahduttuani päätin lopettaa pelaamisen ja jäädyin pelitilini PAFille.
Kului n. neljä viikkoa kun päätin sitten taas kokeilla kepillä jäätä, ja PAFin tilikin oli taas auki. Tällä kertaa onnistuin hetken pitämään pelaamisen +/- nollassa, pelaten koko ajan Black Jackiä. Sitten erehdyin avaamaan uuden pelitilin ilmaisten bonusten toivossa, ja hävisinkin yks kaks 150e.
Palasin PAFille ja yritin pelata hävityt rahat takaisin, ja hävisinkin lisää… klassinen tapaus ilmeisesti.
Nyt olen avannut ties kuinka moneen paikkaan pelitilin ja tänään laskin olevani häviöllä n. 1000e. Sitten s-postiini ilmestyi viesti kolikkopelit . comista… lupasivat 15e ilmaista pelirahaa…
Päätin hölmönä mennä kokeilemaan onneani, ja 15e:han meni helvetin nopeesti, joten oli pakko laittaa lisää rahaa.
Panin 100e tilille ja sain "ensitalletus"bonuksen, joka oli 100e arvoinen. Huomasin että bonus piti kierrättää, joten oli pakko siirtyä hedelmäpeleihin. Hyvin nopeasti olin 15e panoksella tyhjentänyt tuon 200e pelitililtäni, joten laitoin vielä yhden 100e sisään.
Sitten onni potkaisikin kunnolla, voitin hedelmäpelissä 1900e… Yritin kotiuttaa summaa, mutta ei onnistunut, ihmettelin aluksi aikani kunnes laitoin asiakaspalveluun viestiä.
Sieltä tuli vastaus: “Tarkistin pelitilisi. Saldosi ei missään vaiheessa ollut mennyt kokonaan nolliin, joten kierrätysvaatimus säilyi pelitilillä.”
Anteeksi mitä? Pelitilin saldo ennen 100e talletusta oli 0,05e… Kaikki voitot eli 1900 näkyi tililllä bonusrahana, joten en voinut ottaa sieltä edes sitä alkupanostani pois.
Lopputulos oli, että kun vihdoin olin saanut kierrätettyä summan, saldo näytti taas nollaa… Voin sanoa että tätä vitutuksen määrää ei voi sanoin kuvailla, kun NÄIN jo omin silmin että kaikki hävityt rahat olisivat vain kotiutusta vaille meikäläisen… Tekee mieli itkeä, ja itkinkin. Nämä ovat isoja rahoja hieman yli 20v. opiskelijalle. Luottokortti on jo fiilattu piippuun eli n. 1000 velkaa on.
Nyt tein päätöksen, että aion lopettaa, tyttöystävälleni jo avauduin ongelmastani.