Kokemuksia: Subutex ja Sterifilt

Tervehdys Narkomaaniystäväni!

Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa Vinkistä saatavaa maksullista Sterifilt -filtteriä. Täytyy sanoa, että en pistä suoneeni jatkossa mitään mitä en olisi filtteröinnyt tuolla suodattimella! Ruiskuun vedetty Subutex liuos oli lähes kirkasta ja toimi 101% hyvin. Laitoin klikkikuppiin 4 mg Subutexiä ja 10 ml vettä. Käytän 10 ml ruiskuja, koska haluan että ne aineet joita suoneeni pistän ovat mahdollisimman laimeita ja näin ollen tukkivat vähiten suoniani. Lisäksi kun 4 mg Subutexiä liottaa 10 ml vettä niin hävikki klikkikupissa ja filtterissä on paljon pienempi, kuin 2 ml ruiskulla.

Filtterissä on kärjessä ohut membraani-kalvo, joka poistaa kaikki yli 5 um kokoiset kiinteät aineet! Kun olin vetänyt kaiken nesteen klikkikupista ruiskuun, niin klikkikuppiin ei jäänyt pisaraakaan nestettä ja suodattimen kärki oli Subutexin sidosaineiden peittämä. Ruisku alkoi olla aika jäykkä siinä vaiheessa kun olin saanut noin 8 ml vedettyä nestettä sisään. Kuitenkin sain ruiskuun sen 10 ml jotka olin klikkikuppiin laittanutkin, eli hävikkiä ei ollut. Ruiskussa ei näkynyt mitään epäpuhtauksia. Neste oli ehkä hieman sameaa, mutta täysin eri planeetalta verrattuna siihen mitä neste olisi ilman filtteröintiä. Uskon että myös 8 mg Subutexiä menee filtterin läpi ongelmitta. Minun vedot ovat yleensä 4 mg tai 8 mg.

Filtterin hinta oli 16 snt/kpl.

Tuotteen loppuarvio: ***** (viisi tähteä) Suosittelen jokaiselle piri ja Subutex nistille filttereiden hakua Vinkistä. Kun olet kerran käyttänyt filtteriä ja nähnyt kuinka se suodattaa epäpuhtaudet aineista pois et varmasti käytä aineita ilman filtteriä. Kipin kapin läheiseen Vinkkiin ja osta vaikka aluksi 20 filtteriä ja klikkikuppia. Et tule katumaan hankintaa ja tupakan filtterit säästyvät jatkossa sinne mihin ne on tarkoitettukin!

Käyttökokemuksen kanssanne jakoi:
VH

Sterifilt esite:
toimipaikka.a-klinikka.fi/vinkki … -esite.pdf

EDIT: Tein uudet 4 mg Subutex vedot ja neste ruiskussa oli täysin kirkasta!!! Toimii siis todella hyvin!

Kiitos erittäin paljon tiedosta VH! :stuck_out_tongue:
Ihan pakko hakee noita kyl sit ( jos Turun Millissä on? ) millistä maanantaina.

Hyvät päivänjatkot sulle “narkomaaniystäväni” :mrgreen: :sunglasses: :wink:

Thisnuty etkö olekaan enää korvaushoidossa… Mitä on tapahtunu tai sit olen lukenut jotakin väärin… :open_mouth:

Salmiakki; molemmat ovat korvausessa! Kertoo paljon tasosta! Itse oon myös korvaukses mut en
rännää tai vedä kamaa; mä oon vaa osan täällä pyörivien mielest todella huono valinta korvauksee, koska on diagnisoitu ADHD ja saan siihe pienen määrän “apteekki-amfea”,
jonka määrää vielä pudotin entisestään korvauksen alussa…

Mut ne jotka tuntee mut IRL, sanoo ettei ois voinu uskoa kuin paljo ihminen voi muuttua
hoidon myötä! Meilläpäin useat palaavat käyttämää vaikka
on korvaukses, mä oon
pannu välit poikki!
Harva on tosissaan :frowning: