kokemuksia naltreksonista?

Mitä kokemuksia muilla on ns. revia lääkityksestä? helkutin kallis lääke, mutta omalla kohalla se ainakin vie himot pois. . sit ei kamalasti oman toleranssini kohdalla auta jos retkahdan mutta muutoin se auttaa tosi paljon kun pysyy raittiina :slight_smile:

Viides päivä Reviaa käytössä ja mulla tuntuu toimivan. Tiistaina aloitin ja eilen perjantaina join kaksi kurkoa ja yhden oluen. Eka kurkon join joskun n. klo 17 ja nuo muut sitten klo 20 jälkeen. Jotenkin se vie pois tuon nousuhumalan tunteen ja ei tee vaan mieli ottaa enempää vaikka jääkaapissa olisi vielä yksi bisse ollut. Vaihdoin keltaiseen jaffaan :smiley: .

Mulla tuo lääke aiheutti aivan alussa pientä voimattomuuden tunnetta, vapinaa ja omituista tarvetta välillä jännittää täysillä reisilihaksia, pientä päänsärkyä, vähän ripulia, vatsan kouristuksia ja pientä sekavuutta ts. ei oikein pystynyt niin skarpisti ajattelemaan. Nyt nuo sivarit vähenemään päin.

Olen ottanut aina aamuisin yhden tabun, kun silloin ei tee alkoa mieli ja on helpompi tehdä päätös raittiista päivästä.

Taustasta sen verran, että olen n. 40 v mies ja viimeiset 15 vuotta on tullut otettua alkoa reippaasti päivittäin ja viime aikoina noin 90-100 alkoannosta / vko.Viime vuoden loppupuolella olin n. 1.5 kk juomatta tippaakaan, 2010 n. 5 viikkoa ja sitä ennen ei muistaakseni ole ollutkaan kuin muutamia melkein tipattomia tammikuita.

Reviako kallista? No kaikki on suhteellista. Alle kahden viikon viinasatsin hinnalla saa kuitenkin kolmen kuukauden Reviat. Jatkan Revian käyttöä aivan varmasti, jos ensi viikon verikokeiden jälkeen lääkäri antaa luvan jatkaa. En käy terapiassa.

Moi

mulla on Reviaa tuolla kaapissa, mutta sain aluksi vatsanväänteitä, mikä osaltaan edisti sen poisjättämistä, eli kännäämisen jatkamista… Toimi se mulla alkoholin himon vähentämiseen, koska se tosiaan vei juomishimot, kun ei ihanaa nousuhumalaa tullutkaan. Kallista se on, mutta kyllä dokaaminen paljon enemmän maksaa. Tällä hetkellä käytän antabusta, se se vasta halvaksi on tullutkin, kun ei voi kaataa mitään enää kitusiin.