Kokaiini ja Antabus

Havaitsin netissä varsin mielenkiintosia viittauksia, että antabuksella saattaisi olla positiivista annettavaa myöskin kokaiinin kanssa kamppaileville. Disulfiraamin säännöllinen päivittäinen käyttö voisi seuraavien tutkimustulosten valossa tarjota edullisemman vaihtoehdon hieman vähemmän vauhdikkaaseen, mutta himpun verran tasapainoisempaan elämään:

alcoholism.about.com/cs/coke/a/bljama040301.htm
sciencedaily.com/releases/20 … 084428.htm
ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2861803/

Arvon Arkkitehti rupeaa jo oppimaan talon tavoille, mitä täällä Saunassa löylyä viskellään. :smiling_imp:

Siitä en silti mene takuuseen, että Arkkis parhaillaankin tänne täysin selväpäisenä spämmää. :confused:

Viinan kanssa kamppaillaan, kokaiinia nautitaan. Se on nautinnon multihuipentuma

Arkkitehti on mielestäni yksi parhaista saunaan säännöllisesti kirjoittelevista. Jo pelkkä nimimerkki Arkkitehti on silkkaa kovuutta

Tässä jutussa mun on ehdottomasti kompattava Näätää, vaikka monissa muissa asioissa olenkin kanssaan varsin eri linjoilla.

Vaikka mä vakaasti uskonkin Arkkitehdin tällä hetkellä olevan Antabus-kuurillaan kiltisti selvinpäin :stuck_out_tongue: , niin olipa kännissä tahi ei, niin ne juoppojututkin voi postata tyylillä, josta Korkkiksella olisi vielä mallia otettavanaan :wink: . Eipä mulla sinänsä mitään Korkkistakaan vastaan ole, ihan mukavaa, että täällä Saunan lauteilla viihtyy myös ehtoja wanhan ajan juoppoja kaikenmaailman pössyttelijöiden, pilleristien, piripäiden ja korvaushoitolääkkeiden rännäilijöiden joukossa :smiley: .

Luulin Winstonin pitävän minua edelleen Plinkin suosikkijuopponaan. :cry:

Nyt kyllä suutun ja mustaksi muutun. :angry:

^ Vähän enemmän tyyliä sitten niihin kännisiin one-linereihin, niin kyllä se siitä :wink: . Vai alkaako alkoholi jo lahottaa päätä siinä määrin, ettei enää irtoa mitään kovin nasevaa läppää :mrgreen: ?

Nyt ne piikit piiloon sillä Herra Kadotus on tosi symppis ja hyvinkin iki-lahoamaton syvällä päihteidenkäyttämisen ymmärtämisen ytimessä. Kaikki huumeeet ovat mitä mainioin harrastus, joille onkin syytä hymistellä, eikä vain laskea raittiita päiviä ja pelätä elämäää-ärghs-kups.

Jos vain voisin, niin toki lahjoittaisin Kadotukselle Modern Drunkard -kestotilaksen drunkard.com/ kotiinkannettuna, sillä nimenomaan Hänen satunnaiset valonpilkahduksensa johdattavat majakan lailla pois turmiolan tyrskyistä joista ei ole koskaaan itku kaukana! :wink: