Kohta veto loppuu totaalisesti

Kohta loppuu veto totaalisesti, herännyt 8.00 ottanut lääkkeet ja odottanut kivun laantumista, ei auta kuin ottaa lisää. Ajattelin yhpa grammasta banadolia, 800mg buranaa, o.2 temgesig ja 5mg pamia ja pari keskikaljaa kun ennen yhtä pitäisi päästä pystyyn ja vähän töihin, nämä niinkuin ylimääräisenä kun normi määrätyt ei auta. Perkele suomen kivunhoitoa, se on pelkkää leikkiä.

Pitäskö sun lähtee lähimpää isoon kaupunkii ja etsiä yksityislekuri jolla on aikaa kuunnella sua. Kerro kaikki jutut, tietysti savut ja alkon liikakäyttö vois olla hieman pienemmässä osassa kertomustas. Ei sun kuulu kärsiä kivuista ja kun vielä noin kovat. Lääkereseptit ja pakkaukset vaan mukaa sekä mahdolliset dokumentit. Lähtisin vaikka vannomaan että saat ainaki asteen tehokkaamman teemuboxin.

Voimia jaksaman!

Neurologian Psykiatrian ylilääkäri mulle nuo teemut kirjoitti ja kysyi enkö halua vielä päivällä yhtä, silloin olin vastaan kun tuntui ettei mikään auta mutta nyt tilanne on muuttunut kun 3*300mg Gapapapentin ja aamulla 60mg Cymbalta ja illalla 30mg vei neurologiset kivut lähes kokonaan. Hoitava neurologi lähetti kirjeen että tämä psykiatri ja mun omalääkäri saa hoitaa lääkityksen koska hän vihaa opiaatteja. Tämä psykiatri on vain yhden päivän viikossa töissä ja sanoi että soita aamulla jos ongelmia niin hän keksii kyllä 10-15min aikaa ja nyt ensiviikon torstaina mun on pakko soittaa, sehän kirjoitti teemut ja pamit puoleksivuodeksi ja apteekki tarkisti sen kun kellekkään muulle ei ole tämmösiä kirjoitettu, pahoitteli vain ettei tunne kipulääkitystä. Käyn hakemassa 0.2mg pameja kaksi päivässä lisää koska mulle jäi niitä ja muutaman päivän kokeillu niin johan helpotti. Olisin halunnut sen kipulaastarin viikoksi ja teemuilla korjannu jos mailma kaatuu mutta se pitää kuulemma tehdä valvotusti ja Vaasassa ei ole resusseja tähän. Tähän liittyy mielenkiintoinen episodi kun lähetin potilasasiamiehelle spostia kokemasta vääryydestä niin se pitää olla just heidän PDF tiedostomuodossa. Voimat niin vähissä etten ole jaksanut sitä tehdä ja odotan sitä rasva-aspiraatiokoetta+joitain verikokeita, kokeet ottaa mies mikä ei muuta mun lääkitystä ja sanoin suoraan keräätkö kotiin hyllylle noita näytteita koska oli tulos mikä tahansa opiaatteja ei määrätä. Veto loppuu ja nurkantaakse meno ja pam pyörii taas mielessä.

Älä tollasia puhu. Et ole mikään pelkuri joka jättää kaiken. Nyt puristat irti itsestäs hieman enemmän ja hoidat itsellesi apua kipuihis. Soita vaik apoteekkii tai lekurii ja kysyt sen teemun annoksen paljo voit vielä ottaa jotta kivut helpottas. Sitte kaivat lääkäris (sen mukavan) numeron vaikka sit kotinumeron ja kerrot tilantees. Kyllä hän sua auttaa ja saat vielä huomisen aikana apua.

Mutta et tosiaan oot mitää nurkan taake menossa, korkeintaa kuselle :slight_smile:

Kiitos, näin se on tehtävä. Mulla on teemuja yli kuukauden satsi ja vanhasta respat jäi melkein koko satst 0.2mg mutta kun olen koittanut elää määräusten mukaan. Se pohjalainen rehellinen luonto tekee sen että kerron alkon käytöstä pahemmin kaunistelematta, miten ne voi hoitaa mua jos en ole rehellinen vaikka viimeksi omalääkäri kirjoitti mulle tropit mitkä piti muuttaa yksityislääkärillä joka sanoi et hyvä että huomasit etkä kuollut, amerikassa koko särkylääke on kielletty ja sitä ei saa antaadiapeetikolle ja omalääkärin pitäisis tietää mun dispeeteksestä nuttä seitsämäm muuta syytä kielsi sen multa ja vaihdettiin grammaseen pamadoliin buranan kanssa 3*vrk ja mun maha eikestä eikä edes paljon auta. Kyllä mä meen isompaan teemuannokseen, ihan sama mä oon jo narkkari+sekakäyttäjä elämäni loppuun. Kaljasta voin luopua jos apu tulee muualta, eikä kaljan apu ole suuri mutta rauhoittaa ja siten kivut lievittyy. Oon aika sekaisin nyt että voi olla että tuli näpövirheitä.