Kohta ratkee...

Mä en nyt oo ihan varma onko tää väärässä paikassa tää alotus, joten anteeksi siitä jos on!

Mutta jonkin mun sisälläni aiheuttaa niin kovan ahdistuksen, että olisin valmis hassaamaan viimeiset rahani ja hyvin alkaneen muutaman kuukauden raittiuden siihen että painuisin tän onnettoman pikkukaupungin jompaan kumpaan baariin…! Ne olis viel kait hetken auki sillai et pilkkuun olis aikaa, kun toinen menee kait 24.00 kii ja toinen joskus ni kerkeis vetää pikakännit… Mul ei olis ku 10min kävelymatka kumpaankaan.

Mulla ei nyt oo oikein ketään kelle soittaa tai en oikein kehtaa tähän aikaan kellekkään soittaa enää et nyt tarviin juttukumppania tai repeen liitoksistani. Kävin tänään ryhmässäkin ja mieli oli hetken aikaa hyvä, sai vähän kehujaki ja ne lämmitti mieltä, mut ei se näköjään kauaa kantanut.

On tää raittius näköjään heikoissa kantimissa vielä!
Joku sano mulle et nää ekat kuukaudet on pahimmat ja tää 3-4kk vaihe kaikista pahin, et sit alkaa vähän helpottaa. Hyvähän niiden on puhua ku on olleet monia vuosia itse raittiina!

Taidan alottaa röökille-koneelle-röökille-koneelle-röökille-koneelle ravaamisen ja unohtaa kotiavaimien ja lompakon sijainnin hetkeksi niin ei voi lähtee jos se auttais…?

no jospa tää plinkissä juttelu auttais pahimman hetken yli.

Kirjoita, hyvä ihminen, eiköhän täältä jotain juttuseuraa löytyis. Muitakin kuin minä.

Eiköhän tää plinkki tätäkin varten ole.

Just siks mä tänne tän alotuksen teinkin jotten lähtis sinne baariin. Järjellä ajateltuna mulla ei ole varaa hassata viimeisiä rahoja kun sit on sen jälkeen puhelin kiinni jne. kun jää laskut maksamatta. Mut tunteella ajateltuna mä oon jo kengät jalassa menossa kun ahistaa niin ***********!

Ja kaikki lähti ihan mitättömän pienestä kuplivasta jännityksestä, asiasta jolle mä en enää voi mitään ja jonka lopputuloksen mä saan tietää aikasintaan huomenna, viimestään lauantaina. Jos silloinkaan. Pahimmassa tapauksessa tässä “pidetään hullua jännityksessä” niin kauan että asian pitäisi painua unholaan, mutta jokainen mies, sinäkin, tiedät kuinka pitkä muistisia naiset osaa olla tarvittaessa…

niinhän se on… se naisten valikoiva ja pirun pitkä muisti…

Mutta, jos jotenkin menis nyt ohi kirjoittelemalla, sanoisin että mistä vaan, mitä nyt mielessäsi liikkuu, niin annapa vaan näppiksen sauhuta.
Tää on kai nyt sitten nimenomaan ajan pelaamista, , sulla tuntuu silti olevan homma hyvin hanskassa, itse asiassa taisit päätöksen asiassa jo tehdäkin kun päätit ensin kirjoittaa plinkkiin, ennenkuin läöhdet liikkeelle.

Pilkkuun enää niin vähä aikaa ettei kannata ja huominen kiittää! :slight_smile: Hienoa et kirjoitit tänne, säästyi nekin rahat ja kuivilla olo jatkuu. Tiedän sen tunteen kun on vaan pakko… mut on niistä usein ylikin päästy.

Tsemppiä!

Se taitaa johtua tasan siitä että luin puolet tahdonvoimaa käsittelevästä kirjasta ja siinä verrattiin mieltä lammaslaumaksi ja tahdonvoimaa lammaspaimeneksi. Jotain siitä kirjasta on jäänyt mieleen, koska mulla ON kova tahto pysyä raittiina! Ja todellakin teen kaikkeni sen eteen. Vielä noin puolivuotta sitten olisin vetässy lenkkarit jalkaan ja lähteny sinne baariin kahta kertaa miettimättä… Tai en kyl tiedä olisko tätä tilannetta sillon edes tullu, täysin itseaiheutettuhan tämä on, omaa tyhmyyttä osittain, mut sile ei voi enää mitään, täytyy odottaa toisen reaktiota, tai sen puutetta.

Tää tulee nt vähän kertauksena, mutta mä kirjottelin tonne toiseen alueeseen mun parisuhde ongelmasta, kun nyt oon itse raitistunut ja mulla on juova mies. No, minäpä kirjoitin sille kirjeen ja se kirje odottaa huomista sen postilaatikossa ja minä odotn kauhulla, jännityksellä ja pelolla sitä hetkeä kun se on lukenut sen että mikä on reaktio vai tuleeko mitään reaktioo. Erota e kait vielä haluis, mut sekin lienee edessä jos mikään ei muutu ja sekin ahdistaa.

Otapa nyt pari lasillista raikasta vettä, maitoa tai maukasta mehua ja voileipä. auttaisivat.

Tänään et ole yksin

Voi kun olisikin voileipä ainekset! Jääkaapissa on tasan valo :mrgreen:

Tää on taas tää aika kuusta kun sitä yritetään sumplia rahat laskujen ja kaiken muun kanssa et ku jäis jotain ruokaankin ja tulin just miehen luota ja pöljä kieltäydyin ku kysy käydäänkö kaupas ku heitti mut omalle kämpälleni… :unamused:

no joo. On sulla kyllä sit jännitykselle ihan syykin olemassa.

Mutta, kun kerran miehellä ei mitään erohaluja ole, niin ei se sit ainakaan karkuun juokse… tuo on kyllä kinkkinen tilanne, ei se ole helppoa rakennella omaa raittiutta kun toinen juo.

Mutta, ei kai oikein muuta voi kuin olla sit vaan pienessä jännityksessä. Ei se ainakaan nyt kännistä parane, siinä kun kuten sanoit tipahtais kaikenlaista, maksamattomista laskuista alkaen.

Joko muuten otit kengät pois jalasta?

:mrgreen: En mä oo uskaltanu liikahtaa tästä sohvalta läppärin äärestä mihinkään etten vaan vahingossakaan lähe!
Hyvä ku kävin alotuksen kirjottamisen jälkeen röökillä ja siinä se.

Ja nyt enää ees kannata lähtee ku tulee pilkku iha justiins. Se siitä sit. Röökille ja jotai syötävää kaapista jos löytyy ja iso lasi vettä.

Parvekkeellako poltit?

Hyvä! pysy siinä vaan!

Sulla on niin luja halu raitistumiseen että kyllä tämä hetki tästä menee… Se muuten on yksi niistä asiallisista AA:nkin käyttämistä lauseista, että kannattaa muistaa että tämäkin menee ohi.

Ja se menee.

Joo parvekkeella. En mä muuten olis polttanutkaan jos olis ulos asti tarvinnu lähtee ja en ikinä suostuis vuokrakämpässä polttaa sisällä.

On se ihan fiksua olla polttamatta sisällä. Edes liesituulettimen alla. No, silloin sata vuotta sitten kun vielä poltin, vedettiin missä vaan.

Sängyssäkin… voi perhana sentään. Ihme etten tulipaloa saanut aikaan.

Mut se tupakanpoltto on nyt kaikilla muuttunut aikalailla fiksummaksi.

Noin 10min niin saa jotain melkein järkevää syötävääkin. Meinasin kirjoittaa ruokaa, mut ei sitä nyt ihan ruuaksi voi kutsua mitä teen. Nälän siirrätin lähinnä, jos sillä nyt aamuun asti pärjää niin hyvä!

Nyt on vähän parempi olokin :slight_smile: Tää kirjottaminen ja teille vastailu auttoi ihan hirveesti, oikeesti!
Voidaan me mun puolesta vielä jatkaa vielä vaikka maailman tappiin asti tätä kirjottelua ja huomenna vasta se tiukka paikka tulee kun mies sen kirjeen saa…

Mitkä fiilikset memetsillä nyt? Vieläkö olet koneella.
Oot minua reilu kaksi viikkoa pidemmällä raiitiudessa, ja toivottavasti jaksat pitää ton etumatkan :smiley:

No hyvä et alkaa olo helpottamaan. Ja kyllä se useimmiten auttaa kun jotain syö, eikä sillä oikeastaan ole niin väliä mitä se on kunhan vatsaansa jotain saa.

Kai tästä kohta on tämmöisen äijän nukkumaanmenoaika, tuo oli mukavaa lukea et alkaa olemaan hiukan varmempi olo taas.

Ehkä sitä huomista ei kannata kovasti jännittää, ei sieltä mitään ikävää tulossa ole. (sanon minä joka itse melkein elämäntehtävkseni olen murehtinut ja jännittänyt kaikkea mahdollista. Ja edelleen opettelen siitä tavassta eroon. Luonnevika, varmaan.)

Minä tässä iltapalaksi imeskelen nikotiini-imeskelytablettia :laughing: ne tekee välillä hieman pahonvointia, niin ruoka ei oikein maistu. Tänään täyttyi 5 vk tupakatta ja 3 kuukautta alkotta.

Toivottavasti sullakin jo pahin hetki ohi.

Piti tehä sapuska loppuun välissä, keitettyä riisiä hyvin maustettuna ja soijakastiketta päälle. Ei mikään kulinaarinen makunautinto mut nälkä lähtee. Ja kuumaa ku mikä et ei pääse hotkimaan!

Joo pitäis varmaan mennä nukkuu, mut pitäis maksaa noi laskutki eka ku niissä on ööh (6min päästä on huominen) huomenna eräpäivä… Eiiikä nukuta!

Onko toi plinkin kello talviajassa tai jotain? Mun koneella näkyy aika hiukan vajaa 23.