Kohta lopetan

Mulla on todella stressaava kausi nyt menossa, ja mä lääkitsen itseäni oluella. Neljä päivää olen tissutellut putkeen, mutta loppu näkyy. Päätin tänne kirjoittaa, koska tämä auttoi mua viimeksikin. Mulla on ahdistusta, johon otan helposti alkoholia. Mulla on tällä hetkellä suht koht hyvin rahaa, joten nautin alkoholia. Mut ois kiva tää paska lopettaa. En mä tartte alkoholia selvitäkseni, nyt vain on tullut juotua. Tiedän miksi. Uusi nainen. Duunikaveri. Paljon flirttailua. Noh, ei siinä mitään. Mä vain haluan tän nyt lopettaa. Ei tissuttelu ole niin kivaa. Ei mulla ole krapuloita seuraavana aamuna, mutta mielikuva edellispäivän juomisesta on. Mä tykkään itestäni. Ei mulla ole vaikeuksia olla itteni kanssa. Mä tulen itteni kanssa hyvin toimeen, nykyään. Tämä tissuttelu on edellisen elämän jäänne, jolloin en tullut itteni kanssa toimeen. Tämä tapa on kulkeentunut mukanani myös tähän elämään. Ei tässä mitään hätää vielä ole. Päätin vain kirjoittaa, koska tämä auttoi viime kerrallakin.

Alkoholi on tälleen käytettynä aika perseestä. Yleensä mä urheilen hoitaakseni itteäni, mutta nyt on urheilut jäänyt jostain syystä. Kirjoitan tänne, jotta osoitan itselleni, että olen tosissani.

Ei tässä muuta. Tämä oli tälläinen monologi.

huomenta hippiesship,
tervetuloa porukkaan mukaan. entä jos lopetat sen tänään, vai kuulostaako turhan äkkijyrkältä.
mutta mitä jos et menisikään töiden jälkeen kaljakauppaan? pidä välipäivä ja jatka välipäivää huomennakin. yritä tehdä suunnitelmia ja hanki itsellesi nollapäiviä mahdollisimman monta. ennen kaikkea mieti, sopiiko sulle kerrasta poikki vai vähennätkö ensin. jokaiselle sopii omanlaisensa tapa korjata tilannetta.

pääasia että teet jotakin, kuten olet jo tehnytkin. tullut tänne purkamaan ahdistustasi. se kertoo siitä että olet valmis uusiin pyrkimyksiisi.

urheilu on tietysti erinomainen vaihtoehto! ja toi kuulosti piristävältä kun sulla on flirttailumeininki päällä duunikaverisi kanssa. en tiedä minkä ikäinen olet, mutta oluen kittaaminen ei sovi kuvioihin ollenkaan jos haluat flirttinaisesi kanssa jotain syvempää tai edes ensitreffeille. naamasta näkyy kaljoittelu, valitettavasti, ja mielikin on epävarma. ilo karkaa elämästä.
nyt ois pirun hyvä hetki tarttua uusiin päätöksiin, juuri ennen pääsiäistä.
ahdistus kuuluu elämään. sen sietokykyä voi kuitenkin kasvattaa… itse ajattelen ahdistuksen yllättäessä että jaahas, taas se vanha tuttu painaa mieltä mutta yleensä se tulee ja menee. eritoten silloin kun raitistelen. oluella sitä ei saa veke kuin pieneksi hetkeksi, kuten tietysti tiedätkin.

se oli aivan upeaa luettavaa kun kirjoitit että tykkäät itsestäsi :smiley: ja tuosta vielä kun mainitset että tissuttelu on edellisen elämän jäänne, joten jätä se totisesti menneisyyteen! nyt kaipaat jo irtiottoa entisestä.

taisin kuulostaa aika pliisulta mutta tarjoitukseni oli tsempata sua tulevaan kevääseen.
pysy remmissä mukana… kirjoita ja lue Plinkkiä, kannattaa käydä säännöllisesti myös Lopettajien puolella.