koekemikaalit

mitä näm 2cc:t ja 2bc:t yms ovat? itse juuri vedin iv:nä jotain tutkaria jota jäbä kehtasi hapoksi sanoa mutta ei muuta tullu kuin sellainen ihan kiva mini-euphoria…

[Poistettu sääntöjenvastainen kysymys – Päihdelinkin moderaattori]

KIITOS!!

[Poistettu hehkutusta – Päihdelinkin moderaattori]

Sensuuri iski ennen kuin ehdin lukea, mutta se ei liene olennaista. Eipä liene kovin olennaista minkään kannalta sekään, että tähän vastaan, turhaa lässytystä, mutta silti… Eikö sulle, Maago, todellakaan riitä se, että saat korvaushoitolääkkeesi ja edes jotain kautta hommattua ne ryynisi? Mä en sun benzoriippuvuuttasi väheksy tippaakaan, kun itse tiedän aika hyvin, millaista helvettiä se on, mutta tuo, että vetelet milloin mitäkin ja vasta jälkeenpäin kyselet mitähän se ja se mahtoi olla, vaikuttaa siltä, että ihan tosissasi tahdot päästä hengestäsi. Sitä sen on oltava, koska et ole enää mikään teini, joka ei tietäisi asioista ja sen vuoksi hölmöilisi.

Olis hienoa päästä maakon pään sisään ja ymmärtää sitä mitä siellä… liikkuu… :bulb: :question:

[Poistettu kaupallinen linkki - Päihdelinkin moderaattori]

Joo-o, winston ym. Tämä pää on todella raskas kantaa. En edes yritä selittää mitenkään järjellä tekojani, eikä se sitäpaitsi ole teidän arvosteltavissa. Joten [Poistettu asiatonta kommentointia - Päihdelinkin moderaattroi] ja vastatkaa vain jos kysyn jotakin asiallista. Pystyn olemaan kyllä todella epäasiallinen ja [Poistettu asiatonta kommentointia - Päihdelinkin moderaattroi]

Joten te “järkevämmät”, tehkää mitä parhaaksi näette ja antakaa mun toimia nyt vaikka sitten koekaniinina.

Tuskinpa, Maago, sun vittuilusi mua itkemään saa. Enemmän mua itkettää se, että on noin surullisia ihmiskohtaloita :frowning: . Mä en halua sua tai ketään muutakaan tarkoituksella loukata, mutta toimintasi herättää aikamoista hämmennystä välillä ja niin kauan kun kirjoittelet siitä julkiselle foorumille, voit odottaa, että saat myös niitä ei-itseäsi-miellyttäviä vastauksia. Teet toki mitä teet, minä tai kukaan muukaan ei sille mitään voi ja kuten ylempänä totesin, turhaa lässytystä tämä minun puoleltani on.

Rauhaa ja rakkautta kuitenkin ja parempia päiviä sulle toivon.

Maago… Olet minua muutaman vuoden vanhempi mies ja voi olla että tiedän sinut jollakin tapaa… Silti netin kautta saa olla aika läheinen, että saa itkemään. Minut saa korkeintaan surulliseksi, että sä et itse näe kuinka tuhoat itseäsi ja itsetuntoasi kokoajan. Entiset frendit kuuluvat samaan kastiin, osa ainakin. Uskon heidän olevan osittain sinun tuttujasi. En sano mistäpäin tms. mutta kyllä on harmi että ihminen haluaa noin kovasti tappaa itsensä…

Ikävä kyllä näen tuota päivittäin… Onneksi itse tulin järkiini päihteasioissa, tosin voi olla että joskus kun saan totaalisen tarpeekseni, lähden kerralla. En silti tuhoa itseäni päivästä toiseen ja minut voi muistaa myös raittiina. Vaikea sanoa, kun on erittäin impulsiivinen ja osittain “2 eri ihmistä”. Vaikeamman tien tässä valitsi, mutta katsoin totuutta silmiin (oma totuus riitti itselleni), että joko jatkan kusettamista tai yritän tosissani. Ensimmäinen vaihtoehto oli liian helppo, koska tällöin luovuttaisin… Överit ovat väistämättä jossakin vaiheessa elämää ne viimeiset, ainakin jos suunnittelee tarpeeksi hyvin. Älä yritä väkisin, joko vedät tai et vedä; älä kuseta itseäsi! Silloin kun TODELLA haluat yrittää lopettamista ja olet valmis kokemaan retkahdukset; sekä etenkin kärsimään henkiset ja fyysiset viekkarit kerta toisensa jälkeen tajuten että se voi olla viikkojen sijaan 1pv, olet voiton puolella… Muuten on turha yrittää, koska “en voi olla ilman laitosta vkoa kauempaa raittiina” on melko helppo sanoa ja unohtaa mitä on luvannut ITSELLEEN…

Oliko itseltäni kenties neljäs UV:n lupaus lopettaa piri, vai 5. koska aiemmin olin sentään muutaman kk:den ilman, kunnes lopulta lopetin. Osittain lopetin, koska yksi parhaista diilaajista sanoi että en koskaan tule pääsemään irti vaan haen aina kamaa… Tuollainen omahyväisyys on omiaan pitämään omat päätökseni ja jatkamaan asian pohtimista. Olen ottanut 3krt tuon jälkeen, bout 8v:teen ja todennut sen paskaksi; itse asiassa erittäin jatketuksi entiseen aineeseen verrattuna tai ehkä vain jatkuva kiskominen antaa paremmat kontaktit. Muutama muu aine on myös… En todellakaan ala vertailemaan historiaa tai käyttöä, mutta itse olin valmis kuolemaan, olen edelleen. Ainoa asia joka on muuttunut, on että mä todellakin yritän olla rehellinen itselleni sekä ennakoida että en joutuisi itseäni vahingoittaviin tilanteisiin. On normaalia puolustautua, mutta “ketään ei kiinnosta” on tullut itselleni melko tutuksi noiden vuosien varrella jolloin kusetin itseäni… Sä voit vedota, että olet vetänyt kauemmin ja enemmän; mutta silloin sä menetät pointin… Olen kuullut muiltakin kh:silta; “en ole valmis lopettamaan iv-käyttöä & oheis-”, tivattuani useamman kerran. Tänään viimeksi näin surkean ihmisen joka on vain menettänyt vuosien aikana, silti narkkaus maistuu. Surullisen näköisesti katselee, onneksi ei ENÄÄ kehtaa moikata, mä osaan vedota omalla tavallani erilaisiin tapoihin jolla yritetään pitää porukoissa. Itse menin hitaasti mutta varmasti eteenpäin. Ei kaikkea kerralla, ne pienet asiat joista piti kiinni… Jos kokee oikeasti haluavansa muuttua, helpompi tapa olisi myös olemassa mutta aika hyvät kicksit saa myös lopettaessa… Aiemmin kun ei ikinä olisi voinut uskoa pystyvänsä siihen… Ainoa ongelma on asioiden HIDAS ja itselle huomaamaton muutos… Ei ole enää “heti-mulle-kaikki-tänne-nyt” vaan pikemminkin 1 askel eteen ja 2 taakse ja hyppy…

Elämä opettaa, hitaasti mutta varmasti. Parhaiten oppii kun kokee kantapään kautta… Helpompaa on paeta… Karu fakta. Onko se elämää? Älä ota aina kaikkea niin henk. koht. Harvemmin kuitenkaan selvänä tänne kirjoittelet… :wink: